CanCan Pica - Apkalpošana
Šodien nolēmu iegriezties papusdienot man nebijušā vietā,līdz šim atsauksmes ir bijušas normas robežās,paļaujoties uz tām devos ar cerību,ka krievtautību mentalitāte nebojās apetīti.
Ieejot iekšā,acu kontakts praktisi nebija ne ar vienu,sapratu,ka šī nebūs vieta,kur atgriezties,jo viesmīļi nerūpējas par klientiem un tos neapkalpo laikus.Nogaidīju līdz varēju beidzot veikt pasūtījumu,pēc tā nācās gaidīt ilgi,lai gan picērija bija pustukša,attiecīgi šim visam sāku izrādīt nepatiku,pēkši atnes aukstu picu,tuncis nebija svaigs.Brīdi vēlāk atnes grenadīna tēju ar augļiem,kura bija puss atdzisusi,nesaprau kāpēc nevar atnes uzreiz,bet gan ik pēc laika pienes,beigās deserts bija kā tiko no saldētavas,lai gan jāpasniedz ir tikko pagatavots.Viss šis pasākums beidzās ar to,ka piegāju pie viesmīļa,kurš mani apkalpoja,izteicu frāzi,ka ir cilvēki kuri prot nopelnīt dzeramnaudu un ir tādi kuri neprot,protams,pieminot to,ka pica bija auksta,neskatoties uz to viņš PILNĪGI NEKO NEATBILDĒJA,es biju sašutusi,sajūta itkā runātu ar sienu,labākais tas,ka apkalpojot mani viesmīlis pasniedzot nepateica ne lūdzu,ne labu appetīti.Visi ir bez pieredzes.gribētos redzēt kas virtuvē notiek,viennozīmīgi,par vienu klientu mazāk.Pati strādāju apkalpošanas sfērā un zinu ko tas nozīmē un kā pareizi to dara.
Комментарии (9)
ak vai, uz princesi nebija vērsti visi skatieni, ienākot picērijā. kā to varētu pārciest?
"attiecīgi šim visam sāku izrādīt nepatiku";
"piegāju pie viesmīļa, kurš mani apkalpoja, izteicu frāzi, ka ir cilvēki kuri prot nopelnīt dzeramnaudu un ir tādi kuri neprot"
Kā man patīk šī suga, kas redz, ko citi dara nepareizi, bet paši sevi vispār spogulī nav apskatījušies. Mīļā, kāpēc tu esi iedomājusies, ka tava rīcība bija pieklājīga un pareiza? Tava rīcība bija netaktiska, rupja, un, kā pati pamanīji, vēlamo rezultātu tāpat neieguvi. Nu, mēs tagad vismaz zinām, ka esi atriebīga īgņa, kas nevar novaldīt muti un pie katra sīkuma pārgriež ģīmi. Nākošreiz pamēģini pievērst sev uzmanību uzsmaidot, varbūt nostrādās veiksmīgāk.
P.S. ja uzskatāt, ka viesmīlis dzeramnaudu nav pelnījis, tad pareizāk būtu to vienkārši neatstāt. Viss.
Sintij, var tevi saprast, bet šādos brīžos es iesaku uzreiz iet klāt un runāt ar picērijas pārstāvjiem ja ar ēdienu kaut kas nav ok, tak maksā par to galu galā un normāli uzreiz runājot parasti iznākums ir pozitīvs, iespējams uzsauktu viņi tev tēju vai ko tādu par savu kļūdu. Man pašam tā ir bijis 2 x, ne šajā vietā, bet citur. Stulbākais ir nekā nedarīšana un pēc tam sūdzēšanās, kas latviešie ir šķiet asinīs šādās situācijās..
Nē, viņa domā, ka, ja pārgriezīs ģīmi, tad problēma atrisināsies pati no sevis. Konstruktīvas sarunas vietā efektīvāk ir izspļaut indīgu domugraudu un tad atkal gaidīt, kad problēma atrisināsies. Un, jā, kad īgņošanās rezultātu nedod, tad tak var vēl paturpināt purpināt sūdzībās.
man nav iebildimi pret can can, viss super
tu esi stulba naciste, ar tādiem kā tu, tikai tā !
starred vajadzētu pamācīties, ko vispār nozīmē vārds "nacists". Ja nezini, ko nozīmē kāds vārds, gudrāk ir to nelietot. Vismaz pats pēc stulbeņa neizklausīsies. Savukārt, tā tur augšā vienkārši pa dzīvi ir īgņa, nejēdz, ko un kur runā.
Man arī aizvakar bija ''patīkams'' starpgadījums, kad man auksto zupu atnesa ar vecu krējumu!Pateicu viesmīlei un atdevu to, viņa pienākot pie galdiņa pajautāja vai būs atteikums es teicu, ka vēlos zupu tikai ar svaigu krējumu, ka rezultātā paliku neēdusi, jo man atteicās atnest citu...pavāre esot teikusi, ka krējumam nav nekādas vainas!!
Nu ko lai saka kā maksā tā strādā!Ne jau viesmīļi pie tā ir vainīgi, vairak jau ''augša'', ka pieļauj visādu patvaļību utt!!!
Pati esmu biezi apmeklēju Cab can picerijas, esmu apmierināta. Piekrītu iepriekš teiktajam komenttāram, ka uzreiz ir jaruna, a rī man reiz pieca bija pusauksta, kad viesmīle vāca traukus, es norāīju uz šo nepilnību, saņēmu bonusā Latte krūzi, patīkami. Jāmaina attieksme pret cietiem, tad arī pret tevi mainīsies. Desertu jāpagatavo tieši Tev, smiekls nāk, nu ļaudis attopieties, deserts maksa 1.80, kā tad priekš Jusm...