Circle K - Slikts serviss, darbinieks nezin ko dara
Ļoti slikts serviss, darbiniecei pajautāju vai var pievienot manu jaunu debetkarti - manam extra profilam. Agrāk varēja to izdarīt kasē, nopīkstinot. Tagad viņa man pateica pievienot to online mobilajā aplikācija - es to izdarīju uzreiz. Pēc tam pajautāju - varbūt viņa var vispirms novilkt šokolādi ko arī ņēmu līdzi un pārbaudīt vai karte tika pievienota. Viņa it kā dzirdēja to, bet tomēr ievadīja visu summu arī kopā ar degvielu. Paņema čeku un skatas - extra kartes nav.
Zvana uz circle k support - prasa manus kartes datus - pēc tam pēc 5 minūtēm - Saka ka - "nu, nākamreiz būs! " es jautāju - kas būs? Man ir extra kartes - es varēju novelkt citu? Varbūt vajadzēja pārbaudīt vai jauna ir pievienota? Tā darīja iepriekš citi circle k darbinieki. Uz ko viņa Saka - nu, nesanāca. Un klusē, skatās uz mani.
Paldies, Dargā Kristīne, par - 5 eur. Jo nevarēji pat kaut ko izdarīt un paskatīties kas par kļūdu notika. Pat neatvainojās un es kavēju uz tikšanos, jo vajadzēja nostāvēt Rindā 10 minūtes.
Комментарии (7)
Tāds gemors ir tikai statoilā. Tāpēc statoilā tikai klozetu izmantoju, bet degvielu pildu - viadā, viršos un nestē. Pēc degvielas filtra satura arī saprotu, ka statjiks nav mans draugs :D. Vēl aizdirstāks filtrs ir tikai pēc latvijas naftas.
Drošvien klozetu tu ar pieliec parasti tik pilnu cik to filtru! Ja neesi klients, tad tev nav tiesību to klozetu nemaz apmeklēt!
Zb ir stāvēt rindā aiz šitādiem kapeiku gemarētājiem ar atlaižu kartēm. Šokolādītei neieskaitīja atlaidīti, vai bēdiņa jānāk paraudāt internetā!
Nevis šokolādei, bet 80 eur pirkumam.
Janka, bet sapravku taču ir daudz! Ej uz citu, tu mazais nerātni! :D
Labdien! Lai konkrēto situāciju skatītu un sniegtu risinājumu, lūgums aizpildīt pieteikumu:
https://circlek.secure.force.com/GeneralComplaintFeedback?co=ck-lv&lang=lv
Es jau aizpildīju šo formu, jūsu darbinieks man atbildēja kaut ko ne pa tēmu, es arī atbildēju uz šo vēstuli un viss - klusums.