Circle K - Ēdiens
27.12.2018 no rīta iebraucu paņemt kaut ko ēdamu, piegāju pie kases un paprasīju vistas nagetus, nepagāja knapi minūte kad man iedod trauku ar jēliem nagetiem. Vienkārši trūkst vārdu. Kā tā var. Pirms pieņemat kādu darbā, padomājiet divreiz!
Комментарии (10)
"27.12.2018 no rīta iebraucu paņemt kaut ko ēdamu" - nopietni, Circle K?! Vajadzēja ņemt benzīnu, tas noteikti nebūtu jēls. Nākamreiz dodies uzkost uz kādu sabiedrisko tualeti - sanāks lētāk, nekā uz degvielas uzpildes staciju.
Uzraksti ko sakarigaku nakamreiz!
inese nordin, vispirms iemācies rakstīt, utainā!
Labdien!
Lūdzu, precizējiet degvielas uzpildes staciju un laiku, kurā pirkums tika veikts. Vēlamies pārbaudīt maltītes pagatavošanas procesu. Kā arī, ja gadās šāda situācija, aicinām vērsties uzreiz pie stacijas personāla, lai situāciju var risināt uz vietas.
Ļoti interesants komentārs, sūdzība no Jums. Sākumā jānoskaidro kāpēc šie nageti bija jēli. Iespējams krāsns nesildīja, bet tā vietā, lai varētu ātrāk to konstatēt, jūs apvainojat pārdevēju. Gribētu dzirdēt atsauksmes par jūsu darba spējām.
Sveicināti- rakstu sakarā ar redzēto .. nu jau ne pirmo reiz .. Pernavas DUS - Pernavas iela 7 .. briesmīga vadītāja (nabaga meitenes ) KRISTĪNE ZIEDIŅA, šī kundze ir kas ipaš , gan ar klientiem , gan ar saviem darbiniekiem MEGA - izceļās, man kā uznemuma darbiniekam, klientam ,cilvēkam no malas - nebija viegli uz šo saitītes , respektīvi ,…..
-SITUĀCIJAS APRAKSTS
šī iepriekš minētā sieviete ir vadītāja saj stacijai , ne vienu vien reiz ir nācies saskarties ar viņas slikto garastāvokli , šoreiz nav runa par klijentu apkalpošanu , bet vadības tiesībām , un darbinieka attieksmi .. šī sieviete , to mazo meiteni paķēra aiz rokas (darbinieci ) un saka kolektīvi “BRAUKT” virsū visu mūsu ( klijentu priekšā) es uzskatu , ka tas ir smags darba prkapums no vadības puses. Neviens nav pelnījis tādu attieksmi darbā, meitene saka raudāt , un īsti pat nesaprata par ko tiek aizvainota , tas ilga vismaz 7 minūtes , gribu lai šis nepaliek bez ievērības , jo tomēr tika pārkāpts , darba kodeksa , likums .. kurš nosaka , ka darbā nav pieļaujama nekāda veida vardarbība .. šī sieviete ir jāatstādina no darba vadīšanas , meitenes nav savos 20 gados jādzer , nervu zāles .. tomēr KRISTĪNEI kā “vadītajai “ , būtu jāiziet kāds psiholoģiska rakstura , kurss, kurš iemāca , noturēt savas emocionālās vibrācijas , publiskā vietā… paldies …! ( ja nepalīdzēsiet jūs , vērsīšos instancēs)..
Ja jādzer nervu zāles pēc uzbrauciena, tad labāk klientu apkalpošanā nestrādāt, jo pedoni vadītāji un klienti ir ikdienas rutīna ;). Izklausās, ka mamma vai batjka atsauksmi rakstīja :D.
Kāda starpība , kurš rakstīja! Jebkurā gadījumā “AUTORAM” , ir taisniba - nevienam darba devējam nav tiesības - aizskart, vispār paceltā tonī uzrunāt darbinieku klienta priekšā! 6.darba likuma pants! Iepazīsties ar situāciju , tad drīksti turpināt komentēt!
Tu tā vietā, lai mani mācītu, varētu savas meitas vietā necept diskusiju un nerakstīt komentārus :D
Kārtējā sūdzība par Pernavas cirkul k.. Pernavas iela 7 ,KRISTĪNE ZIEDIŅA!
parakstot līgumu , tur netika teikts , ka būs sūdi jāstumj un ar roku jāvēlk ārā papīrs ,kurš ir aizdambējies podu .. ziņoju vadībai par “afiša ieviešanu”- uz ko viņa mani vienkārši noignorēja un lika uzrakstīt atlūgumu par iepriekš uzrakstīto sūdzību (TĀ NEBIJU TOREIZ ES , ES VISU TEICU TIEŠI VAI AUDIO IERAKSTĀ, KĀPĒC AUDIJO , JO BIJU NAKTS UN VAKARA MAIŅAS GURŪ” (lai gan viņai viss tikai pateikts, ka šādi šis lietas nestrādā , protams kuram vadītājam patik, ka dabinieks aizrada par kļūdām )😁 Liekas , ka strādāju bērnudārzā par apkopēju nevis cirkul k uzņēmumā.. Kristīnes mērķis - uztaisīt perfektu , apkopēju komandu “MADE FROM CIRKUL K” tas ir vienkārši vāks .. diemžēl esmu no turienes prom , jo pēc vadītājas teiktā, esmu “izrakusi sev bedri “ UN LAI UZ NĀKOTNI , JA ATGRIEZĪŠOS UZŅĒMUMĀ TĀ VAIRS NEDARU 🤞🏼( žēlojās , ka sudi ir un brauks pārbaudīt staciju ) paldies Dievam , ka nesatiku to PĀRBAUDĪTĀJU , man būtu ko teikt , esmu daudz šeit nostrādājusi - dien , dienā.. nakti , naktī.. ne tikai vienā vien stacijā.. ŠĪ BIJA ZEMISKĀKĀ VADĪTĀJA PIEREDZE MANĀ MŪŽĀ..
KRISTĪNE , apgalvo , ka strādā tur 10 gadus ,- tad man rodas jautājumus , kāpēc man pašai jādomā par to kā pieslēgt “moikas”-karčeri , (PĒC PIRMĀS NAKTSMAIŅAS ,KAD NOMAINĪJU, MĀRUPES STACIJU - UZ ŠO”,-kloķi atšķirās un visus- pagrist , NEDRĪKST ,kā KRISTĪNE PIEBILDA “ES NEZINU , PAMĒĢINI VISUS “ esmu daudz stacijās strādājusi , šī pieredze man sabojāja visu , manu darba prieku un vēlēšanos kaut ko turpināt .. - bet es turpināju vērot līdz 23;11;21
Pāris fakti par nepareizu darba organizāciju .. (ŠĪ NAV NEKĀDĀ VEIDĀ RIBŠANA , VIENKĀRŠI TAM TĀ NAV JĀBŪT “
RUPJI VADĪBAS PĀRKĀPUMI !
1- vadītājam nav jāstāv blakām , kamēr es lieku cigaretes un jākliedz pa visu veikalu (pagriez pakaļu, tevi klijents gaida ) , paņem lūdzu un apkalpo , Tu tak redzi ka cigeešu plauktā nav , nestavi un neskaties uz rokām ! PIRMSTAM , kad nomainījās VADĪTĀJA NO MUITAS STACIJAS , KRISTĪNE NĀCA ATPAKAĻ , es biju pēc slimības lapas - VIŅAS PIRMĀ FRĀZE BIJA( man nepatīk , ka darbinieki čupojās) visu cieņu , kas bija šī situācija , kāpēc Tu man stāvi blakām un tupa vēl pazemo ! Es nesaprotu , kas ir viņas tiesības , kāpēc tāda attieksme - vienīgais secinājums , pamatīgi sāpināts, nesaprasts cilvēks … tāpēc ņem tikai , nepieredzējušus darbiniekus , kuri ļauj sev kāpt uz galvas un klusē par to , jo baidās runāt .. nezin darba tiesības ..
2. Pirmdiena , maiņu beidzu 00;00 , jo bija jāpaskaidro kolēģei , kura atnāca no slimības lapas, nakts maiņas grafiks (majsedes laikā), visu cieņu,- tika izdarīts , palīdzēts un kolēģei bija viss skaidrs .. nakošajā rītā atnācu uz darbu , vadītāja ienāk personāla telpā un sāk kliegt “TU SLIMA ESI “? atbildēju ar sarkasmu “VARBUT, jo esmu gulējusi tikai 6h”😁 MAN TEVI AIZSŪTĪT UZ ATKĀRTOTU OVP ? jautāju , par ko ? Tu strādāji bez maskas 30 minūtes 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Jā, es strādāju , jo nebija laika pat padzerties , tāpēc novilku masku zem deguna , esmu vakcinējusies , man nav sevi jasmacē līdz ģībonim , tajā brīdi nebija klijentu un protams , ka masku novilku ..ZEM DEGUNA .. visa šī diena bija vienu apvainojumu un nepareizu skatienu pilna .. es zināju , ka mūsu attiecības nebūs ilgas .. un arī pret viņu saku izturēties ar attieksmi pret attieksmi .. MĒS ESAM CIRKUL K SEJAS, BET JA DARBA VIDE IR PRETĪGA , VIENKĀRŠI NESANĀK BŪT LAIPNAM DAROT SAVU DARBU .. IR VĒL DAUDZ VISĀDU SĪKUMU .. ŠIS JAU IR PERSONĪGI , KĀ JAU MINĒJU IEPRIEKŠ , BEZ IEVĒRĪBAS NEATSTĀŠU , LIEKAS , KA KRISTĪNES POENCIALS IR PIEŅEMT “JAUNUS, NEPIEREDZĒJUŠUS DARBINIEKUS ,BEZ JEBKĀDAS PIEREDZES UN APMĀCĪT PAR PERFEKTIEM APKOPĒJIEM , PODU TĪRĪTAJIEM… vienmēr tika, tikai prasīts un nekas netika paskaidrots .. viss ko darām ir slikti .. bija jānomaina “bomeri “pēc vakara maiņas 23:00 , es to nevarēju izdarīt , jo kolēģis strādā līdz 20:00🤦🏼♀️ Es tiešām gribu uzrunāt tieši CIRKUL K.. Vienotība tiešām šis ir tas , ko jūs sagaidāt no 10 gadus pieredzējuša CIRKUL K VADĪTĀJA, CILVĒKA AR “DARBA PIEREDZI UZŅĒMUMĀ “! (pati klijentu apkalpošanā strādāju jau 4 gadus ,- restorāni , veikali , bērnudārzi , kafejnīcas - citas nozares .. )
Tiešām ļoti žēl , ka viss ir tā sanācis .. bet cilvēkam ar tādu dzīves uzskatu -“PAVERDZIVAT SALAMĀT , PUBLISKI APVAINOT - NAV KO DARĪT ,KOLEKTĪVĀ- UZŅĒMUMĀ ..