Delimano - Rūpnīcas defekta neatzīšana, slikts serviss.
Virtuves kombaina detaļas - blendera krūzes blīvējuma gumijas defekts starp, kuru krājās produkta pārpalikumi, ko nevar izmazgāt. Pirmreizēji sūtot detaļu atpakaļ tā tika apmainīta pret jaunu detaļu ar identisku defektu. Tikai aizsūtot atpakaļ nelietotu defektīvo blenderkrūzi delimano garantijas serviss to novērērtē kā preci bez defekta un atsakās to atzīt kā atkārtoti nosūtītu brāķētu preci. Uzņēmums uzstāj, ka konkrētā detaļa ir saņemta kā pirkuma dāvana, taču es uzstāju, ka tā ir iegādāta ar 100% atlaidi, kas savukārt nozīmē, ka uz konkrēto preci attiecas garantija. (to pamato arī pirkuma dokuments) serviss ir ļoti slikts un subjektīvi traktēju kā nedaudz rupju un uzņēmuma tēlu graujošu. Nevienam neiesaku iegādāties delimano virtuves kombainu, jo kvalitāte neatbilst cenai. Ja, tomēr kāds izlemj veikt pirkumu šajā uzņēmumā, tad rēķinieties ar garu un sarežģītu strīdu risināšanas kārtību, loģiskuma trūkumu un savu kļūdu neatzīšanu. Kopumā šī uzņēmuma subjektīvais vērtējums ir krities. Neiesaku nevienam!
Foto aplūkojami blīvējuma defekti gan vecajai - lietotajai krūzei, gan jaunajai - nelietotajai.
Комментарии (3)
Top shop produkcija kā tāda ir dārga, nekvalitatīva un ar kaitinoši uzbāzīgu mārketingu. Divreiz ieberzos ar brāķiem, man pietika.
Nu ja godīgi es tur nekādu defektu neredzu? Neesat baigais sīkmanis, Kevin no viens pats majās?
Neesmu sīkumains. Blīvējumam ir jāblīvē nevis jāuzkrāj atliekas.