www.sudzibas.lv Cityparks Nekvalitatīvs pakalpojums

Cityparks - Nekvalitatīvs pakalpojums

Labdien!

07/08/2018 saņēmu "Līgumsodu" par "Autostāvvietas lietošanas noteikumu pārkāpumu" pie tirdziecības centra Dzirciema ielā 42. Ilgu laiku biju dzīvojis šajā apkaimē un konkrēto vaikalu izmantojis bieži. Vairāk nekā 5 gadu laikā nekad nebija radušās problēmas ar esošās autostāavietas izmantošanu pie veikala (piem. pārpildīta utml). Līdz ar to šķiet diezgan jocīgi (lai neteiktu bezjēdzīgi), kāpēc vispār ir radusies nepeciešamība lietas sarežģīt un sniegt šādu "pakalpojumu". Pēc soda saņemšanas raktiski vērsos pie Cityparks Latvija ar savu redzējumu par notikušo. Pagājušas ir gandrīz 2 nedēļas, līdz šim neesmu saņēmis atbildi, kas, manuprāt, norāda uz uzņēmuma neienteresētību par pašu sniegto pakalpojumu un klientiem. Sodu apmaksāju, taču ar nožēlu jāatzīst, ka uzņēmums Cityparks Latvija manās acīs ir zaudējis jebkādu cieņu un uzticību, tā sniegtos pakalpojumus iespēju robežās nelietošu un aicinu to darīt arī citus, jo Rīga/Latvija ir pilna ar daudz kvaliitatīvākām maksas/bezmaksas stāvvietām.

Zemāk nosūtītā vēstule:

"Labdien!

Sākšu ar to, ka nevēlos apstrīdēt pašu pārkāpuma faktu, jo ierašanās laiku automāšīnā redzamā vietā nebiju uzrādījis. Taču vēlos apstrīdēt konkrētā soda piešķiršanu pēc būtības un norādīt uz Jūsu sniegtā pakalpojuma zemo kvalitāti, kas neizbēgami noved pie pārpratumiem un konfliktsituācijām. Tieši šī iemesla dēļ gan peronīgi man, gan Jūsu uzņēmumam ir lieki jātērē laiks un nauda, kurus krietni vērtīgāk būtu ieguldīt pakalpojuma uzlabošanai.

Vispirms jau jāatzīmē, ka iebraucot konkrētajā stāvvietā no Lielezeres ielas, (Slokas ielas puses) nav norāžu (vai novietotas neuzskatāmi), ka esat iebraucis maksas stāvvietā un šāda informācija atrodama tikai atsevišķās stāvvietas vietās, kuras ne vienmēr ir skaidri pamanāmas. Šķiet, ka pakalpojumu Dzirciema ielā 42 sniedzat salīdzinoši nesen (vismaz pāris mēnešus atpakaļ šādu stāvvietas noteikumu vēl nebija), līdz ar to uzskatu, ka informācija un norāžu zīmes nav pietiekošā daudzumā.

Otrkārt, Rīgā/Pārdaugavā līdzīgu un daudz kvalitatīvāku pakalpojumu sniedzēji nav tālu jāmeklē, piem. stāvvieta pie T/C OLIMPIJA, stāvvieta pie PROMO Cash&Carry Tīraines ielā u.c. automašīnas uzturēšanās laika precīza un objektīva kontrole tiek nodrošināta ar kameru palīdzību, nevis tiek balstīta manuāliem kontroles risinājumiem, kuros neizbēgami iespējamas cilvēcīgas kļūdas un konflikta situācijas. Diemžēl man jāatzīst, ka Jūsu nekvalitatīvi sniegtā pakalpojuma un negatīvās pieredzes dēļ man personīgi ir zudusi vēlēšanās apmeklēt konkrēto veikalu, kā arī citas Jūsu uzņēmuma stāvietas.

Treškārt un galvenokārt, pieļauju, ka konkrētās stāvvietas lietošanas nepieciešamība 90% gadījumu (t.sk. manā) ir saistīta ar stāvvietai pieguļošā veikala apmeklējumu , kura darba laiks sākas 8.00. Soda kvīts izrakstīta plkst. 9.03, no loģiskiem apsvērumiem izriet, ka par konkrētās stāvvietas lietošanas pamata funkciju, kas tiek nodrošināta bezmaksas 1.5h garumā, esmu saņēmis sodu, lai gan veikals fiziski ir bijis atvērts tikai stundu un trīs minūtes. Vēlvairāk, veikalā uzturējos apmēram 10 minūtes un soda kvīti saņēmu tikpat kā iziešanas brīdī. Iespējams, ka nejaušas sagadīšanās kārtā kontrolieris ieradās tieši pēc manas atbraukšanas, konstatēja pārkāpumu, rūpīgi nofotogrājēja auto un pārkapumu, sastādīja aktu. Taču tas izklausās maz ticami, un tā vietā, lai jebkādā veidā pārliecinātos par to vai auto tikko novietots stāvvietā (piem. salonā atrodas kafijas krūze, motora pārsegs ir viegli silts utml.), ka tas nav atkārtoti veikts pārkāpums, stāvvieta nav izmantota nakts laikā (piem. konsultējoties ar veikala apsardzi un drošības kameru ierakstiem) un beidzot ar to, ka nedaudz uzgaidot, lai izteiktu brīdinājumu, tiek nekavējoties sastādīts līgumsods 35 EUR apmērā (kas starp citu ir vairākkārt mazāk par veikalā veikto pirkuma summu). Līdz ar to, lai gan kontrolieris darbojās Jūsu uzņēmuma interesēs un visticamāk ievērojot Jūsu uzņēmuma izstrādātās instrukcijas, es neuzskatu šādu rīcību vai dotās norādes par profesionālām vai vismaz rūpīgi un ilgtspējigi pārdomātām.

Ņemot vērā visu augstāk minēto, es Jūs lūdzu pārskatīt soda piešķiršanas pamatu pēc būtības un to atcelt. Uzskatu, ka piešķirtais sods radies ne tikai manas rīcības, bet arī Jūsu sniegtā pakalpojuma nepietiekošās kvalitātes dēļ. Ja uzskatat, ka sods piešķirts pamatoti, to apmaksāšu, taču iespēju robežās no Jūsu sniegtajiem pakalpojumiem izvairīšos un aicināšu to darīt arī citus.

Ar cieņu,

Linards Goldšteins

Rīgā, 07/08/18"

Комментарии (13)

E Ernestas 10.08.2018
Krāpšana

Cityparks darbinieks darbojas slepeni pie TC Jugla, izraksta sodus un pazūd no redzes loka...

C critical thinker 20.08.2018

vienīgais, kas te ir pētāms/pārbaudāms, vai tiešām zīmes ir tik neredzamas. pierādiet, ka zīmes nav redzamas (nevis jums šķiet, ka nav 'īsti redzamas', tad prasiet soda atmaksu.
pārējais ir, atvainojos, tukša pļūtīšana. kontrolieriem nav jāskatās kaut kādas kafijas krūzes salonā (kas šis vispār par murgainu argumentu?), kontrolieriem nav 'nedaudz jāpagaida', lai aprunātos (cik ilgi ir nedaudz?), apsardzei nav jāpēta videoieraksti utt utjpr.
ūdeni liet Jūs mākat, tas gan jāatzīst.

tsuyashi 20.08.2018

Klauniem jāiemācās pulksteni uzlikt, izlaidušies kā vecas zarnas.

S Stenlijs 22.08.2018

Šeit rakstījāt? - https://eparking.lv/self/index

л Л.А. 25.08.2018

Уважаемые сограждане- если не удаётся отстоять свою правоту и вам не снимают данный штраф- то пердлагаю такое решение- пишите им...этим..."бизнесменам" письмо- что данный штраф в ваш бюджет не был включён и платить можете только ограниченную сумму регулярно до полного расчёта- и платите им по 50 евроцентов в месяц- ВСЁ...платите 3-4 года. Иначе никак- будут присылать письма каждый месяц и сумма будет расти в геометрической прогрессии- это немного нервирует-начинаешь злиться. А так- ПЛАЧУ СКОЛЬКО МОГУ- я честный человек- и главное регулярно-и по 20-30 евроцентов- ОНи тогда ничего не могут сделать- вы же платите! Абсолютно непорядочно так поступать со своими гражданами - реководителям города. Непонимаю- а этим маркетам- в основном РИМИ- ИМ ТО ЗАЧЕМ ЭТО НАДО?

N Normunds BALTAIS 14.12.2018

Labs ieteikums Būs jāpamēģina ! Tikko norāvu 35€

K kuzja 777 28.08.2018

Согласна на 100% с автором. Тоже заехала со стороны слокас и ничего не заметила.
Специально располагают знаки на стоянке высоко чтобы водители не заметили...
(мы же не ходим задрав голову). Было бы корректно с их стороны хотя бы 2-3 недели выписывать предупреждение. И Рими политика не понятна - теряют покупателей. На дверях разместили бы предупреждение и показали свою лояльность к покупателю.

L luize23 28.08.2018

tā viņi dara

K kuzja 777 04.09.2018

Знак , если заехать на паркинг Дзирциема 42 со стороны ул. Слокас , можно увидеть только с пассажирского сидения. Специально располагают высоко в кустах и для водителя в "мёртвой " зоне.

D DzZZZ 10.09.2018

Nožēlojams kantorītis..reāli kontrolieris nāk pie tikko novietotas auto un izraksta sodu, kaut gan stāvvietā Dzirciema 42 1,5 h ir bez maksas. Esmu liecinieks, ka pilsonis kontrolieris, gandrīz tukšā stāvvietā redzot, ka auto tikko iebraucis, nekavējas izrakstīt soda kvīti par 35eur tikai par to, ka logā nav novietots pulkstenītis. Uzsveru...KONTROLIERIS REDZĒJA AUTO IEBRAUCAM UN AUTOVADĪTĀJU AIZEJAM UZ VEIKALU! Kopumā iespaids par uzņēmumu tiešām bēdīgs- sazināties ar to telefoniski nav iespējams, solījums atzvanīt netiek pildīts. Tāpat arī uz e-pasta vēstulēm neviens neuzskata par vajadzīgu atbildēt.
Vārdu sakot kārtējais gopņiku kantorītis, kurš savu eksistenci vizdrīzāk beigs pēc tam, kad kāds aktīvāks, juridiski izsglītots personāžs to iesūdzēs tiesā un nemaz nešaubos, ka procesā uzvarēs. Domāju, ka par šādu līgumsodu, tā apmēru, pieškiršanas veidu un neiespējamību normālā veidā tam iebilst, varētu būt jautājumi
To arī gopņikiem novēlu,
Bez cieņas,
Dzintars

G GeneralNo4 25.10.2018

Prasiet Māris Priednieks. Par sazagto naudu lepni braukājas pa Gruzijām, Indonēzijām

M Marta123 28.09.2018

Varu tikai piekrist.Arī man uzlika sodu tikko ieejot veikalā ,telefoniski sazvanīt nevar un uz e-pastiem arī neatbil..Īsāk sakot žuļiki.Es šo rimi veikalu vairs neapmeklēju,pietika ar vienu negatīvu pieredzi...

в Виктор45 03.10.2018

Понятно-если например стоянка0в многолюдных местах- то надо каким-то образом защитить своего клиента- а то ведь выписывают штрафы там-где полно свободных мест для парковки-таким образом- лизнес, который основан на простом человеческом поведении- я ездила сюда 20 лет- так что я буду все плакаты читать по пути своего следования- КОНЕЧНО,если лояльно-то надо полгода предупреждать-а не клеить штрафы- если реально хотите упорядочить стоянку в данном месте- а так просто бизнес наглых- и всё. MAXIMA-как то решает эти вопросы- и ДЕПО в центре и Икея- что не так с РИМИ?- с кем они в доле? или это бизнес для -РИМИ- детей- непонятно РИМИ ТО ЗАЧЕМ ЭТО НАДО?

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы