www.sudzibas.lv Compensa Slikts serviss

Compensa - Slikts serviss

Mums mašīnā ietriecās 31. Oktobrī, visus papīrus iesniedzām 01.11.2022. Un šodien ir 28.11.2022. , zvanam un jautājam, kas notiek, jo zinam ka servisos ir Rindas un labi ka tiksim janvārī... Viņi atbild, ka 30 dienas izskata...
Kapēc jācieš cilvēkam, kas ir cietušais?
Mēnesi gandrīz jau sēžam bez mašīnas...
Kā var tā "čakarēt" ģimeni, kas paliek bez vienīgā autotransporta.

28.11.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Compensa Support Ответ от представителя 30.11.2022

Labdien!
Atbildot uz šo pretenziju, vispirms vēlamies precizēt klienta sniegto informāciju un izskaidrot minētā apdrošināšanas gadījuma izskatīšanas juridisko pamatojumu.
01.11.2022. klients pieteica apdrošināšanas gadījumu un iesniedza apdrošinātājam daļu no nepieciešamajiem dokumentiem. Klienta apgalvojums, ka šajā dienā viņš iesniedzis “visus papīrus”, neatbilst patiesībai. Pārējos lietas izskatīšanai nepieciešamos dokumentus (transportlīdzeklim nodarīto bojājumu fotofiksāciju un remonta tāmi) apdrošinātājs saņēma 16.11.2022. OCTA likums paredz, ka apdrošinātājam lieta ir jāizskata viena mēneša laikā pēc visu nepieciešamo dokumentu saņemšanas.
Iepazīstoties ar iesniegto tāmi, “Compensa” tehniskais eksperts konstatēja, ka transportlīdzeklis ir atzīstams par bojā gājušu. Te jāpaskaidro, ka transportlīdzekli par bojā gājušu uzskata tādā gadījumā, kad tā remonts nav tehniski iespējams, vai arī situācijā, kad remonts tiek uzskatīts par ekonomiski nepamatotu. Runa ir par tādiem gadījumiem, kad transportlīdzekļa remontam paredzamās izmaksas pārsniedz summu, kas aprēķināta kā starpība starp transportlīdzekļa vērtību pirms ceļu satiksmes negadījuma un bojātā transportlīdzekļa atlieku vērtību pēc negadījuma. Šajā gadījumā eksperts atzina, ka transportlīdzekļa remonts ir ekonomiski nepamatots.
Lai noteiktu bojā gājušā transportlīdzekļa apdrošināšanas atlīdzības apmēru, 23.11.2022. tika uzsākta tirgus izpēte par tā atlieku vērtību pēc sadursmes. Tirgus izpēte tika pabeigta 26.11.2022. Transportlīdzekļa atlieku vērtība tika noteikta pēc tirgus ātrās realizācijas vērtības – 350 eiro.
Pēc transportlīdzekļa un tā atlieku tirgus vērtības noteikšanas, minētās lietas izskatīšana tika noslēgta. 28.11.2022. tā tika nodota gala lēmuma pieņemšanai.
Lēmums tika pieņemts 29.11.2022. Apdrošinātājs klientu par to ir informējis rakstveidā, nosūtot vēstuli. OCTA likumā noteiktie lietas izskatīšanas termiņi ir ievēroti.
Ņemot vērā visu augšminēto, apdrošinātājs klienta pretenziju atzīst par nepamatotu.
Ar cieņu
“Compensa Vienna Insurance Group” ADB Latvijas filiāle

Z

Комментарии (1)

G Gulbenietis 28.11.2022

Man pirms 12 gadiem šāda situācija aizņēma 1.5 mēnesi, līdz nauda bija kontā. Tad vēl, ja viņu šaragas servī neremontē, noņem pvn nost. Vopščem, tāpat izdevīgāk sanāca ņemt naudu.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы