Compensa - bad service
If you want to waste your money, go to this company. For example, you bought travel insurance, flew to the other side of the world and got into an accident there. You are taken unconscious to the hospital, there you miraculously survive, but with memory loss. For some time you try to recover. And when you contact the insurer, you find out that they think that you should have called the police while unconscious and got a report. And then immediately remember about the insurance company, find their phone number and call Latvia. And only then you should have gotten into the ambulance and lost consciousness and memory. Very sad and inhumane
Labdien!
Paldies, ka veltījāt laiku, lai dalītos ar savu pieredzi. Mums ir ļoti svarīgs ikviena klienta viedoklis, jo tas palīdz uzlabot mūsu pakalpojumu kvalitāti.
Mēs saprotam, ka neparedzētas situācijas var radīt sarežģījumus. Tomēr apdrošināšanas atlīdzību varam izmaksāt tikai tad, ja esam pārliecinājušies, ka apdrošināšanas gadījums ir iestājies. Šī prasība ir noteikta Apdrošināšanas līguma likumā, lai garantētu pamatotu atlīdzību izmaksu visiem klientiem, kā arī godīgu un vienlīdzīgu attieksmi. Tādēļ apdrošinātājs lūdz iesniegt pamatojošus dokumentus.
Šajā konkrētajā situācijā lūdzam Jūs iesniegt apliecinājumu no policijas, kas apstiprina ceļu satiksmes negadījuma faktu.
Ja Jums rodas papildu jautājumi, aicinām sazināties ar Compensa kontaktu centru, zvanot pa tālruni 8888. Ja uzskatāt mūsu lēmumu par netaisnīgu, aicinām iesniegt sūdzību, aizpildot pieteikuma anketu, kas pieejama šeit: https://www.compensa.lv/sudzibu-izskatisanas-kartiba-privatpersonam/.
Ar cieņu
Compensa Vienna Insurance Group ADB Latvijas filiāle
Добавить комментарий