Compensa - Slikts serviss
2 mēnešu laikā nav saņemta nekāda normāla informācija par lietas izskatīšanu. Vieniigi pašai zvanot un jautājot cik "tālu" ir izskatīta lieta. Mans automobilis ir kā cietušais šajaa gadiijumaa un jau 2 meneshus visu velk garumaa un nevar pat apstiprinaat taami. Vai tieshaam ir jaagaida vairaak kaa 2 meenesi? Mashiina ir iesaldeeta un staav sasista liidz vinu saaks remonteet.Octa arii jaamaksaa bez vajadziibas. Serviss Jums ir pretiigs! Darbinieces telefonzvanos ir loti nekompotentas. Paceļ balsi kad nesaprot pati ko runā un slīgst atrunās. Nevienam nekad neieteiktu šo apdrošinaašanu. Bez tabu šis temats patiktu.
Комментарии (3)
Labdien jūtu jums līdzi .Laikam vajadzētu visiem salasīties un braukt uz galveno biroju jo visi kas tik sēž pa kabinetiem latgalē neko nerisina un nesniedz nekādu atbildi.Es arī ļoti dusmīga.
Я тоже с ними связалась. Как платить, так всё нормально, а как дом сгорел, так сама виновата! Мошенники ещё те. Так всё подтасовали и переврали, что придётся делать вторую экспертизу.
Mana pieredze 2021.gada sākumā ar Compensa, kā vainīgās puses apdrošinātāju, šāda. Aizvedu mašīnu uz servisu V4 Motors, tālāk nedēļas laikā Compensa vienojās ar autoservisu par kompensāciju, un mašīnu sāka remontēt. Priekšējais spārns, pārsegs, lukturis- tās redzamās daļas, kas jāmaina, jākrāso. Mašīna vairāk kā 20 gadus jauna. Neko sliktu par Compensu nevaru pagaidām teikt, lai gan pirms tam arī biju salasījusies sūdzības. Varūt vienkārši jāizvēlas atbilstošs autoserviss, nevis jāmēģina pašam naudu izdabūt no AK.