Circle K - Klientu apkalpošanas serviss
Ļoti slikts klientu apkalpošanas serviss. Mēģināju 3 reizes pasūtīt uzņēmuma degvielas karti, tā arī pie tās netiku - iemesli paskaidroti netika, teica ka atzvanīs - neatzvanīja, neinformēja par atteikuma iemeslu. Lūdzu uzņēmumam ieviest kādu CRM sistēmu un izglītot darbiniekus.
Комментарии (6)
Iespējams Jums ir negatīva kredītlīnija un Circle K nemaz nevēlas ar Jums iesaistīties.
Labdien!
Lai mēs varētu izskatīt situāciju un sniegt atbildi par konkrēto situāciju, mums ir nepieciešams zināt uzņēmuma nosaukumu un Jūsu kontaktinformāciju. Lūgums atsūtīt ziņu uz [slēpt]@CIRCLEKEUROPE.COM
Skatos, ka diezgan neveiksmīgi jums iet ar kartēm.
Iepriekš tā bija Citadele.
Citadelei viss beidzās labi.
tik divains nosaukums circleK ..neizprotams marketings..
Šodien 10.01 1.00 naktī iegādājos Circle K ZIEPNIEKKALNS cigaretes, iedevu, iespējams, par 30 centiem vairāk nekā bija prasīts, pārdevēja ļoti duamīgā tonī teica, ka manis deļ var parskaitīt kasi, teicu, lai dara pēc saviem ieskatiem, kad pārskaitija kasi teica, ka kasē viss pareizi uzreiz devās prom žestikulējot savam kolēģim par mani ar rādītāj pirkstu pie deniņiem un teica, ka esmu stulbs. Prasīju, kur varu uzrakstīt sūdzību par notikušo, teica, lai meklēju internetā.. kā arī šī meitene atteicās nosaukt savu uzvardu, atcirta, ka saucot Anastasija un viss.. neuzskatu, ka būtu pelnījis šādus apvainojumus no jūsu personāla!
Paldies!