Dormeo - Klientu apkalposana
Esmu vairakkart veikusi pasutijumus no DORMEO, bet klientu apkalposana PA TELEFONU sai kompanijai ir zem katras kritikas. Ja pasutijums ir "pazudis", klientam par to pazino pec paris nedelam un tikai 3.reize (2 dienu laika), kad zvanu un LUDZU MAN PAZINOT, kad preci var gaidit. Problema radas ari ar piegades adresi un vinu nosutitajam reklamam. Nedzivoju LV, tadel piegades adresi noradu pazinas darba vietu, pec pirmajam reklamam zvanu un ludzu izlabot uz manu kontaktadresi. Tiek piefiksets. Veicu nakamo pasutijumu un piesaku, ka ta ir tikai piegades adrese, bet kontaktadrese paliek speka. Atkal nak reklamas. Zvanu uz pasutijumu tel., tur man pazino, ka jazvana menedzerim, jo tikai vins var izlabot, pat neatvainojas. Zvanu menedzerim, pieklajigi ludzu apskatities sadu tel....., uzreiz seko jautajums, ko es gribot. Saku, ka velos sudzeties un jau uzvilkta izstastu, kas par lietu. Atkal izlabo, pasaka, ka tagad esot piefiksets un NOMET klausuli. Jau ieprieks, veicot pasutijumus, biju saskarusies ar to, ka darbinieki absoluti neprot runat ar klientu, seit butu vieta teiciens par cuku ganisanu kopa. Diemzel ari musdienas klientu serviss dazam firmam ir briesmigs. Butu tacu jaatceras, ka klients ir pirmaja vieta, ja vien darbinieki ir sanemusi kaut nelielu apmacibu klientu apkalposana.
Комментарии (1)
kad zvani prasi Ingu, uzvārdu nezinu, bet esmu pasūtijis jau 3 matračus un prasu vienmēr lai savieno ar Ingu un viss nekad nav nekādu problēmu. Viņa ir ļoti jaua un laipna pārdevēja, es pie viņas vienreiz pasūtiju un visas nākamās reizes meklēju tikai viņu