Datoru Ātrā Palīdzība DAP - Krāpšana
Aizvedu, savu datoru pie viniem uz remontu, pec ta saucama remonta beigam nepateica pilnigi neko kas butu saistits ar vainu, samaksaju 38 eiro. Kad devos 2 reiz teikt ka nekas nav izdarits, lielais meistars pateica ka nezinot kur vaina un jatsait lidz piektdienai, pie tam ka ta bija 1diena. Datoru neatstaju jo bija bail, pec izlasitam atsauksmem. Naudu netagrieza.
Nekad negriezietis saja servisa vai jubkura cita vinu kantori. Biju ilguciema kantori
Комментарии (4)
Pirmajā reizē nebija bail atstāt, otrajā - bija bail atstāt. Dīvaini, bet gadās...
Тебе дураку Виндовс переустановили, а детективным расследованием никто заниматься не будет и выяснять какой именно заразой из интернета ты свой комп убил.
Komunikācija! Ja servisa pakalpojumi tiek pārdoti, tad tikai loģiska prasība, ka tas tiek normāli paskaidrots arī klientam, lai arī cik nezinošs lietotājs var būt. Serviss par to ņem naudu.
Ja klientam nav skaidrs par ko viņš samaksāja un servisa cilvēks nav spējīgs paskaidrot, tad, manuprāt, nauda ir paņemta no klienta nepamatoti!
Servisam vajadzētu jau nu būt lietas kursā, ka lietotājiem zināšanu līmenis ir dažāds. Daudzi prot tikai lietot tehniku, neko nezinot un nesaprotot no tā, kā iekārta strādā. Un ja kas nestrādā - iet uz servisu, kur maksā naudu, lai viss tiktu korekti atrisināts. Un tikai loģiski saprast un zināt, par ko nauda samaksāta. Ka d serviss normāli attieksies pret klientiem, tad nebūs šādas sūdzības.
Māciet saviem tehniķiem arī runāt ar klientu, nevis tikai skrūvēt un lodēt.
Tur tā lieta, ka daudzi bļaustās tad, kad nauda samaksāta un nekas neiet. Kāpēc maksājis tik daudz, kauns prasīt.
Iedzimta štelle mums latviešiem.