Degvielas ekonomijas aktivators - Cilvēku mānīšana
Neiesaku pirkt degvielas aktivatoru, degvielas ekonomijai, tapēc, ka tā ir afēra un, naudas izkrāpšana un nekāda ekonomija nebūs.Ja gribat pa tiešām ieekonomēt, ta labāk pa to naudu nomainīt sveces un gaisa filtru.
Комментарии (26)
Nodevi atpakaļ? Naudu saņēmi?:)))
JA kas tad es to lietoju jau 3 nedēļas un varu godīgi pateikt, ka tik labi mans autiņš ir skrējis pēdējo reizi tad, kad dīzelīti iepildīju Somijā. Tā lūk!
Par kuru preci ir runa?
Pēc nosaukuma jau ir skaidrs, ka tas ir lohotrons :D
Ja preci atpakaļ neatdevi varbūt intereses pēc vari atskrūvēt un nobildēt kas tajā iekšā
Pabraucu nedēļu ar to izslavēto brīnumu, starpības nekādas, iebraucu pie čoma servisā, pamērijām CO ar aktivatoru un bez, izmaiņu nekādu!!
Un vadoties pēc fizikas likumiem, nevar būt nekādu izmaiņu un nekādas ekanomijas, kārtējā krāpšana!!
Gods kam gods pārdevējs gan naudu atdeva atpakaļ!!
Austrālijas štatā aizliedz no Latvijas importēt degvielu taupošus produktus
LETA | 27. aprīlis, 2009
Ziņa ir atvērta: 1068 reizes
3Piedalieties diskusijā
Austrālijas štata Jaundienvidvelsa valdība aizliegusi no Latvijas un citām valstīm importēt iekārtas, kas tiek reklamētas kā degvielu taupošas, šodien raksta laikraksts "Biznes&Baltija".
Austrālijas laikraksts "The Daily Telegraph" ziņo, ka otrdien aizliegums piemērots produktiem "Magnoflow", "Prozone", "MPG-CAPS" un "FuelMAX/Super FuelMAX", kas Jaundienvidvelsā tika ievestas no Vācijas, Latvijas, Lielbritānijas un kaimiņu Kvīnslendas štata. Visu produktu reklāmās tika solīts samazināt degvielas patēriņu un pagarināt automašīnas izmantošanas laiku.
Godīgas tirdzniecības departamenta vadītāja Virdžīnija Džadža paziņojusi, ka pašreizējos ekonomiskajos apstākļos ģimenes skaita katru centu un automašīnas uzturēšana ir ļoti svarīga ģimenes budžeta daļa, bet degvielu taupoši produkti tiek uztverti kā īsts atklājums.
"Diemžēl mūsu veiktās izmeklēšanas rezultāti rāda, ka solītā ekonomija netiek sasniegta, " uzsvēra ierēdne.
Godīgas tirdzniecības departaments pētījumu veicis, saņemot daudzas sūdzības no neapmierinātajiem automašīnu lietotājiem. Neviena kompānija nav spējusi pierādīt, ka patiešām tiek panākts reklāmās solītais ietaupījums.
"Biznes&Baltija" nav izdevies iegūt informāciju par importētāju no Latvijas.
No Austrālijas štatā aizliegtajiem produktiem Latvijā vispopulārākais ir amerikāņu magnētiskais aktivators "Super FuelMAX", kuru novieto uz automašīnas degvielas padeves sistēmas. Šo produktu Latvijā izplata kompānija "Rafl", kurā laikrakstam norādīja, ka uz Austrāliju nekas nav
vests.
Tāpat Latvijā tiek pārdotas amerikāņu kapsulas "MPG-CAPS", kas pirms katras degvielas uzpildes jāiemet bākā. Šā produkta tirgotājs laikrakstam pastāstījis, ka oficiālā izplatītāja Latvijā nav un pārdošana tiek īstenota privātpersonu līmenī.
Savukārt produktu "Magnoflow" un "Prozone" klātbūtni Latvijas tirgū laikrakstam nav izdevies konstatēt.
Kopš gada sākuma Latvijā parādījušies vietējā ražojuma degvielu taupošie magnētiskie aktivatori, kurus izstrādājis Aleksejs Ivanovs. Viņš pastāstījis, ka Austrālijā tie netiek tirgoti un patlaban tiek plānots sākt darbību tikai Krievijā.
Kā atzina Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, līdz šim ar šo produktu izvērtēšanu tas nav nodarbojies, jo nav saņemtas sūdzības, tomēr tagad tiem tiks pievērsta uzmanība.
... kamēr būs idioti, būs arī aktivātoru pircēji, ... fizikas likums!
ja prece nepatiik, to var atgriest un saņemt visu naudu atpakaļ, tā rakstīts saitā, ir arī ievietoti komersanta, latvijas un eirāzijas patenti. Izmēģināšu, tad pateikšu :)
Man ir Peugeot Partner 1, 9 d.Agrak tērēja 7, 5l uz 100km.Tagad, ar aktivatoru 6, 4l.Tā kā nost ņemt netaisos.
Kāds aktivators Jums ir? Kur iegādājāties?
bet tad jau uz degvielas vada pieliec divus magnētus aptin ar skoču un tas pats efekts vai defekts. Protams nenūs tik vizuāli smuks. Bet ja iedziļinoties tajā shēmā pēc manām domām sanāk tā; Vienīgais ko šāds magnētisks ķermenis uz degvielas pievada var paveikt-degvielas šļauciņas iekšpusē sakrājas mikroskopiskas metālisko vielu daliņas, kas atrodas degvielā pēc ilgāka laika degvielas šļauciņa būs aizaugusi ciet, sliktākajā gadijumā šīs metāliskās daļiņas jau salipušas lielos gabalos, atrausies no šļauciņas un nokļūs degvielas augstspiediena sūknī, sprauslās, citos svarīgos mezglos un pilnībā sabojās tos.
Ja jau būtu efekts, jāpārdod patents autoražotājiem.
Tādā gadījumā jāpietin nevis 2 bet 20 magnēti, jo tieši tik magnēti ir degvielas aktiviatora komplektā
Man ir audi b 4 tdi.Pirms aktivatora iegādes patēriņš braucot pa šosseju bija 5 L/100km.Ar aktivātoru 3.9 L/100km!!!Tā kā, skeptiķi, rijat siekalas!!!
Esmu pircis aktivatoru no aktivna.lv . Pirms tam runāju ar ar dažādiem cilvēkiem iekļaujot auto meistarus (piem. Mazda serviss), visi saka ka tas ir maldinājums, bet es tomer gribēju pats pārbaudīt. Man ir Mazda5 benzīns 2.0L dzin. Tad lai būtu tests uzticimāks pirms tam nobraucu ar aktivatoru 100 km, tad saku testēt: 10 km ar aktivatoru, tad to pašu ceļu bez ta visi radītāji norada ka jēgas nav. Man pat video ir par to testu ja kādam interesē varu nosutīt [slēpt]@inbox.lv). Vienīgais žēl ka nepaspēju, lai laicīgi 30 dienās atgriezt preci, pārbaudīt gāzes izpludi. Bez emocijam tikai fakti. Interesanti kas tieši rakstīts tajos sertifikatos?...
Principā ar tādiem rādījumiem Aleksejam vajadzētu būt miljardierim, par tādu viņu pataisītu, kaut vai ekskluzīvs līgums ar Quandtu ģimeni (BMW), kuriem patiesi nav nekāda sakara ar naftas ieguvējiem, naftas pārstrādniekiem un benzīna tirgotajiem. 20% !!! Patents jau negarantē ekonomiju, bet tikai pasargā no kopēšanas. Patentu reģistrā ir reģistrēti visādi joki, kuri nekad nav tikusi izmantoti realā dzīvē. Man ir vecs Volvo, rij šodienai nenormāli, ārpus pilsētas 12 litri, pilsetā virs 15 un vairāk. Nedaudz piedomajot ar smadzenem, un nesakrāmējot svinu ap labo kāju, iespējams tieši tāpat ietaupīt 20...25%. Planoju nopirkt jaunu VW, mazlitrāžas. Nu ar patēriņu 5...6 l uz 100 km. Parēkiniet degvielas ietaupījumu!!! Un vēl, kapēc vienmēr šadi izgudrojumi spēj notirgoties tikai Latvijā un austrumu virzienā no Latvijas? Es laikam zinu atbildi-tapēc ka rietumu virzienā nozombēti muļķīši dzīvo, kuriem ieekonomēt degvielu ir svešvārds. Es tur arī nekādu fiziku neredzu. No biznesa viedokļa super, apsveicu Ivanova kungu, jo, ja viņs atgriež naudu atpakaļ, tad tas ir OK, jo galu galā, kāds tomēr nopērk, kāds jūtās laimīgs un tad jau jēga tam visam parādās.
man BMW 530.d uzliku pat trīs aktivātorus-nekādas jēgas pat vairāk rij degvielu...fufelis.Mašina braukāja kādus 3.mēnešus. rīt metīšu ārā
Man ir opel zefira 2, 0 hdi.Ēda 6, 1 uz 100 km. Uzliku degvielas aktivatoru, ēda 6, 1 uz 100km.Nobraucu pusgadu, bija slinkums ņemt nost, tad pienāca laiks nomainīt akumulatoru.Nomainīju aķi un tagad ēd 5, 1 uz 100km.Ideja tāda, ka vajag vienkārši uz mirkli atslēgt akumulatoru, lai pārstartējas borta dators un mainās rūpnīcas iestatījumi.
Man ir Opel Astra 1, 7 tdi (2008. gads.)'. Kad iegādājos auto, "ēda" vidēji aptuveni 6 litri, tagad "ēd" ap 4, 9 litri (ar visu kondicionieri). Ak jā, aizmirsu pieminēt, ka aktivatoru neliku, atšķirība ir ziemas mēneši un vasaras mēneši.
Voldemārs Kžibovskis, pensionārs:
— Es jau aprīlī uzstādīju Neo-aktivator uz sava VW Passat, 1994.gada. Nopriecājos, sajutu, ka mana “vecenīte” ieguva otro jaunību. Reāli sāku just benzīna ekonomiju. Tūlīt pat uzstādīju Neo-aktivator uz dēla BMW. Arī draugiem nopirku vairākus komplektus – uzdāvināšu Jaunajā gadā.
Voldemār, neaizmirsti draugiem galvu reibinošu minetu arī uztaisīt!
Voldemārs Kžibovskis, pensionārs:
— Es jau aprīlī uzstādīju Neo-aktivator uz sava VW Passat, 1994.gada. Nopriecājos, sajutu, ka mana “vecenīte” ieguva otro jaunību. Reāli sāku just benzīna ekonomiju. Tūlīt pat uzstādīju Neo-aktivator uz dēla BMW.
Aleksandrs Jarošs, uzņēmējs:
— Uzstādīju Aktivatori uz sava Mersedes E300. Pieauga jauda, samazinājās ātruma uzņemšanas laiks. Agrāk vidējais degvielas patēriņš bija 12 litri, tagad – 9-10 l.