Cityparks - Krāpšana

Esam ielikuši automašīnu Juglas iela 2C (T/C Jugla) , lai Salmo veikalā nopirkt dažas makšķerēšanas lietas. Pazīmes, ka ir maksas stāvlaukums bie iebraukšanas nav un uz stabiem ir ieliktas ļoti mazas zīmes, ka tos nevar pamanīt. Kā arī pie veikala ieejas nav ne viena atzīme un aparāta, kur būtu jāreģistrē mašīnu. Veikalā esam bijuši maksimāli 10 minūtes izejot no veikala jau pie loga bija piestiprināts sods 30 eiro.
Vienkārši nav ko teikt! Uz šo veikalu mūžam vairs nebraukšu!
Ja jūs būtu godīgie pret cilvēkiem salieciet normālas zīmes lasāmā un pamanāma formātā, ka arī pie durvīm uzlieciet stendu kur reģistrēt mašīnu, ka tas tiek izdarīts citas t/c un veikalos. Nevis muļķot apmeklētājus un iekasēt naudu no soda uzlikšanas! Pretīgi ka mums Latvijā ir tāds uzņēmums!

25.01.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

D

Комментарии (27)

B Baltā ēna 25.01.2022

Pie tā veikala ,ir automāti, tur ir jāpaņem čeks kas dod iespēju stundu stāvēt . Tieši šādi ir arī pie Rimi Valdemāra ielā. Kā rīkoties ir opcija atstāt auto kādu dežurantu :D

Ivo 25.01.2022

Uzrakstiet man uz whatsapp 25341016, iedošu paraugu pretenzijai un pastāstīšu ko darīt pret šiem manuprāt krāpniekiem.

K karatists 25.01.2022

nekas nav jādara , neraksti nekādas pretenzijas , vienkārši nemaksā un viss un nekas nebūs, ja pat atnāk no viņu biznesa partneriem parādu piedzinējiem vēstules ignorē tās, viņi neko nevar izdarīt.

K karatists 25.01.2022

vecīt ja tu cīnies ar šo kantori tad jocīgi ka nēesi uzzinājis visus apstākļus un nezini, ka nav pat jāraksta nekādas pretenzijas vispār un ka šie sodi tiek prasīti "uz muļķi" jo ir vairums maksā. Vienkārši nemaksā un nekas nebūs.

Ivo 25.01.2022

Tur jau tā lieta, ka esmu ļoti, no vārda ĻOTI iedziļinājies šajā jautājumā :)
Problēma ir tajā, ka citypark izmanto parādu piedzinējus, kas Jūsu lietu ievietos KIB, proti melnajā sarakstā.
Lai tas nenotiktu ir jāraksta sūdzība PTAC, bet atbilstoši Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 26^1.1.pantam sākotnēji ir jāmēģina problēmsituācija risināt ar pašu iestādi, ja viņi sūdzību noraida, jau mierīgi var rakstīt PTAC, un ņemot vērā, to, ka atbilstoši PĀAL 4..p. PTAC ir parādu piedzinēju kontrolējošā organizācija, parādu piedzinēji viņiem pretī nerunās, jo var būt problēmas ar licences pagarināšanu.
Vienkārši paskaties pāris video":
https://www.youtube.com/watch?v=itDNKBvxJEg&t=1208s

https://www.youtube.com/watch?v=-ySZzppfIaU

Ivo 25.01.2022

Bet sava daļa tasinības Tavos vārdos ir, ja Tev, līdzīgi kā man ir nospļauties par kredītvēsturi, tad viņus var mierīgi sūtīt ļoti tālu neiespringstot ar kaut kādu pretenziju rakstīšanu. Bet ļoti daudziem cilvēkiem ta nav.

K karatists 25.01.2022

"PTAC ir parādu piedzinēju kontrolējošā organizācija, parādu piedzinēji viņiem pretī nerunās, jo var būt problēmas ar licences pagarināšanu." Zini kaut vienu gadijumu saistībā ar citypark kur ptac ir vērsies pret parādu piedzinējiem ? Tadas nav. Tu esi rakstijis reālu iesniegumu ptac par city park ? Es esmu "Ptac tev atbildēs mēs neizškiram šādus strīdus un nevaram pieprasīt atcelt jums uzlikto sodu un jums ir tiesības sakarā ar šo vērsties tiesā. Atkārtoju - Ptac pēc tava iesnieguma nevērsīsies ne pie citypark, ne pie parādu piedzinējiem ar prasību atcelt sodu. Un neviens tevi neliks nekādā melnajā sarakstā bez tiesas lēmuma, ja arī eksistē kautkādi iegšējie saraksti nopietnas iestādes dodot kredītu to neņems vērā, bet līdz tiesai tā lieta pat nenonāks. Var neko nedarīt vispār. Bet zinu arī ko var reāli darīt lai sods būtu atcelts , viss ir pavisam vienkārši, bet šeit to neizplatīšu.

K karatists 26.01.2022

"Bet sava daļa tasinības Tavos vārdos ir, ja Tev, līdzīgi kā man ir nospļauties par kredītvēsturi, tad viņus var mierīgi sūtīt ļoti tālu neiespringstot ar kaut kādu pretenziju rakstīšanu. Bet ļoti daudziem cilvēkiem ta nav."

Pēc visa spriežot esi kautkādus tizlus video saskatijies un domā ka kautko zini, bet reāla sakara nav bijis - iesniegumu rakstīšanas pašam city park, piedzinējiem utt.. Kredīt vēsturi vari sabojāt tikai ja ar tiesas izpildītāju no tevis piedzīs naudu.

Ivo 26.01.2022

Šobrīd gan nedaudz sasmējos :)
Atvaino, bet video linkos, kurus nosūtiju viena no figurējošām personām esmu es :)
Un, hmm, kopsumma, es gan esmu sastādijis tikai 1, kuru ik pa brīdim aktualizēju sūdzību PTAC, bet šis iesniegums ir palīdzējis jau vismaz 500 cilvēkiem. Ja PTAC norāda uz to, ka attiecīgais līgumsods nav pamatots, parādu piedziņās kompānijas viņam pretī runāt neies. Citypark, tas gan ir mans subjektīvais viedoklis vienkārši kādam labi maksā, tāpēc arī joprojām turpina savu "darbu".
Runājot par gadijumiem, kur PTAC ir vērsies pret parādu piedzinējiem - ap 30 gadijumiem notiekti :)
Tā saucamais melnais saraksts tiek papildināts bez tiesas lēmuma, un kā reiz tikai pateicoties tiesas lēmumam no viņa var izkļūt, vai arī dokumentāli pierādot savu taisnību (www.manakreditvesture.lv) :))

Ivo 26.01.2022

PTACam tik tiešām nav varas atcelt līgumsodu, bet, jo vienīgais, kas to var izdarīt ir tiesa. Bet, tajā pat laikā, ar PTAC atbildi rokā cilvēks var nebaidīties nokļūt KIBā. Kā arī, ja PTAC atbilde ir rokā, kāda jau vairāk daļa, kas cityparkam sistēmā par "parādiem", ir senāta lēmums, kur skaidri un gaiši teikts, ka tikai tam, kas vēlās izmaiņas, proti, tam, kas vēlās naudu ir jāvēršās tiesā, Tev jau arī būtu pofig, ja es Tev tagad pateiktu, ka Tu man esi parādā teiksim 200 eur, un pret mani tiesā nevērstos, bet teiktu, lai es to daru :)

K karatists 26.01.2022

ok viss skaidrs ... neko tu īsti nesaproti. "PTAC ir vērsies pret parādu piedzinējiem - ap 30 gadijumiem notiekti " pamatojoties uz kāda fakta un par ko ? Tevis paša ieliktajā video ptac skaidro ka nevar prasīti atcelt sodu un viss notiek tikai caur tiesu. Jā , ptac var uzrakstīt mūsu ieskātā noteikumi ir pārkāpti, bet mēs nevaram pieprasīt atcelt sodu un to var darīt tikai tiesas ceļā. Turklāt ptac vēl indviduāli izskatis konkrētu gadijumu un zinu arī daudzas atbildes kur ptac nesaskata pārkāpumus. Ptac šo atbildi ar šo tekstu sniegs/adresēs tieši tev. un nevis cityparkam un nevis piedzinējiem līdz ar to viņiem no ptac nekādas prasības nav. Es samējos vēl vairāk, jo šajā saucamajā melnajā sarakstā tu arī vari nonākt ja laicīgi nesamaksā telefona rēķinu... Pēc pieredzes saku pēc parādu piedzinēju vēstulēm esmu bijis vairākkārtīgi šādos sarakstos, nav ne reizi ietekmējis kredītvēsuri...

K karatists 26.01.2022

turklāt , pēc itkā atrisinātas situācijas ar parādu piedzinēju tu joprojām skaities cityparka datu bāzē kā parādnieks un ja kaut nedaudz saproti kā veidojās šis melnais saraksts, tad pats cityparks tevi tajā var ielikt..

K karatists 26.01.2022

Principā ja tu loģiski apkopotu visu šeit rakstīto , gan manu ,gan savu tad tu saprastu kapēc var arī vispār neko nedarīt un nekas nenotiks.

Ivo 26.01.2022

Es nevienā mirklī neesmu teicis, ka visvienkāršākais veids pret citypark nav vienkārši viņu ignorēšana/nah sūtīšana - jo tā ir taisnība, es pats uzskatu identiski. Bet ir ļoti daudzi cilvēki, kas uztraucās par savu kredītvēsturi.
Citypark paši pa tiešo Tevi ievietot KIB nevar, jo viņiem nav kreditšanas licences, bet to var izdarīt parādu piedzinēji, - es tik tiešām nesaprotu, kam visa šī diskusija, ja viņa iet pa apli :)

K karatists 26.01.2022

Ar to melno sarakstu ko mini saku no pieredzes , parādu piedzinēju redzes lokā un melno sarakstu ielikšanā varētu būt rekordists , bet nevienā gadijumā šis melnais saraksts nav ietekmējis vispār neko un nekur nekas nevienam pat neuzrādās. Bet no pārādu piedzinējiem kas ir gadiem mēģinājuši kautko piedzīt neskaitāmas reizes esmu saņēmis info ka esmu jau ielikts šādā sarakstā. Vienīgā reize sen atpakaļ kad tiešām bija sabojāta kredītvēsture bija gadijums, kad bija reāla tiesa un jau tiesu izpildītājs noformēja šo negatīvo kredītvēsturi, jo tur jau tiek likts pa visam citās datu bāzēs utt. Pēc tā arī secinu ja ar tiesu nēesi atzīts kā vainīgais visi tie melnie saraksti ir fufels,

K karatists 26.01.2022

"Citypark paši pa tiešo Tevi ievietot KIB nevar, jo viņiem nav kreditšanas licences, bet to var izdarīt parādu piedzinēji"

“melnais saraksts” jeb parādnieku reģistrs ir elektroniska datu bāze, kurā tiek apkopotas ziņas par kavētiem maksājumiem. Daļu reģistru uztur privāti uzņēmumi, savukārt citus valsts. Katrai parādnieku datu bāzei ir savs klientu loks, t.i. uzņēmumi, kas izmanto konkrēto reģistru.

Ivo 26.01.2022

Pieļauju domu, ka citypark "līgumsods" kredītvēsturi adekvātu kreditoru viedokli neietekmē vispār, bet ir tādi, kas skatās vispārināti.
Bet tajā pat laikā ir garīgi vājāki cilvēki, kurus visādu paus, conventus zvani var ietekmēt.
Es Tavu viedokli viennozīmīgi atbalstu, jo manuprāt tādam ir jābūt katra sevis cienoša cilvēka viedoklim, bet es cenšos palīdzēt arī tiem cilvēkiem, kas cenšās visu atrisināt makismāli "officiāli".

K karatists 26.01.2022

diskusija neiet pa apli,jo es gaidu kad tu sapratīsi kapēc var neko nedarīt un nenonāksi nekādos melnajos sarakstos un netiks nekas sniegts tiesā no viņu puses. Varu pat iedot namjoku, tas ir saistīts ar to pašu PTAC tikai lai nekas nenotiktu tev pat nav jāvēršās pie PTAC ar iesniegumu un jālūdz viņu palīdzība, jo viņi jau visu ir izdarijuši :D.

Ivo 26.01.2022

Tam, ka var nedarīt neko es piekrītu, bet tikai tiem cilvēkiem, ka ir pofig par "melno sarakstu". Tiesāšanās no viņu puses nebūs 100%.
Bet kā jau sākotnēji minēju ir parādu piedzinēji, kas grib savus % un var pačakarēt nervus daudziem - tāpēc arī šī diskusija laikam sākās, jo es nevienā brīdī neesmu teicis, ka Tavam viedoklim nepiekrītu, bet ar tā saucamām "nobīdēm"

Ivo 26.01.2022

Iespējams, lai Tu labāk saprastu manu viedokli, - es, pilnībā piekrītu Tavam viedoklim "Sūti viņus ratā"
Bet ir cilvēki, kuriem vajag argumentētu un likumisku viedokli, kāpēc viņi to var darīt.

K karatists 26.01.2022

Istenībā ar to pašu PTAC arī viss nav tik skaidrs un ir daudz jautājumu.Jo zinu vairākus gadijumus kur šie uz iesniegumu atbild ka nesaskata pārkāpumus no citypark puses. Un pa tv bija sižets par to ,ka cilvēks bija samaksājis sodu , bet norādot maksājuma mērķi bija sajaucis atsauces nummurā vienu skaitli (soda nr) un no viņa gribēja vēlvienu sodu noplēst. Pēc laika šim atnāk no pārādu piedzinējiem 47 eur ,30 sods 17 parādpiedzinēju uzliktā summa. Ar lielām grūtībām bet panāca ka cityparks atzina ka sods tomēr nomaksāts. Liels man bija pārsteigums ,kad intervēja PTAC darbinieci kura teica, ka jā šo sodu 30 euro viņš otreiz nemaksās un tur viss izlabots , bet parāda piedzinējiem būs vien jāmaksā , jo šie savu darbu darija.

I IRKOTEIKT1 26.01.2022

Karatists
īsumā tev
tu izmantoji SIA zemi par to nesamksajot
vini iesniedz to tiesā
tiesa to nodod ZTI
ZTI bloķē tavu kontu
tu maksā par tiesas izdevumiem, ZTI izdevumiem, un sodu par nesamaksasanu

K karatists 26.01.2022

Sasmīdināji pie tam konkrēti :D Uz šādu stulbību pat netērešu laiku lai kautko skaidrotu. Ja raksti šādu murgu tava sajēga ir ļoti tāla no šī visa - tu pat nestādies priekšā cik tāla,,, :D

A annazheman 30.05.2022

rakstiju jūms bet neko neatbildejat..n ļoti vēlos saņēmt tādu paraugu pretenzijai jo man jau atnāca inkaso vēstule kur viņi prasa samaksāt par cityparku un vēl tādu pašu summu viņiem..

H Hffnmskfnsns 25.01.2022

Haha. 4 dienas atpakaļ, piestāju Juglas Centra Rimi nopirkt pārtiku. Kāpjot ārā no auto redzēju ka stāv kontrolieris un skatās uz mani. Tieši nodomāju, ka maz vai es paspēšu ierakstīt tablo mašīnas vnz, pirms uzliks sodu. Ejot iekšā veikalā, pirms durvīm uz slidenā bruģa pakrita sieviete, protams palīdzēju piecelties, bet ar to aizmirsu ierakstīt tablo vnz. Veikalā biju maksimums 15.min un jau sods par 30€ uzlikts. Lieki piebilst, ka uz Juglas Rimi vairs nedošos. Jau tā izvairījos no viņa, dēļ mistkastes kas tur ir, bet šoreiz tiešām nebraukšu. Pat vairs neizmantoju Omnivu, kas stāv pie sienas.

Joe Rogans👽 25.01.2022

Es to redzu kā legālu cilvēku apzagšanu, visa Rīga pārdota mafiozņikiem

K karatists 26.01.2022

Es uzskatu, ka ja tiešām zināji ka tur ir jareģistrē auto nr, bet apzināti to neizdariji tad maksā sodu. Bet praktiski visi šie sodi tiek izrakstīti ķerot uz muļki - cilvēkiem kas piebrauc pie veikala un pat nenojauš ka ir kautkāds citypark un kautkādas reģistrācijas un šie arī pelna uz šādiem cilvēkiem. Bet viņu bizness pamazām sāk izmirt, jo jau ļoti daudzās stāvvietās ir šī reģistrēšanās un cilvēki jau zin ka piebraucot pie veikala uzreiz jāapskatās vai tā nav cityparks stā√ieta.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы