Compensa - Zelta Octa, maldināšana
Gada Laikā Man Bija Divi Negadījumi Stāvlaukumā. 1. Reize Vainīgais Zināms, Uz Ko Compensa Atbildēja, Ka Neko Nesegs, Ka Jāgriežas Pie Vainīgā. 2. Reize Vainīgais Nezināms, Saņēmu Šodien Zvanu, Ka Compensa Neko Nesegs, Jo Nav Atrasts Vainīgais. Tagad Rodas Jautājums, Kam Zelta Com Ir Vispār Derīga? Laikam Jāņem Jurists Būs Jo Šī Ir Krāpšana!
Labdien!
Paldies par Jūsu atsauksmi!
Mums žēl, ka esat saskāries ar negatīvu pieredzi.
Saistībā ar pirmo negadījumu vēlamies vērst Jūsu uzmanību, ka no Jums nesaņēmām atlīdzības prasības pieteikumu. Saskaņā ar noslēgto līgumu, lai saņemtu atlīdzību, Jums tas bija jāiesniedz nekavējoties, bet ne vēlāk kā trīs darba dienu laikā no brīža, kad tas kļuva iespējams.
Attiecībā uz otru notikumu vēlamies uzsvērt, ka slēdzot līgumu ar klientu, tiek atrunāti visi gadījumi, par kuriem tiks segta atlīdzība, un Compensa nav pamatojuma izmaksāt atlīdzību par gadījumiem, kuri nav iekļauti konkrētajā apdrošināšanas līgumā.
Zelta OCTA noteikumu 2.1.1. punkts nosaka, ka apdrošinātājs sedz zaudējumus, ja sadursme notikusi ar citu identificētu sauszemes transportlīdzekli, ko apliecina Valsts policijas izziņa vai Saskaņotais paziņojums, Apdrošināšanas objektam piedaloties ceļu satiksmē.
Tā kā otrs negadījumā iesaistītais transportlīdzeklis netika identificēts, tad noslēgtais Zelta OCTA līgums neparedz zaudējumu atlīdzināšanu.
Ja palikušas neskaidrības lūdzam sazināties ar Compensa kontaktu centru pa tālruni 8888 vai e-pastu [email protected].
Комментарии (3)
Ka apdrošinātājs negrib segt zaudējumus,tas ir normāli,labāk uzreiz,pie jurista,kaut,pēc konsultācijas,savādāk laiks ātri paies un neko nedabusi un nepieradisi.
Un kāpēc tu negriezies pie jurista, analfabets?
Tavu viedokli,neviens neprasa,saitā cilvēki raksta,ne jau dēļi tava komentāra noteikti.