Compensa - Saprātīga termiņa neievērošana
Maijā meita nejauši aplēja paziņas datoru, remontdarbnīcā secināja, ka remonts izmaksās pārāk dārgi, sasniedzot jauna datora cenu. Tā kā nelaimes gadījumu apdrošināšanā ir iekļauta arī civiltiesiskā apdrošināšana, mana mamma (apdrošināšanu meitai iegādājās viņa) vērsās Compensa, iesniedzām defektācijas aktu un datora īpašnieka pretenziju. Uzņēmums nevēlējās pieņemt šādu defektācijas aktu, piedāvāja datoru vest uz viņu autorizēto servisa centru Rīgā. Tā kā dzīvoju Valmierā, jautāju vai varu nest uz citu remonta darbnīcu, uz ko atbildēja apstiprinoši. Nosūtot viņiem otru defektācijas aktu, atkal sākās problēmas- īpašniekam dators bija dāvināts, tādēļ nebija iegādes čeks. Sekoja zvani manai mammai un aicinājums uz sarunu, tad sazinājās ar īpašnieku, vēlējās apskatīt negadījuma vietu un paņēma līdzi datoru uz "izmeklēšanu", liekot viņam justies bezmaz kā noziedzniekam 😀
Tā nu sapratu, ka vieglāk tomēr būs nopirkt pašai viņam vietā jaunu datoru, tomēr jau 2 mēneši pagājuši, bet rezultāta nekāda. Esmu samaksājusi par apdrošināšanu, datora apskati 2 remonta darbnīcās, klaviatūras nomaiņu (jo sākumā šķita, ka būs jāmaina tikai tā) un nu nāksies iegādāties arī jaunu datoru..
Paldies, ka dalījāties ar savu pieredzi. Mums ir patiesi žēl dzirdēt, ka šī situācija Jums radījusi neērtības.
Vēlamies norādīt, ka pēc apdrošinātāja veiktajām izmeklēšanas un informācijas pārbaudes darbībām, 7. jūlijā saņēmām ziņu no polises apdrošinājuma ņēmēja/apdrošinātā par vēlmi atlīdzības lietu atsaukt, tāpēc “Compensa” nevar turpināt lietas izskatīšanu.
Aicinām sazināties ar mums, ja nepieciešama papildu informācija vai palīdzība.
Ar cieņu
Compensa Vienna Insurance Group ADB Latvijas filiāle
Добавить комментарий