Capital - Atteikšanas mainīt jauno bojāto preci
Nopirku jauno Ipnone se 2020, kurš bija ar dinamika defektu. Atnesu apmaiņai pēc aptuveni 10 dienām. Tika piedāvāta ekspertīze, kuru veica nekompetents darbinieks, kurš arī uzskata vecākus par 50 gadiem pircējus par galīgiem dinozauriem, kuriem var stāstīt muļķības, pamatojot to ar jaunam tehnoloģijām. Telefons tika atzīts par labu.
Tas nav pirmajs gadījums ar šo kompāniju, jau 2 reizes apt 8-10 gadu laika mēģināju vērsties pie viņiem un vienmēr bez rezultāta. Iepriekšējas reizes bija iespēja griezties uz apple centru Šveice, abas reizes prece bija atzīta par defektīvu un nomainīta 2ja diena pret jauno.
Šoreiz arī mēģināšu ar pastu sūtīt uz turieni savu telefonu (jau sarunāts) . Bet kam nav tādas iespējas - aicinu visus izvairīties no kontakta ar šo neprofesionālu pulciņu.
Комментарии (1)
Varat nest kur gribas tas rezultatus nemaina ja atzits telefons par labu esam! Latvija ir vairaki apple servisi tad dodad citur un miers!