Danija

Tātad nopirku šajā veikalā ādas zābakus par 50 Ls, firmas " Lorenzo", uzvilku kājās vienu reizi un tās kļuva slapjas, iesaku nepirkt šī veikala apavus, ja vien jums nav vēlme ņemties ar veikala vadību, ekspertīzēm un patērētāju aizsardzības centru!

Комментарии (5)

K kiki 09.12.2004

taa nu gan nav, es tajaa veikalaa iepeerkos regulaari, un man nekad nav bijusas probleemas ar veikala personaalu.

I Ija 28.12.2004

Tiesam! veikala strada loti atsaucigas un jaukas pardevejas. nekadu problemu nekad man nav bijis! Un apaviem ari kvalitate ir laba,vajag tikai macet nesat!!!!

L lita 07.08.2006

Pats tu esi gjermo!!!Brauc uz to savu rossiju un peerc zavus kazakus!!! :D

R Ramona 16.03.2009

Vai tad pārdevējas jums nepiedāvāja aerosolu "pret mitrumu"? Kaut arī šķiet dārgi un smieklīgi, bet vajag kopt apavus, tad tie turēsies ilgāk! It īpaši, ja apavi maksā 50ls. Kuri apavi nelaiž cauri ūdeni - gumijnieki! Lūk.
Vajag klausīties, kad pārdevēja piedāvā kopšanas līdzekļus, nevis - "paldies, man mājās ir", un pēc tam skriet atpakaļ.
Veikalā "Danija" pārdevējas ir pretimnākošas, un labi, ka vispār piedāvā iespēju "mainīt" vai kādu citu, jo citos veikalos, skaidri un gaiši rakstīts - PRECI ATPAKAĻ NEPIEŅEMAM!!!

K Klients 06.10.2010

Tam komentētājam, kurš aizstāv veikalu.
Vainot ražotāju var nevis klients, bet gan veikals, kurš tirgo sūdu par augstu cenu un pozicionē savu tirgoto produkciju kā kvalitatīvu. Jo atbildību nes nevis ražotājs, bet gan veikals, kur pārdod doto preci. Par kopšanu - pats nopirku apavus par 60.00 LVL un uz 3 valkāšanas dienu āda izskatījās, ka es viņus valkāju jau 6 mēnešus-samīcīta, salocīta, krunkuļaina - nav elastīga (lietoti tikai birojā, kur daudz nav jāstaigā), uz trešo dienu apstrādāju tos ar apavu kopšanas krēmu - nelīdzēja - kur šeit ir apavu kopšanas noteikumu pārkāpums?! Pēc ilgstošas valkāšanas apavi kļūst SUPERdiskomfortabli - spiež, griežās kājā, rīvē un tādās vietās, kuras ar laiku nepielāgosies kājas formai. Nevainoju veikalu brāķī, bet gan vēlos, lai veikals atbild par to, ko tirgo. (Vai man jābrauc pie ražotāja ar pretenziju?!) Pēc sarunas ar veikala pārstāvi, saņemu atbildi - "tā ir ādas īpašība! Varat rakstīt pretenziju un sūtīt uz ekspertīzi, bet šaubos, ka mēs Jums viņus mainīsim." Man nav tik daudz brīva laika ņemties ar strīdiem un ekspertiem, bet darīšu tā, lai maksimāli daudz apkārtējo cilvēku zinātu par šī veikala attieksmi pret klientu, kuram tika pārdota nekvalitatīva prece par, manuprāt, par augstu cenu. Paziņam bija līdzīga situācija, bet viņam bija laiks pierādīt savu taisnību ar juristu palīdzību. Ja lasa Danija's pārstāvis - kā zinošs cilvēks iesaku Jūsu uzņemuma sapulcēs izrunāt jautājumu par darbinieku attieksmi pret klientu, jo pārdevēji ir Jūsu uzņēmuma seja, kas manā skatījumā, ir apmētāta ar dubļiem. Ne es, ne mana ģimene šajā veikalā neiegādāsies pat apavu krēmu! Nu re! Vēl mīnus viens pastāvīgais klients.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы