Compensa - Attieksme, serviss, problēmu risināšana
Ja jums būs iespēja kaut kad uzsākt sadarbību ar Compensa apdrošināšanu, tad lūdzu nedariet to. Man 6 gadi ir kasko citā kompānijā un nevienas problēmas, bet vēl vienu a/m es biju spiests apdrošināt pie Compensa. Nevarat iedomāties kā es tagad nožēlo. Ar jums runās kā ar noziedzniekiem, pēc 90. Gadu stila, mēģinās piedraudēt. Problēmu risināšana 5 dienu laikā? Ha ha ha... Mēnesis caurī un ja jūs paši nezvanīs tad arī neko neuzzināsiet. Izmēklētāji ir pilnīgi neadekvātie... Gribētos ar visiem uzvārdiem šeit uzrakstīt, bet noturēšos. ! Brokeri protams ļoti laipni runā, bet viņi neko nelemj. Kad tu tiec līdz īstajiem darboņiem, tad atklājas patiesība. Visiem saviem radiem un draugiem pēc iespējas ieteicu nesaistīt savu dzīvi ar compensa, un visiem kas izlasīs šo arī...
Labdien!
Mēs saviem klientiem vienmēr cenšamies nodrošināt vislabāko servisu, tāpēc uzklausām dažādus viedokļus un pievēršam uzmanību ikvienam pieredzes stāstam. Taču šajā gadījumā anonīmā pretenzija ar netiešiem un emocionāliem pārmetumiem neļauj mums spriest par atgadījumu pēc būtības. Tāpat nav saprotams klienta apgalvojums “biju spiests apdrošināt pie Compensa”. Tas, pie kura apdrošinātāja iegādāties KASKO polisi, ir ikviena brīva izvēle.
Šajā gadījumā arī klienta lēmums nestāstīt neko konkrētu un uzvārdu noklusēšana nenāk par labu nevienai no pusēm. Mums kā pakalpojumu sniedzējam ir svarīgi skaidri zināt, kas un kā noticis. Ja klientam ir bijusi nepatīkama pieredze, ja nav apmierinājis kāds no mūsu sniegtajiem pakalpojumiem vai arī sarūgtinājusi darbinieku rīcība, lūdzam droši sazināties ar Compensa kontaktu centru pa tālruni 8888 vai e-pastu [email protected], lai varam notikušo izskatīt. Sūdzību var iesniegt, arī aizpildot pieteikuma anketu https://www.compensa.lv/sudzibu-izskatisanas-kartiba-privatpersonam/
Ar cieņu
Compensa Vienna Insurance Group ADB Latvijas filiāle
Комментарии (5)
Paldies par ieteikumu.
Tieši tā arī ir. Viņi neko maksā. Bet brokeri stāsta tev pasakas, ka viss būs labi. Tas ir krāpnieku kantoris.
Compensa laikam nav tā labākā, spriežot pēc sūdzībām.
Lēns pieteikumu izskatīšanas serviss. Ja Compensa life saka, ka viņi izskata atlīdzības pieteikumu 5 darba dienu laikā, tad neceriet, ka pat jau jums būs viens medicīnas čeks par ne pārāk lielu, tad to izskatīs ne ātrāk kā tajā 5 darba dienā. Nezinu, kāds ir šāda servisa iemesls. Neiesaku !
Pilnīgi piekrītu, tikai Jūs velti tik delikāti туraksturojāt detaļās un nenorādījāt vārdus. Šis ir tas gadījums, kad vārdi jānorāda, lai potenciālie darba devēji zina šādus nerātnus darbiniekus, jo tieši viņi bojā visu kolektīvu. Mani apkalpoja DAILA LORENCE un tā, ka es nežēlojot laika uzrakstīju sūdzību par viņas apkalpošanu un kopumā šajā kantorī. Bezjēdzīgi. Domāju, ka tas ir skaidrs no Compensa komentāra uz augstāk rakstīto sūdzību. Un es sapratu, kāpēc, sazinoties ar nemotora īpašumu vadītāju DIĀNU LAPŠINU, kura nodarbojās ar manu citu apdrošināšanas gadījumu. Tad es sapratu, kāpēc šīs kompānijas darbiniekiem ir galēji nekaunīga, neprofesionāla, nievājoša un necienīga attieksme pret klientiem. Es no paša apdrošināšanas gadījuma pieteikuma vairākkārt esmu vērsusies rakstiski un zvanījusi uz norādīto tālruni, bet ar mani neviens nesazinājies līdz pat lēmuma paziņošanas brīdim! Vai varat iedomāties, ka klients raksta sākotnējā pieteikumā, ar atsevišķu iesniegumu, divos e-pastos un zvana uz “speciālista” telefonu par izmaksām, un neviens ne reizi neatbildētu un neatzvanītu? Vai nevarat? Tad jums pēc pieredzes uz Compensa! Vai vienkārši ticiet man uz vārda. Tad, lūk, kad ar manu apdrošināšanas gadījumu nodarbojās tieši pati nodaļas vadītāja un viņa atbildēja uz manu telefona zvanu tikai pēc tam, kad jau bija pieņemts lēmums manā apdrošināšanas gadījumā. Man pēc formas pieklājīga, bet pēc būtības pazeminoši un augstprātīgā manierē tika pateikts, ka JUMS NAV TIESĪBU IZVĒLĒTIES KOMPENSĀCIJAS FORMU - TO MĒS LEMSIM KO un KĀ JŪS SAŅEMSIET. Es uz dažām sekundēm zaudēju spēju runāt. Kad pajautāju: "Kur noteikumos tas ir rakstīts?" Man atbildēja: "Lēmumā izlasīsiet!". Tad es pajautāju kāpēc visi mani lūgumi sazināties ar mani tika ignorēti, man tika pateikts, ka mēs runāsim ar jums pēc lēmuma pieņemšanas. Lūk, mēs viņu pieņemam un tāpēc tagad atbildam. Kā jums škiet vai tas ir normāli? Reāla attieksme kā pret noziedzniekam. Lai gan paši pēc būtības ir īsti afēristi! Šī kundze tik ļoti steidzās izbeigt manu polisi, ka aizmirsa atsūtīt nepieciešamos viņas lēmumu pamatojošos dokumentus. Bet tas nav viss - par viņas īpašuma novērtēšanas metodēm ir vēlts rakstīt atsevišķu stāstu. Es par to uzrakstīšu atsevišķu atsauksmi. Šobrīd es tikai gribēju apliecināt, ka šī atsauksme ir 100% patiesa no manas pieredzes.