Dormeo - interneta veikals
Nolēmu interneta veikalā pasūtīt virsmatraci un spilvenu. Pie pasūtījuma noformēšanas sadaļā par samaksu nebija piedāvājuma maksāt ar pārskaitījumu. Savu vēlmi uzrakstīju piezīmēs. Nākošajā dienā man atzvana un paziņo, ka manu pasūtījumu piegādās tikai ar kurjeru. Uz maniem iebildumiem darbiniece paskaidroja: ka man esot bijusi izvēle saņemt preci: ar pasta vai kurjera starpniecību. Uz manu skaidrojumu, ka es esmu atzīmējusi pasta pakalpojumus un ka nekur nebija atsauce, ka virsmatračus NEpiegādā ar pasta starpniecību, darbiniece pateica: varat atteikties no pasūtījuma. Tā arī izdarīju. Nesaprotami ir tas, kāpēc šīs firmas darbinieki nav elestīgi un vērsti uz sadarbību ar klientu. Kāpēc interneta veikala lapā ir nepietiekoša un neprecīza informācija? Tā vien šķiet, ka Dormeo pircēji nav vajadzīgi. Uzskatu, ja jau ir melīga informācija pašā sākumā, tad nevar ticēt nevienam nedz rakstītam, nedz teiktam vārdam sasitībā ar Dormeo.
Добавить комментарий