Dormeo - Krāpšana
Vēlos izteikt savu sūdzību un būt piesardzīgiem kad kaut ko sūtat no Dormeo uzņēmuma. Pirmkārt gaidīju savu pasūtījumu 2 mēnešus (bija teikts ka viss būs pēc 10 darba dienām). Tika iegādāts virsmatracis, gultas veļa, divi parastie kokvilnas pārsegi un , kā dāvanu man solija atsūtīt kokvilnas – satina pārsegu ( konsultante bija pateikusi ka parasta cena šim ir ap 40 eiro). Atnāca paciņa - virsmatracis ir, gultas veļa ir, divi parastie kokvilnas pārsegi ir, bet trešais pārsegs ir tāds pats, kādus es pasūtīju. Piezvanīju Dormeo, un cerēju uz palīdzību. Es kā klients gaidīju atsaucību no konsultanta puses, un cerēju ka šo situāciju atrisināsim mierīgi, taču es saņēmu apvainojumus no Dormeo puses. Dormeo saka, ka - "Mums ir tikai viena tipa pārsegi, un ja kaut kas nepatīk rakstiet atteikumu un varat atgriezt preci". Sanāk tā, ka Dormeo konsultanti nav kompetenti, jo viens konsultants saka vienu, otrs konsultants saka pavisam citu informāciju. Nekad neticiet kad jums sola kaut ko labu un dārgu dāvanā, jo sabojāsiet sev garastāvokli un pie tām nedabūsiet soloto preci. Kā arī pirmkārt konsultanti solas atzvanīt atpakaļ, ko nekad nedara kad ir kaut kas risinams un otrkārt, izturās pret klientu ļoti rupji.
Добавить комментарий