Danija Apavu veikals - Slikts serviss
Decembrī nopirku zābakus, ar kuriem nestaigāju ziemas periodā, pastaigāju aptuveni mēnesi, un bija pilnībā nodiluši papēži, aprīlī aiznesu uz garantiju zābakus ar visu kasti. Pēc nedēļas zvana, ka varot piedāvāt tikai remontu, kaut gan zābaki tika pirkti tikai pirms četriem mēnešiem. Pēc nedēļas zvana no veikala, ka zābaki ir sataisīti un varu iet pakaļ, aizbraucu deva zābakus bez kastes. kaut gan es atdevu zābakus ar visu kasti, pārdevēja sāka uz mani bļaut, ka neesot manu kasti zagusi u.t.t.Atieksme tāda kā viņa būtu klients, bet es tikai gribēju atpakaļ savu kasti ko biju iedevusi, jo vasaras sezonā nemēdzu kulēs turēt zābakus. Uz jautājumu pārdevējai kāds ir risinājums, atnesa vasaras apavu kurpes kur burtiski meiģināja iestūķēt manus garos, zamša zābakus, pateicu, ka šāda kaste man nav vajadzīga- paldies.
Pirms tam, visus apavus tiku pirkusi Danijā, bet pēc šīs pieredzes gan par to, ka nepiedāvāja samainīt apavus pret citiem, gan arī pēc šīs pieredzes, ka tika pazaudēta kaste + pārdevējas attieksme, noteikti vairs šajā veikalā neiešu, un šie noteikti ir pēdējie Danijas zābaki. Padomājiet pirms tur iepērcieties.
Комментарии (3)
Bet nu noberzušies papēži īsti nevar tikt uzskatīts par ražotāja brāķi, tas ir normāls nolietojums, pat riepas nodilst, tāpēc arī ir kurpnieku darbmnīcās, jau izsenis tāds pakalpojums, kā papēdīšu nomaiņa. Jūs variet priecāties, ka Danija Jums salaboja apavus bezmaksas, jo, kustāmo un maināmu detaļu nolietojums var netikt uzskatīts par garantijas gadījumu.
Riepas nenodilst mēneša laikā.
SŪDU BEDRE