www.sudzibas.lv Datoru Ātrā Palīdzība Krāpšana, Datora sabojāšana, papildus prolēmu radīšana

Datoru Ātrā Palīdzība - Krāpšana, Datora sabojāšana, papildus prolēmu radīšana

14.10.18 mans vīrs devās uz konkreto iestādi, lai nodotu macbook air laptopu remontā, jo pēkšņi tas vairs nslēdzās iekšā. Viņam dažu dienu laikā solīja veikt diagnostiku un paziņot par vainu un izcenojumiem. Dažu dienu laikā saņēmām atbildi, ka problēkma ir strāvas padevē un izmaksas būs 100 eiro. Piekritām remontdarbiem.
18.10.18 mum tika paiņots, ka ierīce ir salabota un varam viņu saņemt atpakaļ! Atvedot mājā ierīci un sākot darboties ar to, tā visu laiku slēdzās arā, līdz ar to atgriežām to atpkaļ firmai, kas veica labojumus. Dažu dienu laikā, saņēmām zvanu kur mums pats remonta darbinieks pateica, ka redz viņš esot bijis piemirsis izdarit pāris ietas, tāpēc tā esot oticis. Dabonot atkal savu ierīci 23.10.18 un islēdzot viņu mājās, sapratām, ka ir bojāta dzesēšanas sistēma un skan tā, ka visa maja to dzir! Kā ari pamanījām vizuālu defektu uz laptopa. Zvanot remonta drbiniekam, viņš pa telefonu mums paziņoja, ka dzesēšanas sistēma tāda jau esot bijusi, kaut gan pēc pirmās remontēšanas reizes šādu problēmu vispār nebija! Tad nu pieņēmām lēmumuvērt vaļā laptopu un skatīties kas ir izdarīts! Diemžēl sabojājot garantijas uzlīmi! Str'vas padeve tika salimēta ar izolentu, par ko esam smaksājuši 100 eiro, sabojāta dzesēšana un vizuāli pats dators. Vedam laptopu atpakal uz remonta iestādi, kur pēc skaļas vārdu apmaiņas un krasas melošanas ar pašu remonta darbinieku māri bērziņu, viņš apsola labot vizuālo defektu, bet joprojām turpina melot, ka dzesēšanas sistēma šāda jau esot bijusi!
Nogaidot vēl nedēļu, es saņemu zvanu, ka laptopam var doties pakaļ. Uz jautāajumu, vai vis ir salabots, viņi man nepieklājīgā tonī atbild, ka vis ir rakstīts defektācijas aktā!
Aizbraucot uz remonta iestādi dap t/c damme mums atgriež pilnīgi nelabotu ierīci ar iepriek;s minēto aktu. Kur norādīts, ka ir noplēsta garantijas uzlime un viņi neko netaisās darīt ar viņu radīto defektu un ir jāmksa vēl 85 eiro lai šo salabotu! Iestāde ir krāpnieki, dārgas mantas sbojā vēl vairāk, apmelo klientus lai dabūtu vēl lielākus līdzekļus no viņiem!

Nekad dzīvē neiesakam doties uz ;so iestādi. Jo tur pat vadība neat;laujas atbildēt par savu darbinieku pieļautajām kļūdām!

Дополнено Alina Z. 28.10.2018

Šodien saņēmām zvanu no firmas īpašnieka. ļoti jauks kungs, kurš visu uzklausot no abu pusēm solījās, ka mums vis tiks salabots! Darbinieki diemžēl nebija nodevuši pirms tam informāciju, ka vēlamies sazināties ar vadību!

Liels paldies vadībai par zvanu un protams par sadarbību!

Ceram, ka vis tiks atrisināts kā nākas!

A

Комментарии (4)

N Nikolaas 28.10.2018

Diemžēl, cik atceros šādas problēmas ir sastopamas gandrīz visās Latvijas darbnīcās un servisa centros. Vienīgais ko varu ieteikt jebkuru lietu nododot, fiksēt ierīces parametrus (operatīvās atmiņas cietos diskus u.t.t.) visu sabildēt (jau esošās skrambas plaisas) un pievienot pieņemšanas-nodošanas aktam, kuru meistars pieņemot paraksta...

A Alina Z. 28.10.2018

Nu pēc šīs reizes noteikti tā darīsim! Gribējās uzticēties iestādei, kas ar to nodarbojas, bet diemžēl, cik skatos tagad ļoti dudziem ir bijušas problēmas tieši ar šo iestādi! Mēs tak nelūdzām kosmosu, mēs lūdzām novērst viņu pašu radītus defektus, respektīvi sabojātu paneli un sabojāt dzesēšanu! Parasti normālās iestādēs vadība atvainojas par savu darbinieku pieļautajām kkļūdām, bet te vadība iebāza galvu smiltīs un nekādas reakcijas nav! J a godīgi klusumā strādāt ar mūsu " salaboto" MacBook vairs nav reāli! Es ļoti ceru, ka minētais darbinieks MĀRIS BĒRZIŅŠ tiks sodīts vismaz kaut kā un vismaz šī situācija tiks risināta! Un ja tomēr kāds nesīs savas ierīces uz DAP , tad pārliecinieties ka viņš nepieskarsies jūsu ierīcei ne ar mazāko pirkstu! Kā nekā persona, kas sevi iesaukusi par FĒNIKSU diez vai spēj būt pietiekami kompetenta lai strādātu ar dārgām precēm!

N Nikolaas 28.10.2018

Piedodiet, ja Jūsu mērķis ir darbinieka sodīšana, atvainošanās un vēl nezin kas, tad ...man Jūs žēl. Jums tomēr jasaprot kur dzīvojiet...valstī kur viss jāfilmē un drošības labad jāfotogrāfē, iepakojumi pie preču saņemšanas jāatver, ierīces jāieslēdz viss ir vienmēr (divreiz) jāpārbauda. Piedodiet esmu šodien nelāgā omā, tapēc ļoti tiešs, kautā ļoti kaitina, ka ļoti daudzi sūdzību autori pieprasa: Labdien pie kasēm, smaidīšanu, atvainošanos, ceļos krišanu un vēl nezin ko...nē vieglāķ nomainīt valsti un necepties, ja nav apņemšanās tad jāmāk pastāvēt par sevi ar visiem līdzekļiem. Jauku dienu!

A Alina Z. 28.10.2018

mans mērķis nav sodīt darbinieku, mans mērķis ir saņemt normālu pakalpojumu par kuru es maksāju. Un ziniet, negribās ticēt, ka visur ir krāpnieku un, ka pat izvedot suni arā man ir jāfilmē visu kas notiek, jo arī tad mani var apčakarēt. Protams, ka mēs vēlamies saņemt atvainošanos no darbinieka par apmelošanu, bet tas ir cits stāsts! Es esmu dzīvojuzi ārzemēs un ticiet man, nekur nav tik labi kā mājās. Un mainīt valsti, dēļ sliktas apkalpošanas arī nav vēlmes! Un ja cilvēks strādā apkalpošanas sfērā viņa darba pienākums ir sasveicināties, atsveicināties un izturēties jauki! Izņemot gadījumus,kad viņam priekšā stāv kretīns, kurš uzskata ka ir pārāks par visiem!

Bet stāsts nav par to! Šodien saņēmu zvanu no firmas īpašnikeka. ļoti jauks kungs, kurš uzklausīja visu gan no musu puses, gan no darbinieka puses! ļoi jauki ar viņu izrunājāmies, kā cilvēks ar cilvēku un mums solīja šo situāciju atrisināt! Rītdien savu iekārtu varam vest atpakaļ uz labošanu. cERAMS, KA BEIGU BEIGĀ VISS BŪS LABI!
Mīļie cilvēki, galvenais nepadodaties un nesabīstaties šādās situācijās, jo Jums ir tiesības pieprasit to, par ko Jūs maksājat un īpaši to, ka Jums salabo to ko paši darbinieki ir sabojājuši!

Liels paldies par Jūsu viedokli, jauku vakaru arī Jums! :)

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы