www.sudzibas.lv CDR Nezinātāju muļķošana - krāpšana

CDR SIA - Nezinātāju muļķošana - krāpšana

Cdr SIA sūtītās īsziņās ar numuru 1881 tiek piedāvāts neizprotams pakalpojums, kas aprakstīts saprotamos vārdos. No sākuma tas šķiet loģisks, bet sekas redzamas telefona rēķinā. Tu maksā par pakalpojumu ko nēsi lietojis. Lmt izrāda vienaldzību, kā arī citi tiesībsargi. Varbūt uzradīsies kāds drosmīgs hak_ris?

04.06.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

P

Комментарии (33)

B busjauok 05.06.2022

Uz patērētājiem iesūdzēt

C CDR SIA 06.06.2022

Labdien!

Lūdzam sazināties ar uzņēmumu Jums ērtākā veidā:

Nosūtot e-pastu uz [slēpt]@cdr.lv norādot numuru, kuram pieslēgti pakalpojumi;
Zvanot uz numuru +37167443092 darba dienās no plkst. 10:00 - 16:30.

Добрый день!

Для решения вопроса свяжитесь с компанией удобным для вас способом:

Отправив электронное письмо на адрес [slēpt]@cdr.lv с указанием номера, к которому подключены услуги;
По телефону +37167443092 в рабочие дни с 10:00 -16:30

A Aizliegtais auglis 06.12.2022

.

E Edgars Krūmiņš 06.01.2023

Kas ir [slēpt]@cdr.lv?

M mamaTatjana 08.06.2022

Nelikumīgi noņemtā nauda.

C CDR SIA 08.06.2022

Labdien!

Lūdzam sazināties ar uzņēmumu Jums ērtākā veidā:

Nosūtot e-pastu uz [slēpt]@cdr.lv norādot numuru, kuram pieslēgti pakalpojumi;
Zvanot uz numuru +37167443092 darba dienās no plkst. 10:00 - 16:30.

Добрый день!

Для решения вопроса свяжитесь с компанией удобным для вас способом:

Отправив электронное письмо на адрес [slēpt]@cdr.lv с указанием номера, к которому подключены услуги;
По телефону +37167443092 в рабочие дни с 10:00 -16:30
0 0 Atbildēt

D dagzu 08.06.2022

LMT ļoti laipni piedāvāja bloķēt šo numuru un ceru,ka vairs rēķinā neparādīsies.

M mamaTatjana 08.06.2022

bet naudu neviens neatgriezīs.

C CDR SIA 08.06.2022

Jūs varat bloķēt paaugstinātās maksas pakalpojumus - ja kādreiz atbloķēsiet - abonēšana var turpināties.

Iesakām nosūtīt SMS ar tekstu STOP - ja pakalpojums ir abonēšanas rakstura, tad šādā veidā pārtrauksiet jebkuru pakalpojumu.

V Vienkārši - cilvēks 21.08.2022

Fantastiski! Jānosūta maksas īsziņa, lai atteiktos no nezināmiem un nevajadzīgiem maksas pakalpojumiem par kuriem cilvēki nav piekrituši maksāt!

D dagzu 08.06.2022

Neatbloķēšu!

C CDR SIA 08.06.2022

Lietotājs ir atbildīgs par darbībām, kas veiktas no Lietotāja mobilās ierīces!

Lai pieslēgtu jebkuru pakalpojumu Lietotajs ievada numuru - saņem PIN kodu - un verificē numuru, ievadot Pin kodu. Lietotājs PIEKRĪT noteikumiem!

D dagzu 08.06.2022

Ja vien šādas darbības ir veiktas!Nevar atbildet par to,ko neesi darījis!

P Poseidons 11.07.2022

Meli, es neko nedarīju!

A Anna Marta5 12.01.2023

kur datu aizsardziba? man katram rakstam internetā jāpiekrīt datu privātuma politikai,bet Jus varat pagrust zem rekāmām ko gribat,,esat nolādēti mužu mužos,kā teikšu tā būs +++amen

P Poseidons 11.07.2022

Kam nosūtīt, uz kādu numuru? Jūs mani arī apzagāt!

D dagzu 11.07.2022

Sava operatora servisa centram! Man palīdzēja LMT servisa centrs.

S susuriite 12.12.2022

Es arī šādu isziņu nosutīju, bet tas neko nemaina. Tik un tā viss turpinās

V Vienkārši - cilvēks 21.08.2022

Acīmredzami, SIA ‘’CDR’’ apzināti neinformē, ka piedāvā kādu noklusētu un nevajadzīgu pakalpojumu par kuru vel iepriekš ieplānojuši regulāri un klusi iekasēt abonenta maksu no personām, kuras šādam darījumam nav apzināti piekritušas!

Līdzīgi pēc šīs pašas shēmas strādā arī Mobio TV - MobiGW OÜ, [slēpt]@TXThelper.com (it kā iknedēļas summas arī ap trīs eiro), par kuriem LMT/Bite ikmēneša rēķinā pat nav norādīts kādi tad pakalpojumi ir sniegti un nav uzrādīts naudas saņēmējs.

Ļoti negodīgs bizness tā izlikties, ka sniedz ‘’kādu’’ pakalpojumu, speciāli par nelielu summu, lai izvairītos no negodīgas rīcības sekām!

K kosrem 04.01.2023

Šodien iegrābos uz MOBIOTV Labi, ka atradu iespēju atteikties. Slikti, ka nebrīdina, ka tas ir maksas pasākums. Un piedāvāto materiālu tā arī neredzēju.

N NORMUNDS 04.01.2023

nekur neko neesmu ne sanemis ne ari apstiprinajis, rekina 3.5 eiro 12 reizes. kur kas jasuta lai atteiktos no kautka nezinama

I Irēna 13.02.2023

Mans stāsts ir līdzīgs, vajag visiem, kuri apkrāpti kopā vērsties PTAC, citādi mēs paši neapzināti stilulējam krāpnieku sadarbību, tikai neesmu vēl to darījusi un negribu savu laiku ieguldīt tajā, kā jebkurš normāls cilvēks...

K KristapsW 31.08.2022

Paziņa no sava personālā datora ienāca mājaslapā, kaut kas bija saistīts ar zāļu receptes . lv vai tamlīdzīgi, mājaslapa ar daudzām reklāmām un nevadīja nekādus datus. Un pēc tā sāka saņemt sms ka ir pieslēgts gamistream.com pa 3.50eur nedēļā. Kā dabū telefona numuru un kā var pieslēgt neko nedarot? Sms ar STOP nesūtījām, bet mans LMT nobloķējām visus paaugstinātas maksas numurus ieskaitot 1881. Un tas ir tikai 1 no 3 gadījumiem ar kuru esmu saskāries. Cita paziņa tikai pēc 2 mēnešiem saprata ka tel. rēķinā kaut kas nav ok. Piekrītu ka krāpšana.

A Anna Marta5 12.01.2023

Tieši tā,es vēlējos ielādēt lietotni ,procesa laikā parādās ka jāapstiprina verificēt nepieciešams,cilvēks domā ka tas atiecas iuz lietotni,bet tas ir tikai krāpniecisks gājiens no gamistream.com pa 3.50eur nedēļā,Dīvaini ka vēlejos uzrakstīt pretenziju LMT,kurš iekāš naudu,par šim darbībām,JŪS DOMĀJAT KA TAS BIJA VIEGLI IZDARĪT NEKĀ BIJA,VAJADZEJA PIEKRIST DATU PRIVĀTUMA POLITIKAI,ATĻAUT SĪKDATŅU IZMANTOŠANAI UTT.toties SIA CDR ar vienu vilcienu pa ekrānu kāš naudu.

R Rus110 07.12.2022

SIA CDR caur mobilo operatoru Bite piestādīja man rēķinu par pakalpojumiem kurus es neesmu saņēmis. Krāpšana

N Nem 22.12.2022

Arī man ir šis pats stāsts. Katru nedēļu telefona rēķinam tiek pieskaitīti maksas pakalpojumi no šī mistiskā Gamistream. Esmu jau noslēgusi paaugstinātas maksas pakalpojumus savam numuram, bet papildus izmaksas turpina tik pieskaitīt. Bite nesniedz nekādu informāciju ne par pašu pakalpojumu, ne par uzņēmumu, kas to sniedz. Vērsos policijā, bet viņi atsaka uzsākt krimināllietu.

Viens cilvēks nevar šo apturēt, tur ir visiem jāgriežas gan uz patērētāju tiesību aizsardzības dienestu, gan policijā uz Ekonomisko noziegumu apkarošanas nodaļu, gan uz kibernoziegumu apkarošanas centru.

I IJ 05.01.2023

Arī man piestādīja pie TELE2 rēķina 3 reizes par 3,50, operators pa telefonu apgalvo, ka es esmu saņēmis PIN tapec piekritis izmantot maksas abonesanas pakalpojumu. Pieradit neko nevar, kas par pakalpojumu - paskaidrot nevar - esot piekļuve izklaides saturam, par ko esot jāmaksā abonēšana. Paskaidrot, kur šis saturs, kuru es it kā abonēju, ir pieejams - nevar paskaidrot. Tīrā krāpšanas no SIA CDR, tagad SIA SMS SOLUTIONS. Nācās nobloķēt visus maksas pakalpojumus visiem numuriem. Grūti noticēt, ka mobilo sakaru operatori neko par šo nezin.

J JānisPP 08.01.2023

Esmu arī šī SIA CDR upuris, LMT neko nevarot izdarīt, jo esot kaut kāds likums, arī laipni piedāvāja bloķēt maksas nr. Pirmais gadījums ko atradu ir jau no 2.04.2022 ar identisku krāpšanas gadījumu. Jāraksta visiem iesniegumi iepriekš minētās sargājošās iestādēs līdz mūs sadzirdēs. Tas ir tikai sākums, jo paši visūr apstiprinam noteikumus neizlasot!

Andris Sa 04.01.2023

https://lv.viral-videos-hub.com/zQ99a8/ scam url, please report it to google

O Oskars Birnis 10.02.2023

Mistiski rēķinam klāt viņu pakalpojumu summa! Neesmu akceptējis tādu kārtību kādu viņi norāda lai piekristu pakalpojumu saņemšanai. Krāpšana!

S StipriDusmīgs 12.02.2023

Manā gadījumā krāpšana notika caur vienu no QR koda skenēšanas aplikācijām. Domāju, ka reģistrējos viedpulksteņa aplikācijai, bet patiesībā piereģistrējos pie šiem veiklajiem zeļļiem. Nosūtīju attiecīgo SMS STOP, bet par pirmo nedēļu laikam iekasēja no manis. Ja vēl kaut kas no viņiem parādīsies rēķinos, būs sūdzība PTAC un, ja vajadzēs, arī iesniegums policijā. Tā neies cauri, čaļi!

S Solveiga Pelnēna 22.03.2023

Tas pats CDR SIA Kauns nav, baiļu nav . Un nav, kas aizstāvētu. Katru mēnesi Bite, nepārbaudot, vai par iekasēto naudu esmu saņēmusi kādu pakalpojumu, no manis iekasē ap 7 eiro. Sākumā menedžeri kaut ko fleitēja ausī, kaut ko solīja, līdz viens ieteica rakstīt sūdzības.lv. Es spirinos pretī un nesamaksāju šomēnes. Un ko? Nevaru vairs zvanīt nevienam- man noņēema sakarus. Ko darīt? Jāsūdzas patērētājiem. Vēl, lūdzu atsaucaties tie telefonu operatori, kas tādas lietas savos rēķinos nedara un es tūdaļ kopā ar vīru, pāriesim pie jums!
Vēl ierosinu- nesamaksājot pēdējo rēķinu, pāriet pie cita operatora. Lai sūdz tiesā! Redzēs, kurš vinnēs!

S Solveiga Pelnēna 22.03.2023

Tas pats CDR SIA Kauns nav, baiļu nav . Un nav, kas aizstāvētu. Katru mēnesi Bite, nepārbaudot, vai par iekasēto naudu esmu saņēmusi kādu pakalpojumu, no manis iekasē ap 7 eiro. Sākumā menedžeri kaut ko fleitēja ausī, kaut ko solīja, līdz viens ieteica rakstīt sūdzības.lv. Es spirinos pretī un nesamaksāju šomēnes. Un ko? Nevaru vairs zvanīt nevienam- man noņēema sakarus. Ko darīt? Jāsūdzas patērētājiem. Vēl, lūdzu atsaucaties tie telefonu operatori, kas tādas lietas savos rēķinos nedara un es tūdaļ kopā ar vīru, pāriesim pie jums!
Vēl ierosinu- nesamaksājot pēdējo rēķinu, pāriet pie cita operatora. Lai sūdz tiesā! Redzēs, kurš vinnēs!

0 0 Atbildēt

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы