Circle K - Nelaipna apkalpošana
Šodien 24.08.2024 pēc brauciena iegriezos Circle K Limbažos, lai uzpildītu pilnu bāku un izmantotu 12c/l atlaidi degvielai, un mani pamatīgi šokēja tik nelaipna apkalpošana no blondas pārdevējas. Ieejot pie kases maksāt par degvielu problēma jau sākās ar to, ka viens darbinieks krāmē plauktus, otrs viens pats gan apkalpo degvielas pircēju rindu un burgerēdāju rindu, tā jau ar tik lēnu apkalpošanu dabūjām gaidīt 15min Rindā, kad pienāca mūsu kārta, parādījām skrāpē un laimē atlaides kuponu, tad prasa ekstra karti un sākas problēma... Sākumā pavēlošā niknā tonī paziņo: " palieliniet spilgtumu! ", es atbildu, ka man jau ir maksimālais spilgtums tad divas reizes burkšķ un skanē, tad sākas pārmetumi, par to, ka nav cits telefons ar lielāku ekrāna spilgtumu, tad prasa vai nav plastikāta karte, pasaku, ka nē, nav. Tad tikai vadīja manuāli ar roku ekstra kartes numuru, iepriekš, ja nav sanācis, tā bija tikai viena reize, nekad nav bijuši nekādi pārmetumi, bet attiecīgā pārdevēja, nu zem katras kritikas, ja nevarat noskenēt, tad vadiet manuāli, piemēram, kā ar depozīta kuponu to dara maximā vai rimi. Neiesaku doties uz šo circle k dus, tā jau reti iebraucu, jo parasti pildos nestē, vai dus "Virši", bet šis ir zem katras kritikas. Kā jūs atlasat darbiniekus? Ja jums ir tik lielas problēmas ar extra kartēm, tad rodiet risinājumu ar Nfc vai qr kodu, ka var reģistrēt ekstra karti, kā veikalā rimi!
Circle k jūs atkal šokējāt, liekot aizvien mazāk izvēlēties jūsu pakalpojumus.
Комментарии (1)
Gribētos redzēt bildi ar telefona spilgtumu.