www.sudzibas.lv Dīzeļu serviss Nav gaarntiju darbam,attieksme pret klieintiem

Dīzeļu serviss - Nav gaarntiju darbam,attieksme pret klieintiem

Sastapos ar interesantu lietu, kas daudziem, kā klientiem atstāj rūgtumu sirdī, kad ir griezies pie profesionāļiem savā amtā un vīlies tajos !!! Es esmu klients provinces autoservisā, kas manas automašīnas apkalpo diezgan sen un bieži, un kuram uzticos vairak neka monopoliem autoserviesiem tuvākajos rajonos.Manā izvelētā servisā ir konstatejuši sparuslas defektu kurai ir klāt devējs.
Palūdzu pēc mana ieteikuma, aizvest un saremontēt uz SIA ""SNE Dīzeļu serviss" uz Patversmes ielu 19a. Ņemot vērā automašīnas specifiku un iespējas sagādāt jaunu detaļu - esmu apstājies uz šī srvisa pakalpojuma sniegšanai. Cena 3 reiz mazāka un viss ar garantiju ka būs labi.Ieprikš ar servisa īpašnieku telefona sarunā vienojamies par cenu un izpildes laikiem.

NU TAD VISS SĀKĀS.
PIRMAIS CĒLIENS

1. Kad servisa pārstavis atbrauca nozīmētajā laika pēc salabotas detaļas - izrādījās ka tā nav gatava. O.k., kam negadās, visi esam cilvēki - norunājam citu laiku.
2. Otrājā norunātā laikā - cita problēma: ziniet, pagaidām nav pieējama detaļa kura vajadzīga remontam. O.k. - zinu ka tā mēdz būt. Es ciešu -nav panikas.
3. Otro nedēļas nav rezultātu par detaļu remontu - sākās panika.
4.Otras nedēļas begās rezultāts - ar lietoto rezerves daļu palīdzību izdevās salabot.
5. 60 Ls vērtu atremontētu sprauslu (BOSCH veiklā jauna maksā 188 Ls) uzlika manam automobīlim.

OTRAIS CĒLIENS

1. Pēc nedēļas sāka tecēt sprausla kurai deva gandrīz mūza garantiju )). Joks protams, bet garantēja kaut-ko.
2.Pēc sazvanīšans ar servisa vadību - valdes locekli Jemeljanovu Sergēju - saņēmām noliedzošās atbildes ka viņu serviss - tas ir :viņš pats -kas arī pieņēma pasūtījumu uz remontu un kas arī izpildija to: nav vainīgs ka remontētā detaļa nedarbojās uz automašīnas.
3. No viņa puses izskanēja tehniska rakstura piezīmes kapēc tā var būt:
- citu servisu sprauslu uzstadīšanas instrumenti neatbilst vajadzībam
- pavirša darbība un rīcība citu servisu darbinieku ar šo detaļu pie uzstādīšanas
- citi necinzēti vārdi izteiktie pret citiem autoservisiem.

TREŠAIS CĒLINS

1. ŠOKEJA ATTIEKSME AR KĀDU TIKA UZŅEMTAS PRETENZIJAS PRET IESPĒJAMO GARANTIJU
2.KAS VARBŪT GALVENAIS - NEBIJA IZSNIEGS NEVIENS DOKUMENTS PAR NAUDAS SAŅEMŠANU PAR PADARĪTO DARBU (PAT MĀJIENS NAV IZSKANĒJIS. NE KASES ČEKS, NE PPR, NE PRIEKŠAMAKSAS RĒĶINS, KAS VARĒTU KALPOT KĀ PIERĀDĪJUMS PAR VEIKTU DARBU)
3. PATĒRĒTIE RSURSI KATRU REIZI ATBRAUKT KAD SOLA DETAĻAS IZSNIEGŠANU.

VISPĀR PA SKAISTO, VAIRĀK TĀDUS CILVĒCIŅUS .PIEČAKARĒJA KONKRĒTI

ē

Комментарии (12)

M montero 07.11.2010

Jā, tā diemžēl ir Latvijā. Šāda situācija ir gan arī ar stūres hidrauliku, gan automātiskajām kārbām. Es saviem klientiem neuzņemos vidutāja lomu. Ja nav iespējams saremontēt attiecīgo mezglu, neņemu. Uzskatu ka vajag visu auto atstāt specializētajā servisā un tad var reāli prasīt garantiju. Kaut arī gadījumi ir bijuši kad ir garantijas remonts jāveic, tad montāža, demontāža tāpat ir tikusi veikta uz mana rēķina, jo nevar klientam prasīt maksāt, arī mezgla remontētāji uzņemas tikai saremontēt defektu, bet ne apmaksāt montāžas izdevumus. Kā rezultātā uzskatu lai darbotos garantija, tur arī jāremontē, jo tad nav iespējas novelt uz kādu citu. Tas pats attiecas uz lietotiem mezgliem ar itkā garantiju. Diemžēl fakts, ka neuzņemas garantijas, vai arī ļoti negribīgi... Pieredze, pats esmu dabūjis dzirdēt cūcības kad nevēlas kantoris uzņemties saistības, bet cenšas novelt. Palīdz tādās reizēs neatkarīgā ekspertīze kas noteiks kas par vainu, bet tad klientam jābūt garantijas apliecinājumam.

M Mehāniķis 08.11.2010

Es auto remontu biznesā esmu jau vismaz 20 gadus, visa šī epopeja ir pārbaudīta uz savas ādas. Tāpēc pinīgi piekrītu Montero. Starpcitu, dizeļservis māk apdirst citus, vienīgi gribētu zināt, kurš lohs lietotai detaļai dod garantiju, pat ja tā ir pārlasīta, un salasīta no lietotām detaļām. vēl gribēju pateikt, nekas nav par velti, gribēji ekonomiju, izčakarēja nervus.

S Sandis 08.11.2010

Thats Right!

D dizelists 14.11.2010

Tiešām taisnība, tas vīrs kompetents (varbūt) 80 - to un 90 - to sākuma dīzeļos, bet ne jaunākos, vecis, kas varbūt KAMAZU sataisītu!

A Artis32 12.10.2012

Attieksme brismīga, cilvēki, kas strāda šinī servisā ir reali ļoti rupji.
Pēc diagnostikas atteicos labot busu viņu servisā, jo tāmi uzrakstija praktiski 2x dargāk nekā bija runāts.
Pēc atteikšanās negribēja dot busu atpakaļ, jo it ka nav laika viņu savākt, un nekas, ka es pierakstijos nedēļu pirms, bija jagaida vēl 2 dienas. Par to ka nav kases aparāta un termināla vispār klusēju, pieņem tikai bankas pārskaitījumus.
Starp citu, aizvedu ar to pāšu problēmu busu uz citu servisu, Jelgavā nevis Rīgā, problēmu noversa pa 3 stundām', jo izradījās, ka iemesls ir pavisam cits un samaksāju es 3x mazāk nekā būtu samaksājis šinī sūdu kantori.
Ja vēlaties būt apčakarēts, ilgi gaidit Jūsu auto/busu, un beigu beigās arī paklausīties par to, kads losis Jūs esat jo nelabojiet mašinu viņu servisa - laipni lūgti SNE servisā, es vismaz vairāk nekād, ne ar kāda veida problēmu šini vietā negrizišos..

A artisc 05.04.2014

edfs

A artisc 05.04.2014

Labdien. Mēģināšu long story - short

Mans gadījums bija tāds, ka ar 2 gadu intervālu aizvedu divas dažādas mašīnas pie viņiem. Volvo 850 2.5 tdi un Opel Vectra 2.0 tdi.
Volvo gadījumā piedāvāja 800 Ls par degvielas bosch sūkni. Protams aizvedu uz citu servisu viņi nomainīja sūknim blīvītes un viss aizgāja. Bet vectras gadījumā viņa nostāvēja 5 dienas un piektajā pateica piestādīja rēķinu uz 2000 eur mašīnai kura maksā 1200 eur, -

Izbrīnīja jau pirmkārt fizikas likuma nezināšana jeb degvielas korpusā ir mikroplaisa. Es teicu, ka tā nevar būt, jo citā servisā to korpusa lika zem ūdens un testēja ar gaisu laižot iekšā. Ja būtu plaisa tad gaiss ietu ārā. Tā pat kā meklējot caurai riepai caurumu. Uz ko saņēmu atbildi: ja ir mikroplaisa, tad gaiss ārā neiet. Uz ko es sāku smieties un pateicu: ja gaiss neiet iekšā viņš arī nevar iet ārā. Tas ir tas pats kas pateikt: Tu zini - pa durvīm tu ieiet vari, bet iziet nevari.

Servisā viens cilvēks tikai saprot latviešu valodu līdz ar to ja nemākat savu problēmu izskaidrot krievu valodā var nebraukt, jo tā patās pastāv 90% risks ka jūs uzmetīs. Beigās viņi par to, ka paskatījās paņēma 60eur, kaut arī kā motortelpa bija putekļaina tāda viņa palika -acīm redzams, ka gar motoru nekas netika darīts. Beigas problēma bija tā, ka opel degvielas sūknim tur bija viens tāds 5cm vārstiņš kuram iekšā ir atspere - kura bija beigta. Nu lūk.. nomainīja to vārstu citā servisā pa pāris stundām un viss iet.

Ieteikums - cilvēki esiet gudri. Ja jūs salīdzināsiet vairāku servisu atbildes par jūsu problēmu iespējams šādi kā Sne serviss bankrotēs jo cilvēki pie viņiem nebrauks. Jautājiet vairākiem servisiem par jūsu problēmu.

Dannii Disaster 05.04.2014

Tas ir tas serviss Ganibu Dambi? Ja, es tur ari esmu bijusi dazus gadus atpakal. Ar Opeli. Pienema masinu remontam, tureja to vairakas dienas, un, beigu beigas, pieprasija naudu - 30Ls - par kaut kadu "diagnostiku" (kaut gan problema viniem tika izskaidrota jau no pasa sakuma, kad masina tika pienemta - ko tur vel vareja diagnosticet?), un tad pateica, ka ar Isuzu dzinejiem vini vispar nenodarbojas!!

Jautajums: nu tad ko Tu pienem masinu, ja jau ieprieks zini, ka Tava darbnica nav aprikojuma/instrumentu tadu dzineju remontam???

Notereju laiku un izmetu ara naudu pilnigi ne par ko. Vairak nekad uz turieni nebrauksu, un citiem neiesaku. Piedevam ari attieksme pret klientu - pretiga.

K Kitemartins 11.09.2014

Stipri līdzīgs story iepriekš rakstitajām atsauksmēm.
Kārtigs krievu debiloidu kantoris.
NEIESAKU!!! APČAKARĒS!!!

A arturs118 27.07.2015

Man arī nelāga pieredze sanāca ar "SNE Serviss". Augstspiediena sūkņa dēļ tika sabojātas 4 gab comon rail sprauslas. Sākotnēji aizvedu sprauslas uz Distehniku, kas pateica, ka tām ir problēma, bet saremontēt viņi tās nevar. Lai pērkot jaunas. Sāku zvanīties - izrādas manas sprauslas nav tik lētas un dabūt arī principā nav vienkārši. Sazvanīju"SNE Serviss" jau sākumā kad pa tel. ar mani runāja tikai krieviski-likās visai aizdomīgi-tieši dēļ attieksmes. Vēlāk bija vēl jautrāk. Izstāstot savu situāciju-prasu šiem vai viņi remontē un vai var vispār saremontēt konkrētās mana modeļa DENSO sprauslas. Teica, ka to varēšot pateikt tikai tad, ja atvedīšu tās viņiem. OK aizvedu ar.Šie zvana un saka, ka augstspiediena sūknis arī beigts, lai vedot uz remontu.Viņi bija ļoti neapmierināti, ka sūkni aizvedu uz Valmieru remontēt, bet ne pie viņiem. Vēlāk dabūju info, ka saremontēt manas sprauslas nevar ir jāpērk jaunas. Viņi varot piedāvāt jaunas-tikai un vienīgi tad, ja atstāšu vecās uz maiņu.Vēlējos sparauslas paņemt atpakaļ, bet nēkā-šie prasa, lai es samaksājot par pārbaudi un defektāciju 4 gab sprauslām 304 EUR. Iepriekš ne par izcenojumiem ne par kādām summām nebiju brīdināts!

K Kristīne 10.03.2016

"SNE SERVISS" , Sergejs - Krāpnieki!!! Es iekritu uz 1800 eur, un vēl uzzināju līdzīgu stāstus no diviem pilnīgi dažādiem cilvēkiem par līdzīgu situāciju. Pirms Jūs atbraucat pie viņiem cenas ir vienas, bet kad mašīna ir izjaukta, tad tiem pašiem pakalpojumiem peikšni cena divkāršojas. Šobrīd nav laiks pastāstīt detaļas, bet viņus ļoti labi pazīst policija, jo šie bieži uz turieni brauc pēc piekrāpto klientu izsaukuma.

Interesanti vai kāds ir ar viņiem tiesājies?
Un kā tik ilgi viņi vispār spēj stŗādāt?

Y Yury Molchanov 22.03.2016

2 года назад попали в этот сервис , воспоминания до сих пор
Сергей - обманщик , мошенник и вор !!!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы