Dormeo - piegāde, apkalpošana
Pārdošanas nodaļas darbs zem katras kritikas. Piegādes termiņš netiek ievērots, darbinieki neuzskata par vajadzīgu informēt pasūtītāju par termiņa izmaiņām un iemesliem. Zvanot uz pasūtījuma apstiprinājumā norādīto telefonu tiek saņemta nelaipna atbilde, lai zvana uz citu telefonu (normāli pasūtījuma apstiprinājumā būtu jānorāda atbildīgā aģenta vārds un kontakttelefons) Norēķināties par preci ar pārskaitījumu nav iespējams, priekš internetveikala arī tas ir muļķīgi.
Ja Jums vajadzīgas problēmas, tad tā ir īstā vieta kur iepirkties :(
Комментарии (3)
Piegāde viņiem reāli iespārda. 2 ne'dēļas tepat pa Rīgu. Kad piedāvājos pati aizbraukt pakaļ, tas neesot iespējams.
Toljko lohi na eto vedutsja! Vot tak s vami i razgovarivajut!
Man radās problēmas ar preces iegādi interneta veikalā dormeo.lv.
Pirms aptuveni 5 gadiem, kad iepriekšējo reizi tur iepirkos viss bija kārtībā un prece tika piegādāta pat ātrāk kā gaidīts un apkalpošana normāla.
Bet šobrīd ir drausmīga attieksme. Pēc pasūtījuma izdarīšanas un apstiprinājuma vēstules e-pastā gaidīju 7 solītās dienas, kuru laikā tiks piegādāta prece. Kad nesagaidīju, tad ņēmu telefonu un zvanīju, lai skaidrotu, kas noticis. Vispirms man klaji meloja, ka ir mēģinājuši mani vairākkārt sazvanīt, bet neviens nav atbildējis, kaut arī telefonā šo 7 dienu laikā nebija neviena neatbildēta telefona zvana. Un rezultātā vienpusīgi atcēluši manu pasūtījumu man par to nekādā veidā nepaziņojot. Bet tā kā es esot viņiem piezvanījusi, tad varot atjaunot pasūtījumu un būšot spēkā visas akcijas, kas bija uz to brīdi, kad izdarīju pasūtījumu interneta veikalā dormeo.lv. Piekritu. Nākamajā dienā man atzvanīja un informēja, ka es varu saņemt preci ar kredīta maksājumu kā to vēlējos un ka 7 dienu laikā prece man tiks piegādāta. Nu tad priecīga gaidu atkal tās noteiktās 7 dienas, bet kā nav tā nav mana pasūtītā prece. Ņemu atkal telefonu un zvanu, lai uzzinātu, kas notiek. Šoreiz man tiek stāstīts, ka uz piegādi ir jāgaida 14 dienas un, ka vispār pirmajā reizē, kad es šo pasūtījumu pieteicu interneta veikalā viņi neesot varējuši mani sazvanīt. Uz ko es norādīju, ka nevienā manā telefonā norādītajā laika periodā nav neviena neatbildēta zvana no viņiem bijis, ka to es speciāli esmu pārbaudījusi visos telefonos kā apsolīju viņiem pirmajā telefona sarunā, man tiek teikts, ka to es nemaz nevarot redzēt, jo viņu numurs ir slēpts un neuzrādās zvana saņēmējam (cik ērti :D). Kad norādu, ka tad kad viņi tiešām man zvanīja man viņu numurs telefonā bija ne tikai redzams, bet protams arī ir zvanu arhīvā, tad puisis, kas ir pie telefona sāk stostīties. Tā kā biju ļoti vīlusies par šādu apkalpošanas kultūru, tad pateicu, ka vēlos atcelt savu pasūtījumu. Uz ko ātri tika nobērts, ka pasūtījums atcelts un visu labu un nolikts telefons.
Tāpēc, ja vēlaties ko iegādāties šajā interneta veikalā, tad apdomājat kārtīgi vai vēlaties izšķiest savu laiku un nervus, lai piedzīvotu tādu apkalpošanu, kas ir zem katras kritikas.