Compensa Vienna Insurance Group ADB Latvijas filiāle - Octa gadījuma izskatīšana
Notika ceļa negadījums lietas nr.90-24-2518, kur mūsu automašīna braucot pa galveno ceļu tika nonesta ar automašīnu kura izbrauca no mazsvarīgāka ceļa. Neskatoties uz to ka mēs atradāmies uz galvenā ceļa, arī policijas lēmumā ir ka vainīgs otrs transporta līdzeklis, compensa pieņēma lēmumu ka mēs esam 25% vainīgi, ''pamatojums'', jo viņuprāt izvēlējāmies nepareizu trajektoriju izvairoties no sadursmes! Līdz ar ko norakstāmo mašīnu viņi neņēma (pamatojoties uz to, ka mēs esam 25% vainīgi) un no izmaksām noņēma tās atlikušo vērtību un + 25% no izmaksājamās summas!
Nevienam neiesaku drošināt jebko šajā kompānijā!
Apzināti nemaksā saprotot to, ka tiesāšanās process ir diezgan ilgstošs un dārgs, un ne vienmēr pat pie pozitīva rezultāta ir finansiāli izdevīgs, uz to arī spekulē, atmetot kādus grašus!
Turpmāk mēs ar savu saistīto uzņēmumu autoparku ~60 Vienības, noteikti nekad neizvēlēsimies šo kompāniju!
Labdien!
Pēc rūpīgas lietas materiālu izpētes, ko veikuši gan mūsu, gan Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja (LTAB) eksperti, tika secināts, ka negadījuma cēloņi ir saistīti ar abu iesaistīto transportlīdzekļu vadītāju rīcību. Turklāt arī LTAB, izvērtējot iesniegto sūdzību par apdrošināšanas kompānijas pieņemto lēmumu, atzinis, ka tas bijis pamatots un tika pieņemts, balstoties uz Valsts policijas rīcībā esošajiem materiāliem.
Valsts policijas sagatavotajā ceļu satiksmes negadījuma protokolā tika pievienoti fotoattēli ar transportlīdzekļu bojājumiem un pēdām uz brauktuves, negadījuma shēma ar mērījumiem un abu vadītāju paskaidrojumi. No izvērtēto materiālu satura izriet, ka gadījumā, ja Jūsu transportlīdzeklis būtu palicis savā kustības joslā un Jūs būtu bremzējusi, neiebraucot pretējā joslā, būtu bijis iespējams izvairīties no sadursmes ar otru transportlīdzekli.
Saskaņā ar Ministru kabineta noteikumiem Nr.279 “Ceļu satiksmes noteikumi” transportlīdzekļa vadītāja pienākums ir darīt visu iespējamo, lai netiktu apdraudēti citi ceļu satiksmes dalībnieki, tādēļ, ja ceļu satiksmē rodas bīstama situācija, vadītājam ir jārīkojas tā, lai pēc iespējas novērstu negadījumu, piemēram, samazinot braukšanas ātrumu, apturot transportlīdzekli vai apbraucot šķērsli, nekaitējot citiem satiksmes dalībniekiem.
Pamatojoties uz minētajiem faktiem un LTAB metodiskajiem norādījumiem par ceļu satiksmes negadījumā iesaistīto personu atbildības pakāpēm, tika noteikts abu satiksmes negadījumā iesaistīto transportlīdzekļu vadītāju atbildības sadalījums – 75% atbildība otrā transportlīdzekļa vadītājai un 25% atbildība Jums. Aprēķinot atlīdzību, tika ņemts vērā Jūsu līdzatbildības apjoms negadījumā.
Ar cieņu
“Compensa Vienna Insurance Group” ADB Latvijas filiāle
Labdien!
Tādās situācijās kad auto kustās pa galveno ceļu, un no sāna tev nesas virsū auto, jebkura cilvēka parasta reakcija(un dažādiem cilvēkiem ir dažāda reakcija uz notiekošo, līdz ar ko ceļu satiksmes noteikumi netiek pārkāpti) ir paraut auto malā, un tieši šī manevra dēl, iespējams ceļu negadījumā nebija cilvēku upuru! Bet protams cilvēku upuri jau jūs neinteresē!
Šajā gadījumā izskatās ja būtu bremzēts taisnā līnijā, jūsu lēmums būtu tāds pats, ar pamatojumu ka no sadursmes varētu izvairīties mainot traektoriju!
Jūsu izvērtējums varētu būt pieņemams vienādas nozīmes krustojumos, un līdzīgos pasākumos, kur tomēr ir jāpārliecinās par situāciju krustojumā!
Manuprāt šis notikums ir cienīgs bez tabu sižeta, un atspoguļošanai sociālajos tīklos, jo apdrošināšanas ņēmējiem kuri nav saskārušies ar šādu situāciju nav pat ne jausmas kā tas var pagriezties!
Labi ka darbojas tāda lieta kā KARMA !
Jauku jums arī dienu...
Добавить комментарий