Divi Meistari - nekompetenta administratore
Vēlos pastāstīt par savu „interesanto” pieredzi ar salonu „Divi meistari”. Esmu klients jau vairākus gadus. Salons atrodas netālu no darba vietas. Meistares jaukas. Vienmēr ir pieejami brīvi laiki. Patīk, ka pakalpojumu var izmantot kopā ar draudzeni. Līdz pienāca viena ne tik jauka diena, kad administratore bija kaut ko sajaukusi un mūs abas gaidīja tikai viena meistare. Pēc 20 minūtēm rakstiju administratorei, kā bija iespējams, ka radusies šāda situācija. Atbildi redzat pievienotajos foto – no sērijas „kam negadās”. Gribējās gan saņemt korektāku atbildi, bet lai nu būtu... cita meistare ieradās salonā un sāka savu darbu 30 minūtes vēlāk, bet pakalpojumu saņēmu un sen jau tas viss bija aizmirsts, jo turpinājām šo salonu regulāri apmeklēt divatā. Pierakstu vienmēr veica mana draudzene. Līdz vakardienai, kad vēlējos pierakstīties viena pati. Saņēmu atbildi – laiku nav. No cita telefona pieraksti bija pieejami jebkurā dienā un laikā. Šī informācija redzama arī „Divi meistari” mājas lapā.
Tātad – administratore pieļāva kļūdu, bet es tagad kā klients vairs netieku apkalpota?! Ne jau es kavēju vai aizmirsu par pierakstu! Pie tam esmu no tiem klientiem, kas samaksā pilnu pakalpojuma summu pat tad, ja manu iemeslu dēļ neesmu atnākusi! WTF? 😡😡😡Fantastiska attieksme! Labāk, lai meistari salonā sēž bez darba, nenopelna naudu, kamēr administratore rāda savu nekompetenci? Centos atrast salona īpašnieka kontaktus, bet man neizdevās. Nedomāju, ka viņi par to priecātos! Gan jau es neesmu vienīgais klients, kur administratores kļūdas dēļ cilvēks vairs netiek pieņemts uz pakalpojumu!
Добавить комментарий