Compensa Vienna Insurance Group ADB - OCTA atlīdzības neizmaksāšana
Viltīgi, riebīgs mehānisms Octa atlīdzības neizmaksāšanai.
Pēc CSN nekādu vizuālu bojājumu auto nav – tika saņemts trieciens kreisajā priekšējā ritenī. Saskaņotājā paziņojumā, drošības pēc, ierakstu, ka bojāta riteņu ģeometrija, lai gan to uz ceļa noteikt nevaru, protams. Uz stūrēšanu nekādas izmaiņas nejūtu. Pēc ~150 km konstatēju, ka strauji dilst priekšējo riepu iekšmalas. Auto nolieku stāvvietā, lai gan līdz mājām vēl 50 km. Sameklēju (apmaksāju) transportu, kas mani nogādā mājās. Pēc dažām dienām tieku uz ģeometrijas regulēšanu – sameklēju (apmaksāju) transportu, kas mani nogādā līdz manai mašīnai. Ģeometrija bojāta, bet var nolikt vietā. Riepas bija jaunas, nobraukušas vien pāris tūkstošus kilometru. Protektors „izgrauzts ” robos. Vēlos tādas, kādas bija pirms csn.
Rakstu pieteikumu compensa kantorim, aizsūtu čeku par savirzes regulēšanu, bildes no negadījuma vietas. Viņi mani pie eksperta sava. Samēra protektoru, safotografē, pēcāk atsūta uzaicinājumu uz servisu ar apliecinājumu, ka tāme apstiprināta. Jauki!
Un tad sākās riņķa dancis. Servisā pasaka, ka tāmi nepstiprina un man vispār nekas nepienākoties, labākajā gadījumā viena riepa, teicis compensas darbinieks Roberts. Iegūstu tel. Nr. , sazvanu Robertu, kurš kaut ko muld, ka priekšniece neapstiprinot tāmi, ka bija jāsauc treileris utt. , ka ekspertīzes bildēs nekādu bojājumu neesot. Saku, ka ir attēli no notikuma vietas un riepu bojājuma konstatēšanas brīža. Neko par tādiem nezinot, liek sūtīt vēlreiz. Aizsūtu elektroniski. Saņemu atbildi, ka konstatēti vienas riepas bojājumi tikai. Jūtu, ka jāņem, ko dod. Otru riepu nopirkšu pats.
Iebraucu pa ceļam pie eksperta, kas fotografēja un mērīja riepas vai tiešām riepas veselas rādās, ja pat manās miglas bildēs ir redzmi bojājumi. Ieteica braukt uz rīgu un tur atrādīt riepas. Tas nekas, ka no manis tie ir 150 km un viens brauciens degvielā sanāk 50 eur. Pēc kāda laika saņemu jauko īsziņu, ka tāme apstiprināta un varu doties uz servisu. Servisā – vienas riepas tāme netiekot apstiprināta, varot dabūt tikai montāžas izmakas. (?) ko tad lai montēju? Atmetu ar roku visam, jo runa ir tikai par summu nedaudz virs 200 eur! Odziņa visam pēc kāda laika e-pastā saņemtais ziņojums, ka viņi lietu izbeidzot, jo neesot saņēmuši remonta tāmi!
Rakstiskā sarakstē compensas kantoris juridiski korekti atrakstās – pats vainīgs, jo turpinājis kustību pēc negadījuma. Pēc viņu domām vadāju līdzi ģeometrijas stendu, ar kuru noteikt slēptos defektus uz ceļa.
Tāda, lūk, mana pieredze ar šo kantori. Neslēdziet nekādus darījumus ar šo glumekļu kantori, ja sanāk cita veida saskare, fiksējiet visus sīkumus, līdz pat sarunu ierakstiem – noderēs.
Комментарии (3)
Es tavu murgu lasīju, bet tava sākotnējā rīcībā ir nepareiza, tu pats nedrīgstēji braukt servisā, kāmēr nav tavu auto redzējis apdrošinātājs un neesi vienojies par tālāko rīcību.
Šajā gadījumā, es domāju, tam nav nozīmes. Tikai vēlējos konstatēt vai vispār ir iespēja atjaunot ģeometriju ar regulēšanu vai varbūt vaina ir dziļāka. Kantoris vispār netaisījās sūtīt kādu ekspertu skatīt auto, lika braukt 50 km atrādīt, ja nebūtu bijis servisā, riepu nodilums turpinātos.
Tāpēc es to kantori neņemu nevienu Apdrošināšanu.
Saucamie kapeiku pisēji.Labāk pa gabalu.