Compensa - Maldināšana un tā rezultātā saistību neizpilde
Katrā vietā savādāki noteikumi un nav norādes par to kad "atsevišķos gadījumos". Aplikācijā ar savādāk rakstīts un links no teksta ne kopējās ne spiežas. Un nav definēts termins "tiklīdz iespējams " Krāpšana un maldināšana, pat nav norādes uz "sīko druku" :)
Labdien!
Paldies par veltīto laiku, lai paustu viedokli par “Compensa” sniegtajiem pakalpojumiem.
Mēs atvainojamies, ja Jums radās iespaids, ka mūsu uzņēmums maldina vai neizpilda saistības. Vēlamies uzsvērt, ka mūsu mērķis ir nodrošināt pārredzamību un skaidrību visos mūsu pakalpojumos un komunikācijā ar klientiem. Mēs ļoti nopietni uztveram jebkuru pretenziju un vienmēr cenšamies to risināt pēc būtības, lai novērstu iespējamās problēmas, ja tādas patiesi ir radušās.
Lai mēs varētu rūpīgi izskatīt šo gadījumu un sniegt atbilstošu risinājumu, lūdzam Jūs sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu pa tālruni 8888 vai rakstot uz e-pastu [email protected].
Ar cieņu
Compensa Vienna Insurance Group ADB Latvijas filiāle
Jau sazinājos un jēgas nekādas, pateikts kad ir savādāki noteikumi par kuriem pašā sākumā nekur netiek minēts, pa lielam paši jau atzināties maldināšanā.
Добавить комментарий