CV-LITE - Krāpšana
Izveidoju vienu cv, par kuru samaksāju 1,95. Pēc nedēļas no konta pazūda vēl 29,99, sazinājos ar uzņēmumu, kur teica, ka ja esmu saglabājusi vienu cv, tad automātiski man ir pieslēgts premium abonements, un nauda tiek noņemta no konta un netiks atgriezta! Krāpnieki. Uzmanāties!
Комментарии (30)
Vai maksāšanas kārtība lapā ir norādīta? Ja ir, tad krāpnieki gluži nav, vnk viss jaizlasa kārtīgāk, pirms kko maksā.
"By continuing, you agree that if you do not cancel at least 24 hours before the end of the 14-day trial, you will be charged €29,99 per month until you cancel your subscription. You can cancel it by contacting our customer support team via email at [slēpt]@cv-lite.com".
Vajag uzmanīgāk lasīt, pirms maksā kko. Abonentu atcelt var arī caur pašu lapu, tikai nepieciešams ielogoties savā profilā
Jā, pirmā lieta ir tā, ka vietnes datorversijā tas ir rakstīts - bet tas nav tālruņa versijā, un, otrkārt, viņi raksta mazā tekstā, lai jūs nepamanītu! Speciāli!
Pilnīgi, piekrītu, arī man tikko novilka 30€! Veicot 1.99€ nekur netiek norādīts, ka esi kko abonējis un tagad jāmaksā 30€ mēnesī..
Taisnība Jums ir!
Es reiz paņēmu iekārtu uz nomaksu 220.lv (3 mēnešu maksājums) , un banka, kura nodrošināja aizdevumu, bija TF Bank. Kad pirmo reizi saņēmu rēķinu, tur ar izceltiem burtiem bija rakstīts, ka
šī mēneša maksājums, ir kkādi daži euro, nodomāju, ka laikam tā patiešām sanāk? Bet pēc pāris dienām izdomāju kārtīgi izpētīt atsūtīto rēķinu, un tur ar maziem, spilgti dzelteniem burtiem ( UZ BALTA FONA) bija rakstīts, ka, ja ir līgums uz 3 mēnešiem, tad jāmaksā ir tā trešā daļa no summas, pretējā gadījumā, veicot to pāris euro maksājumu, automātiski atcelsies oriģinālais līgums, un stāsies spēkā jaunais līgums. Jeb, ar lieliem procentiem un milzu pārmaksu.
Centos vairākas dienas sazvanīt TF Bank - vienalga, kurā dienas laikā zvanīju, visu laiku skanēja "uzgaidāmā mūzika".
Un tikai tad, kad uzrakstīju, ka tas nav legāli, paslēpt svarīgāko rēķina daļu ar tikpat kā neredzamu tekstu, un ka tā ir speciāla cilvēku iegāšana, TIKAI TAD , ar mani kāds sazinājās. Un nākamajā rēķinā, šī rēķina daļa jau bija kārtīgi izcelta, tā kā tam jau bija jābūt no sākuma.
Starpcitu, 220.lv arī vairs nesadarbojas ar TF Bank.
Domāju, ka šī CV Lite lapa darbojas uz tāda paša principa - gaida, kad cilvēki iekritīs.
Man ari norāva tikko 29.99! Uztaisiju 1 cv, par ko samaksaju €1.95! Nekur kartes detaļas nesaglabāju kā arī nekur netika minēts par to ka bus jāmaksā pēc trial. Nulle informacijas! Tikko ielogojos savā kontā un nekur nevaru atrast savas kartes detaļas, kuras es logiski ka neesmu saglabājusi bet naudu viņi norāva!
Sakiet ludzu vai var kaut kàda veida atgriezt šo naudu?
Man arî nonema 23€.
Var mēģināt rakstīt uz Support, bet manā gadījumā bija bezjēdzīgi! Ļoti garas sarakstes, sūtīju skrīnus ka sūdzību iesniedzu minūti minūtē kā norāva naudu, teicu ka vispār viņu pakalpojumus neizmantoju, ka viņi nodarbojas ar sava veida krāpniecību, jo izmanto kartes detaļas bez atļaujas- nesūta brīdinājuma vai citus epastus utt, bet nekā! Viņi pat atrakstija ka es sūdzību rakstu no viena epasta, bet maksa tika it kā ietureta no cita, kas nav taisnība un arī to pierādīju! Tas viņu " cits" epasts nemaz sistēma neeksistē. Karoč pēdējie krapnieki. No vinu puses nebija neviens epasts- ne par konta izveidi, ne subscription vai atcelšanas iespejam!
Arī persona ar ko sarakstījos Supportā- Pat B, bija ļoti nepieklājīgs .
Man tāda pati situācija. Un nekur profilā nevaru atrast kur atteikties no abonēšanas. Tagad katru mēnesi vilks nost no kartes 30 euro?
У меня так же сняли 29,99.После этого я отказалась от их подписки на их сайте.Но прошел месяц и с меня опять сняли 29,99..жесть какая то..буду блокировать,наверное карту..Если не смогу вернуть через банк..
Man tāda pati situācija. Nekur profilā nevaru atrast tādu informāciju kur atteikties. Vai tgd katru mēnesi vilks nost no kartes 30 euro?
Steidzami raksti uz support lai viņi atceļ to stulbo subscription! Baigie gudrīši saglabāt privātos kartes datus un tad tik raut mistiskās summas.
Man līdzīga situācija. nežēlojos par kļūdu, bet jautājums, kā šo procesu apturēt. Bankas karte nomainīta, bet tik un tā atvelk no konta 29.99eur
Jāraksta uz support lai atceļ! Tur tā lieta, ka viņi saglabā visus datus bez atļaujas vai informēšanas.
Tu pat nomainīji karti? Un tik un tā velk nost?😱😱😱
Vai support uz savu banku, vai viņu mājas lapu?
Uz viņu. Banka neko nedaris- jau mēģināju.
Paldies par Taviem komentāriem un laiku, ko velti.
Labdien! Man arī šodien noņēma 29.99. Pirms nedēļas izveidoju vienu CV, par kuru tika norādīts, ka jāsamaksā kaut kāds 1.90 EUR. Neviena vārda, ka par šo man novilks 29.99 EUR vai ka šis ir jāatslēdz 24h laikā. Tā ir krāpniecība un klientu maldināšana vistiešākajā nozīmē. Nedrīkst prasīt samaksu un kaut kur slepeni norādīt, ka esat piekritis premium abonomentam.
Piekrītu! Es ilgi ar viņiem kasījos caur epastu, attieksme ļoti tupja ( ar mani čatoja Pat B), naudu neatdeva. Vairākas reizes norādīju ka tā ir krāpniecība, jo kartes datus arī nekur nesaglabāju. Vari mēģināt cinīties caur support, varbut tev paveiksies.
Vilka trīs reizes man nost.
Vakar pazvanīju uz banku, paskaidroju situāciju, banka darbinieks teica ka viņi zinot par šo saiti un tā ir krāpšana. Pie kā mēs nonācām " man nobloķēja karti banka darbinieks, es caur internetbanku pasūtīju jaunu"
Kad atnāks jaunā karte, bankā teica ka vairāk neņems naudu nost, jo cipari uz kartes ir citi un CVC kods arī cits.. Jo viņi automātiski ir saglabājuši Jūsu kartes ciparus.
Tikai tāds variants pastāv.
Mainiet kartes dārgie draugi!
Jā, man arī banka lika bloķēt un nomaiit karti! Naudu atgūt nevareju. Žēl ka nevar cīnīties ar tiem kāpējiem un datu izmantotājiem.
Man arī tas kantoris novilka 30€. Es ar viņiem tā kārtoju, draudēju ar juristiem jo visu laiku prasa atsūti to atgriezīsim, es atsūtu - atsūtiet angļu valodā - atsūtu- oj nu ziniet tomēr šis neder mums, 13 email bija nosūtīti, divas dienas karoju un neatkāpos no saviem vārdiem par juristiem kā viņi pēkšņi atsuta šo-
Labdien,
Ielogojaties savā profilā.
Labajā augšējā stūrī profila iestatījumi.
Parullējam zemāka un redzam dzēst profilu izvēlamies dzēst un viss gatavs.
Es arī samaksāju 29.99 :( ko darīt dzīve tāda.
Saņemsiet e-pastu ar tekstu.
Paldies par jūsu pieprasījumu. Jūs veiksmīgi atcēlāt savu vietnes CV Lite abonementu, un no jums vairs netiks iekasēta maksa, ja vien atkārtoti neiespējosiet abonementu.
Ja jums ir vēl kādi jautājumi, vienkārši atbildiet uz šo e-pasta ziņojumu, lai sazinātos ar atbalsta dienestu.
Ar cieņu,,
CV Lite komanda
Varēja uztaisīt CV - bet pēc 14 dienām aktivizē automātisko abonēšanu un no naudas kartes tiek norakstīti 29.99 €! Un, ja jūs to neatcelsiet, jums katru gadu tiks iekasēta maksa ± 120 €! Esmu skolēns, kurš pabeidzis 12. klasi – un tā man ir pieklājīga cena par manu kļūdu.
Izveidoju vienu cv, par kuru samaksāju 1,95. Pēc nedēļas no konta noņēma 29,99, nekur nebija runāts par tādām maksām! Krāpnieki. Uzmanāties!
Labdien. Ar mani notika tas pats. Dabūju visu naudu atpakaļ.
1. Aizej uz savu banku un izstāsti situāciju. Uzrakstīsiet iesniegumu par naudas atgriešanu. Labākajā gadījumā, ka Tev visas sarakstes ar CV-Lite ir saglabātas.
2. Solis. Uzraksti CV-Lite support. Izstāsti situāciju. Komunikācija notika samērā ātri. Viņi atmaksās naudu, bet sāks kasīties par kādu daļu, kas Tev tomēr būtu jāsamaksā. Nodrošinies ar pacietību. Visu naudu atgūsi. Man banka palīdzēja. Viss process manā gadījumā ievilkās 3 mēnešus, bet visu dabūju atpakaļ līdz pēdējam centam.
Man notika viss tas pats ar CVline. Ar visu čammāšanos pakāsu gandrīz 100 EUR trīs mēnešu laikā.
Pateicoties šai sūdzību grupai, ņēmu vērā padomus, ko cilvēki šeit rakstīja:
Uzrakstīju CV line suportam, ka nepiekritu tādam plānam, lai atdod man visu naudu izņemt to, kas patiešām maksāja pakalpojjmā.
Aizgāju uz Swedbank konsultāciju un uzrakstīju iesniegumu arī tur par šo situāciju, kuru izskatīju par krāpniecisku. Ļoti laipna apkalpošana no Swedbank puses.
Rezultātā ar pacietības palīdzību visu naudu dabūju atpakaļ. VISU!
Es arī uzķēros. Pilnīgi nejauši pamanīju, ka naudu ņem no konta. Bankas darbiniece nobloķēja karti un ieteica rakstīt CV un to saraksti pēc tam sūtīt bankai. Uzrakstīju cert.lv par šo gadījumu, viņi pārsūtīja PTAC. To visu uzrakstīju CV. No viņiem protams atrakstīšanas, ka nekā pati vainīga. Es biju neatlaidīga. Rakstīju viņiem vairākus epastus, tad apnika un nobremzēju. Visu saraksti ar CV nosūtīju arī bankai. Pēc laika pilnīgi visa nauda bija mana kontā atpakaļ.