Compensa - Nevēlas izmaksāt atlīdzību, tādēļ izdomā arvien jaunas aizbildinājumus
Pievienot sūdzību
www.sudzibas.lv Compensa Saprātīga termiņa neievērošana
Compensa - Saprātīga termiņa neievērošana
Maijā meita nejauši aplēja paziņas datoru, remontdarbnīcā secināja, ka remonts izmaksās pārāk dārgi, sasniedzot jauna datora cenu. Tā kā nelaimes gadījumu apdrošināšanā ir iekļauta arī civiltiesiskā apdrošināšana, mana mamma (apdrošināšanu meitai iegādājās viņa) vērsās Compensa, iesniedzām defektācijas aktu un datora īpašnieka pretenziju. Uzņēmums nevēlējās pieņemt šādu defektācijas aktu, piedāvāja datoru vest uz viņu autorizēto servisa centru Rīgā. Tā kā dzīvoju Valmierā, jautāju vai varu nest uz citu remonta darbnīcu, uz ko atbildēja apstiprinoši. Nosūtot viņiem otru defektācijas aktu, atkal sākās problēmas- īpašniekam dators bija dāvināts, tādēļ nebija iegādes čeks. Sekoja zvani manai mammai un aicinājums uz sarunu, tad sazinājās ar īpašnieku, vēlējās apskatīt negadījuma vietu un paņēma līdzi datoru uz "izmeklēšanu", liekot viņam justies bezmaz kā noziedzniekam 😀
Tā nu sapratu, ka vieglāk tomēr būs nopirkt pašai viņam vietā jaunu datoru, tomēr jau 2 mēneši pagājuši, bet rezultāta nekāda. Esmu samaksājusi par apdrošināšanu, datora apskati 2 remonta darbnīcās, klaviatūras nomaiņu (jo sākumā šķita, ka būs jāmaina tikai tā) un nu nāksies iegādāties arī jaunu datoru..
Paldies, ka dalījāties ar savu pieredzi. Mums ir patiesi žēl dzirdēt, ka šī situācija Jums radījusi neērtības.
Vēlamies norādīt, ka pēc apdrošinātāja veiktajām izmeklēšanas un informācijas pārbaudes darbībām, 7. jūlijā saņēmām ziņu no polises apdrošinājuma ņēmēja/apdrošinātā par vēlmi atlīdzības lietu atsaukt, tāpēc “Compensa” nevar turpināt lietas izskatīšanu.
Aicinām sazināties ar mums, ja nepieciešama papildu informācija vai palīdzība.
Ar cieņu
Compensa Vienna Insurance Group ADB Latvijas filiāle
Комментарии (3)
Protams, ka nācās atsaukt lietu. Padomājiet paši- cilvēks, kuram dators tika sabojāts, piekrita gaidīt apdrošināšanas atlīdzību, nelika pirkt vietā datoru uzreiz. Apdrošināšana nepieņem 2 dažādu firmu defektācijas aktus, sūta pie datora īpašnieka izmeklētāju, kurš stāsta par gaidāmo lietas izmeklēšanu, radot sajūtu, ka īpašnieks ir krāpnieks, jo dāvinātajam datoram nav iegādes čeka.. Pagājuši jau 2 mēneši, kopš datora sabojāšanas, visu laiku no Compensa puses aizbildinājumi, jaunas prasības utt. Tā nu datora īpašnieks paziņoja, ka nevēlas vairs nekādu kontaktu ar šo apdrošinātāju, nevēloties vairs justies kā krāpnieks, jo tomēr šajā lietā ir cietušais un uzstāja, ka vēlas jaunu datoru, sabojātā vietā pēc iespējas ātrāk, savādāk vērsīšoties policijā par datora sabojāšanu. Tā nu nācās atsaukt atlīdzības lietu, lai apdrošinātājs vairs neturpinātu šāda veida komunikāciju ar datora īpašnieku un apsvērt datora iegādi pašai.
Līdz šim visiem vienmēr biju ieteikusi Compensa, kā labu apdrošinātāju, bet turpmāk ieteikšu no šīs firmas izvairīties. Briesmīga attieksme.
Paldies, ka dalījāties ar savu pieredzi un sniedzāt papildu informāciju par radušos situāciju. Mēs atvainojamies, ka šī situācija radījusi Jums un datora īpašniekam nepatīkamas emocijas.
Vēlamies precizēt jautājumus, kas radījuši neskaidrības, jo mūsu mērķis nav radīt liekas grūtības, bet gan godīgi un pārredzami izvērtēt katru gadījumu saskaņā ar apdrošināšanas līguma nosacījumiem un Latvijas Republikas likumdošanu:
Par defektācijas aktiem: Mūsu praksē atlīdzības izskatīšanai ir svarīgi saņemt defektācijas aktu no servisa, kas ir tiesīgs veikt attiecīgā veida iekārtu remontu un sniegt profesionālu slēdzienu par bojājuma cēloni un remonta izmaksām. Diemžēl, dažkārt pirmais iesniegtais akts var nebūt pietiekami detalizēts vai atbilst mūsu prasībām, lai nodrošinātu objektīvu izvērtējumu. Lūdzot vērsties pie mūsu autorizētiem partneriem vai konkrēta veida servisiem, mēs cenšamies nodrošināt, ka saņemam uzticamu un pietiekamu informāciju par bojājumu apjomu un cēloni, kas ir būtiski atlīdzības noteikšanai. Tāpat arī dāvināta datora gadījumā iegādes dokuments, pat ja tas ir dāvinājuma līgums vai apliecinājums no dāvinātāja, palīdz apstiprināt īpašumtiesības un bojātās mantas vērtību.
Par izmeklētāja vizīti un datora paņemšanu: Izmeklētāja iesaiste un vieta notikuma apskate ir standarta procedūra civiltiesiskās atbildības gadījumos. Tās mērķis ir objektīvi noskaidrot visus apstākļus, kas saistīti ar negadījumu, un pārliecināties, ka bojājumi ir radušies apdrošināšanas gadījuma rezultātā. Datora paņemšana padziļinātai izmeklēšanai ir nepieciešama, lai veiktu ekspertīzi un iegūtu precīzu slēdzienu par bojājumu raksturu un apjomu. Mēs patiesi nožēlojam, ka datora īpašniekam ir radusies sajūta, ka uztveram viņu par krāpnieku. Mūsu mērķis nekādā gadījumā nav bijis radīt šādu iespaidu, bet gan rūpīgi izpildīt savus pienākumus saskaņā ar apdrošināšanas līgumu.
Tāpēc mēs vēlamies Jums piedāvāt iespēju personīgi apspriest šo situāciju. Aicinām sazināties ar mums, lai vienotos par tikšanos mūsu birojā Rīgā vai attālināti. Mēs esam gatavi veltīt laiku, lai atbildētu uz Jūsu jautājumiem un vēlreiz izrunātu visus aspektus. Lūdzam sazināties ar mums pa tālruni 8888 vai e-pastu [email protected], lai vienotos par piemērotāko laiku.
Ar cieņu
Compensa Vienna Insurance Group ADB Latvijas filiāle
"Datora paņemšana padziļinātai izmeklēšanai ir nepieciešama, lai veiktu ekspertīzi un iegūtu precīzu slēdzienu par bojājumu raksturu un apjomu."
Meli. Telefona sarunā man tika teikts, ka pirmais defektācijas akts netiek pieņemts, jo tajā nav norādīts bojātās detaļas numurs un, ja šis numurs tiks norādīts, defektācijas akts tiks pieņemts. Šis viss pārējais jau izklausās pēc aizbildinājumiem, lai atlīdzība netiktu izmaksāta. Lieki piebilst, ka arī remonta servisos meistari bija ļoti pārsteigti, jo līdz šim viņu pieredzē visi izsniegtie defektācijas akti citiem apdrošinātājiem ir derējuši. Tādēļ īsti neredzu jēgu personīgai sarunai- no savas puses izdarīju visu, ko jūsu uzņēmums prasīja, taču, diemžēl, bez rezultātiem.