Circle K - Serviss
Valdemāra dus vienmēr nākas stāvēt garās rindās, jo darbinieki taisa ēdienus/dara citus darbus un klientiem nepievērš uzmanību. Kur skatās vadība? Vai tiešām neredzat, ka viens darbinieks nespēj tikt galā? Kāpēc man jāstāv 10 minūtes Rindā, lai varētu samaksāt par degvielu? Vai nevajadzētu strādāt vismaz diviem darbiniekiem, lai nodrošinātu kvalitatīvu servisu?
Комментарии (9)
Nesaņēm algu aploksne ,bet kartē un maksā uzreiz pie iepildes ar karti .Kur problēma?
Nēesi tik stulbs, bet esi normāls, kur problēma ? :D
Uzreiz pie iepildes, kur šaja DUS bieži vien neizsniedz čekus nav variants un ar uzņemuma karti ārā norēķināties nevar!
Tieši ar uzņēmuma karti VAR norēķināties ārā. (ne savu swed/seb) Bet ar viņu piedāvātajām uzņēmumu kartēm. (Līdzīgi kā citās stacijās)
Zīmogu uz čeka arī VAR dabūt ārā? Un riskēt, ka kārtējo reizi ārā čeku neizprintēs, stāvēt vēl 10 minūtes un gaidit, kad kāds aizies izprintēt iekšā..!
Tā notiek visur, bet tur taču jāgaida kadu minuti, nav tik traki. Tomēr serviss ir diezgan labs, nekad nebija sūdzības par to.
Dazhus simtus metrus talak ir cits DUS kur vienmer ir tukss. Sudziba ir nepamatota.
To, ka DUS pārverties par veikalu, ēdnīcu utt, rakstīts jau sen. Vēlies iegadaties degvielu un vajag čeku ar zīmogu? Stāvi rindā, kamēr ēdāji sapirksies.. tā tas diemžēl ir un ir nepieciešams vairāk kā viens darbinieks, lai tiktu ar visu galā. Tas ir fakts.
Bet ir arī apstākļi, kad esi gatavs norēķināties arā, turpat pie sūkņa. Vai tad tur brīvs? Nē. Tie paši hotdogu rijēji uzpilda auto, aiziet pēc savas desas, uz tualeti, bet auto tik stāv un stāv pie sūkņa. Tas, protams, retāk ir gadījies, bet tomēr ir. Un te jau darbinieki nav vainīgi, bet cilveku attieksme.
Paldies! Jūsu atsauksme ir nodota Valdemāra dus vadībai.