www.sudzibas.lv Domina Informācijas centra efektivitāte

DOMINA - Informācijas centra efektivitāte

Kā Domina darbinieks vēlos atstāt atsauksmi tieši par informācijas centra darbu. No viņu darba var saprast, ka viņi dažreiz neuztver apkārt notiekošo. Skaļrunī vienmēr var dzirdēt frāzes, piemēram: - Pārvietojiet automašīnu, tika atrasta prece vai šajā tirdzniecības centrā pazudušo cilvēku vārdi, vai frāzes, ka prece atstāta kādā veikalā, un persona, kas pazaudējusi preci, lai atgrieztos veikalā. Lūdzu, atcerieties šo momentu. Bet, kad pirmo reizi zvanīju uz informācijas centru, sakot, ka manā veikalā atstāja kads cimdus, prasīja, lai atnesu pie viņiem, bija jau interesanti. Citreiz apzināti paņemu pārtraukumu, aizveru veikalu, lai aizietu pie viņiem un kad es atdevu karti, viņi šķībi uz mani paskatījās un uzdeva jautājumu "Kas tas ir?" Paskaidroju, ka manā veikalā palika karte, lai viņi īpašnieku. Bet ejot no informācijas centra uz manu veikalu, nekāda paziņojuma nebija. Ceru, ka karti atdeva īpašniekam. Un pēdējā reize, kad bija jau viss saprotams, atstāja veļas maisiņu iepakojumā uz manas letes. Es paņēmu pārtraukumu, aiznesu to uz informācijas centru, un viņi man jautāja: "Kas tas ir?" Paskaidroju, ka tas ir atstāts manā veikalā, un atkal, atgriežoties darba vietā, tas netika paziņots pa skaļruni. Radas jautajums, priekš kam viņi tur sež?

10.02.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы