www.sudzibas.lv Circle K par nepamatotu atteikumu apkalpot un neprofesionālu personāla rīcību

РешеноCircle K - par nepamatotu atteikumu apkalpot un neprofesionālu personāla rīcību

Vēlos iesniegt sūdzību par neprofesionālu apkalpošanas kvalitāti un nepamatotu atteikumu pārdot preci jūsu tirdzniecības vietā.

{20.11.25} Aptuvenais laiks 19:20. Es vēlējos iegādāties bezmaksas hotdogu, taču pārdevēja uzreiz pateica (Ar kādām mahinācijām jūs tur nodarbojieties) , ne sveiki, ne Labvakar,pēc kā es arī pateicu ka man nav ne jausmas par ko iet runa, pēc kā atteicās mani apkalpot. Viņa pieprasīja uzrādīt pasi vai citus dokumentus, lai gan parastas ēdiena preces iegādei šāda prasība nav noteikta.
Sarunas laikā pārdevēja norādīja, ka vadība viņai esot nodevusi informāciju, ka jaunieši nodarbojas ar mahinācijām, un šī iemesla dēļ viņa atsakās izsniegt hotdogu.
Kad es pieklājīgi pajautāju, ar kādām mahinācijām tieši man tiek saistīts, viņa neatbildēja pēc būtības un atkārtoja, ka “tā esot vadības prasība”. Pārdevēja arī apgalvoja, ka konts CircleK drīkst būt tikai no 16. gadiem,dēl tā arī pieprasa dokumentus,kā ari tas neatbilst normatīvajiem aktiem vai publiskai informācijai. Uz manu jautājumu, kur tas ir noteikts, viņa atbildēja: “Tu to arī neredzēsi, tas ir tikai darbiniekiem rakstīts.”
Pārdevēja arī apgalvoja, ka mans un mana brāļa kontiem nav 5 apmeklējumi. Tomēr aptuveni 5–10 minūtes pirms šīs situācijas mēs tajā pašā Circle K bijām saņēmuši bezmaksas kafijas:

brālis izmantoja mammas kontu,
es izmantoju tēta kontu,
abi ar vecāku atļauju.

Atejot no kases dzirdējām ka pārdevējai par šo situāciju ir jautri, un mums dzirdot iesmēja.
Es sazinājos ar tēti, kurš strādā ar likumiem (profesiju neatklāšu). Viņš paskaidroja, ka pārdevēja nedrīkst nepamatoti atteikt pārdot preci, un vēl jo vairāk, viņai nav tiesību pieprasīt personu apliecinošus dokumentus situācijā, kad tiek pirkts parasts pārtikas produkts, kam šāda prasība nav paredzēta.

Turklāt mūsu personīgajos kontos joprojām ir aktīvas bezmaksas hotdogu balvas, kas nav izmantotas. Līdz ar to pārdevējas apgalvojumi par mahinācijām bija acīmredzami nepatiesi.
Saziņā pārdevēja mani konsekventi uzrunāja ar “tu”, kamēr es sarunā saglabāju pieklājīgu formu. Šāda attieksme nav pieņemama un neatbilst profesionālai klientu apkalpošanai.
Kopumā pārdevējas atteikums mani apkalpot bija nepamatots, balstīts uz nepatiesiem pieņēmumiem un diskriminējošiem izteikumiem par jauniešiem.

Lūdzu izvērtēt konkrētās darbinieces rīcību, lai nebūtu jāiesaista tostarp patērētāju tiesību aizsardzības centrs. Nodrošināt atbilstošas apmācības un sniegt man rakstisku atbildi par veiktajiem pasākumiem.

Ar cieņu:
Toms Dombrovskis

Saziņa (telefona numurs)
25 966 [slēpt]@gmail.com

1 ч назад

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Жалоба успешно разрешена Kirpichks 1 ч назад

telefona numurs: 25966162
ēpasts [slēpt]@gmail.com

K

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы