Circle K - Krāpšana
Ieskrēju staķikā (Circle k) , ar domu nopirkt ūdeni. Vērojot stendu, ieraudzīju, ka pērkot 2 pudeles borjomi, par vienu sanāk maksāt mazāk. Mugursomā vieta pietika, paņēmu.
Gaidot rindā uz kasi, to pašu pamanīju arī šokolādes batoniņiem - paķēru arī tos (nostrādāja tupais patērētāja sindroms, kur grābj visu ko redz) .
*vērts piebilst, ka agrāk reizēm tika veikti šādi pirkumi uz apjomu un tas, kas tika attēlots cenu zīmē, arī bija dzīvē*
atrodoties pie kases, puisis pie letes uzrādīja summu, kas likās par augstu. Momentā arī pieminēja, ka ar kaut kādu tur klienta karti būtu lētāk. Mans jautājums: "tad tā akcija ir tikai ar klienta karti? " atbilde bija apstiprinoša.
Uzreiz pagrūžu uz priekšu tikai vienu pudeli un saku, ka ņemšu tikai to - pārējo tad nevajag. Vienlaicīgi arī pieliecos, lai paskatītos vienu no tām cenu zīmēm - nemanīju vietu, kur tiktu uzsvērts, ka tas ir tikai ar karti!
Puisis man sāk stāstīt, ka var karšu terminālī ievadīt telefona numuru un tad tur piemērosies atlaide. Biju nobraukājies ar velosipēdu, ļoti gribēju dzert un līdz galam smadzenes nenostrādāja. Kaut kas likās dīvaini, bet tomēr piekritu.
Iešāvu savu tel numuru un samaksāju... Protams, to pašu pilno cenu.
Jūtot, ka nekas tā arī neuzlabosies, tomēr iegāju viņu lapā, jo gandrīz uzreiz man uz telefonu atnāca ziņa ar adresi, kurā jāpabeidz reģistrācija.
Reģistrējoties tiek uztaisīts standarta klienta konts, kur uzrādās pirkumu vēsture, bonusi utt. Utml.
Nekur nebija sadaļas, kas apstiprinātu puiša teikto. Ieraudzīju sadaļu "klientu serviss". Šajā sadaļā izleca 2 iespējas - "mobilā lietotne" un "sazināties ar mums". Mobilā lietotne, protams, atvērās bez problēmām, jo uzņēmumam tak vajag aktīvi uzmākties cilvēkiem ar savām stulbajām aplikācijām un citu marazmu. "sazināties ar mums" sadaļa vispār neatvērās.
Vienkārši ideāli!
Tātad - cenu zīmes veikalā maldinošas, pārdevēji sniedz nepatiesu informāciju un mājaslapa pilnvērtīgi nestrādā, pamatā strādājot tikai tām sadaļām, kuras atbild par uzmākšanos ar saviem pakalpojumiem, nevis klientu uzklausīšanu!
Gana esmu nočakarējies. Nav man tik daudz laika, lai turpinātu nepilna eiro dēļ ar viņiem kasīties.
Īsumā - tagad ir iemesls pievienoties circle k boikotētājiem un citiem iesaku tur kāju nespert!
Комментарии (1)
Jauns puisis , tumšiem matiem, attieksme pie kases ar klientu nekada, sajuta tāda ko ienaci, ko vajag!