Circle K - Slikts serviss
Svētdien 02.06.2019, plkst. 02.07 atbraucām paēst Burgerus ar draugiem, sadzirdot pasūtījumu darbinieki sāka viens uz otru skatīties ar neapmierinātām sejām. Samaksāju un devos ārā pie mašīnas lai sagaidītu pasūtījumu. Pēc 10 min ienākot iekša pakaļ pasūtījumam, to salika maisā un atdeva. Cik ļoti bijām pārsteigti atvērot mājās kastītes, nevaru pat aprakstīt vārdiem. Uztaisīja pavisam ko citu pat nepabrīdinot, ka nav maizītes. Garša pretīga, salāti karsti! Ietina lavašā burgeru un atdeva it kā tieši tā tam arī jābūt. Vēlos pieminēt ka pirms tam vienmēr pirkam burgerus akadēmijas ielā un vienmēr viss bija ļoti garšīgi, esam ļoti vīlušies.
Комментарии (10)
Triple double ir dubultais liellopa burgers,kuram pievienota papildus siera šķēle.
Circle k ir DEGVIELAS uzpildes stacija...
Nu nopietni?:D Tad kāda velna pēc tiek piedāvāti citi pakalpojumi?:D Ja nevar nodrošināt pienācīgu servisu,tad nu tiešam jāatstāj tikai degviela.
P.S.man žēl pakaļā izmestos 20 eur,deļ tā ka darbinieki nemāk pienācīgi pildīt savus pienākumus.
Maķītī kotletes netiek ceptas friterī :))
Tas ir karmas sods, Jums, par to, ka kavējiet laiku, tiem cilvēkiem, kas vēlas vienkārši samaksāt par degvielu.
Mēs arī pildījām degvielu,bet ja cilvēki nevar samaksāt ar karti tieši pie uzpildes stacijas ja jau viņiem tik ļoti steidzami tas vajadzīgs,tad lai gaida rindā.Un divos naktī cilvēku praktiski nav.
Romeo var mīcīt jebkurā diennakts laikā,toties ja viņš nav ēdis nebūs arī spēka varoņdarbiem!;))
Novēlu Jums , lai šī būtu lielākā bēda Jūsu mūžā.
Paldies Jums,mīļo cilvēk!
Labdien!
Esam pārbaudijuši konkrēto gadījumu un secinājuši, ka starp pardevēju un darbinieku, kurš gatavoja burgerus ir notikusi komunikācijas kļūda, tās rezultatā tika pagatavoti nepareizie burgeri. Atvainojamies par radušos situāciju.
Lai vienotos par situācijas risināšanu aicinām telefoniski sazināties ar klientu servisu 80009005