Datoru Ātrā Palīdzība - Pilnīgs absurds
09.10.15 aiznesu telefonu uz šo kantori Ķengaragā. Nedēļas laikā teicās ,ka dos ziņu. Pirmo reizi viņi piezvanīja pēc 12 dienām. Pa šīm 12 dienām jau biju divas reizes pats aizgājis apvaicāties ,kas notiek ar manu telefonu.Piezvanot , teica tā, ka remonts izmaksās tik un tik ,bet diemžēl viņiem neesot detaļa uz vietas, tāpēc tā ir jāpasūta no Ķīnas un tas aizņemšot ne vairāk kā nedēļu,nu maksimums divas. Nekādu ziņu viņi nedeva divas nedēļas. Gāju ,atkal, apvaicāties kā manam telefonam klājas un cik tālu tas remonts. Uz ko saņēmu atbildē - telefons gaida detaļu. Biju pirms nedēļas - Telefons gaida detaļu. Tagad ir 08.12.15. Nekādu zvanu no viņiem nav.Tīrākā ņirgāšanās par cilvēkiem notiek šajā iestādījumā.Ne vienam neiesaku izmantot šīs firmas pakalpojumus, ja tos vispār var saukt par pakalpojumiem...
Комментарии (1)
Man ir līdzīga situācija. Decembra vidū aiznesu telefonu (Lidoņu ielas kantorī) ar nelielām plaisām uz ekrāna, teica, ka tuvākajā laikā man atzvanīs, lai vienotos par remonta izmaksām. Gaidīju vairāk kā mēnesi, bet no viņiem nekādu ziņu. Tad beidzot pats gāju pie viņiem skaidrot, kāpēc tik ilga kavēšanās, atbilde bija, ka meistars nākamajā dienā atzvanīšot un tad ar viņu varēšot visas nianses izrunāt. Protams, nekāda meistara zvana nesekoja. Tā tas atkārtojās vēl reizes divas, eju pie viņiem, viņi saka, lai gaida meistara zvanu, kurš tā arī neseko. Pirms divām nedēļām mans pacietības mērs bija pilns un teicu, lai vienkārši atdod telefonu tādā stāvoklī, kādā viņiem nodevu. Joprojām neesmu to atguvis, kā eju pie viņiem, tā ir atruna, ka ir aizmirsuši piegādāt un tamlīdzīgs sviests. Būtībā tā ir ņirgāšanās par klientiem, nevienam neiesaku šo kantori.