Danija - Lorenzo un veikala vadītāja
Nopirku kurpes par 40 ls un tām pēc 2 mēnešu valkāšanas nolūza papēdis (vienkārši ejot pa ceļu). Aizgāju uz veiklu, sakot, ka vēlos, lai tiek veikta ekspertīze, bet vadītāja pirmkārt uztaisīja tik neapmierinātu sejas izteiksmi, it kā es būtu viņu kā apvainojusi, tad pārgūlās pāri letei un bakstot papēdi teica apmēram tā: "Redziet šo nobrāzumu? Nav vērts nest ekspertīzei - tāpat neapstiprinās prasību, jo izskatās, ka kurpe būtu iestrēgusi un speciāli salauzta"... es biju šokā, nespēju aprakstīt, cik stulbi sajutos pēc tādiem žestiem un uzvedības, ņemot vērā, ka pati darbojos apkalpošanas svērā un nekad neesmu atļāvusies tā izturēties klienta klātbūtnē. Es norādīju Danijas zinošajai vadītājai, ka tāds ir arī otrs papēdis un tādi tie ir, jo valkāju kurpes ikdienā, kā arī to, ka vēlos dzirdēt eksperta slēdzienu nevis viņas uzskatus. Bet šādi vārdi no vadītājas puses lika man arī aizdomāties par ekspertīzes kvalitāti, ja jau vienkārša vadītāja mani laicīgi spēj pabrīdināt par to, ka manas prasības netiks apmierinātas. Pēc maniem vārdiem saņēmu pieteikumu, pēc aizpildīšanas apskatījos uz vadītāju, kas kārtoja apavus, bet pamanot manu skatienu viņa turpināja savu darbu, par ko es neko nepārmetu... taču man klāt viņa pienāca vien pēc pārdevējas uzaicinājuma, kas ievēroja radušos situāciju (t.i., es tiku tīšuprāt ignorēta). Esmu šokēta par tādu attieksmi no vadošā personāla. Pat pārdzīvojums par kurpēm, ko tik ļoti mīlēju man vairs tā nesāpēja un "negrauza", kā veikala vadītājas attieksme.
Комментарии (9)
bet ko uzrādīja ekspertīze? Kurpes salaboja pēc garantijas?
Lai arī viņi nepiekrita sūtīt uz ekspertīzi, pārdevējiem vienalga vajadzēja nākt pretī klientei un vismaz samainīt pret tieši tādām pašām kurpītēm.Tā tam vajadzētu būt.
Un protams arī attieksmei jābāt jaukākai, lai neskatoties ne uz ko, pircējs atgrieztos un iegādātos vēl kādu apavu pārīti.
Kāpēc gan pārdevējam būtu jasamaina kurpes, ja viņš saskata nepareizu kurpju valkāšanu, kopšanu???Dažreiz jau klientam vienmēr šķiet, ka viņš tas gudrākais un zinošākais, taču arī pārdevējējs nav nekāds muļķis, jo dien no dienas saskarās un izskata kurpju sūdzības un patiesībā, var noteikt uzraiz, vai tas tiešām ir brāķis, vai ne!
Nezinu.. attieksme neprofesionala... un protams, ka vaditaja (shaja gadijuma neatsauciga) teiks, ka ekspertize atziis to par klienta vainu.. jo gadijuma ja ekspertize atziis apavus par nekvalitativiem- veikalam jasedz visi zaudejumi... neprofesionali, turklat pec shadiem gadijumiem ari citiem veikaliem jasaskaras ar uzbrukoshiem pircejiem, kuri sagatavojusies kaujai un savu tiesibu aizstavibai...
Sviests. Ja 2 mēnešus diendienā nēsā kurpes, tad tas nav brāķis, ka papēdis nolūst. Un ja tie ir saskrāpēti - pa kādiem akmeņiem tad Jūs būtu bridusi? Varbūt kāja pamežģījās - tāpēc arī nolūza... man nu gan nekad prātā nav nācis nest nonēsātus apavus ar garantiju atpakaļ. Es saprotu, ja atlīmējas vai izjūk, bet kad pats neuzmanīgi staigā - nu sorry. Mierīgāk būtu pašai aiznest uz remontu un miers.
Visiem apaviem ir 2gadi garantija, to nosaka tirdzn.likums, paterētājs šo 2gadu laikā var tās kurpes nēsāt kaut uz 100ekspertīzēm, ja kurpju tirgotājiem ir problēmas sakarā ar to, tās ir viņu problēmas, lai netirgo apavus!!!
Mīļie cilvēki, nebūsim tik kūtri un cīnīsimies par savām patērētāju tiesībām.
Galējs varinats taga ir aizbraukt uz Vāciju, tur šobrīd ir atlaižu laiks. Biļete turp atpakaļ maxā 50 Ls ar autobusu, ir pat lētie avio reisi par 45 Ls. Čoms tur nopirka par 70Eiro - 3 apavu pārus (ādas) 6Mustang dzinšu pārus par 5-7 eiro, 30 pārus zeķes par 5 eiro, apenes par (10gab) par 5 eiro) 5 Diesel maiciņas par 10 eiro.
Bļāviens, divus mēnešus staigājusi ar kurpēm, loģiski, ka nolūzt papēdis(it sevišķi Danijā pirktiem apaviem)!!!
Un Tavs texts : ''pēc aizpildīšanas apskatījos uz vadītāju, kas kārtoja apavus, bet pamanot manu skatienu viņa turpināja savu darbu, par ko es neko nepārmetu'', ko TU vēlējies, lai nokrīt pie kājām, lūdzas un pielūdz kā dievieti?
Mēs visi esam cilvēki, ja TU divus mēnešus dragā kurpes, tur Danijas veikala vadītāja nav vainīga.
Tajā dienā pati strādāju un zinu kas notika par situācija.Tur ir jābūt muļķim, ja neredz ka tā ir paša cilvēka vaina, ka iesprūst redelēs un nolauž papēdi.Padomājiet par savu vainu pirms nākat uz veikalu un činkstat, ka apavi saplīsuši.