Can Can Pizza - Slikts serviss
Akropolē ar meitām iegājām paēst. Viena meitiņa man zīdainītis. Apsēdāmies pie nenovākta galdiņa. Tā saucamais viesmīlis, kurš laikam saņēmis viesmīlībā nulle apmācību, bez “labdien” vai “atvainojiet par neērtībām” pienāca un noteica - te sēž vēl cilvēki. Aizgāja uzpīpēt. Nepiedāvāja ne citu galdiņu, ne atvainojās. Sapratu, ka klients te ir nulles vērtē. Tomēr palikām, par cik blakus atbrīvojās cits galdiņš. Gaidīšanas laiks bija gana ilgs, bet tas ok, jo tikām iepriekš brīdinātas. Bērnam atnestie vistas nageti garšoja. Man aukstā zupa nē. Atnestie uz šķīvja uzbērtie kartupeļi ļoti ūdeņaini. Par nelaimi pasūtījām arī 2 gab picas vakariņām. Vienu ar šķiņķi un ananāsiem, otru - ar šķiņķi un šampinjoniem. Neienāca prātā, ka man kastes jāver vaļā un jāpārbauda. Mājās atbraucot konstatējām, ka abas ir plikas šķiņķa picas. Ne sēņu, ne ananāsu. Un es vēl atstāju viesnemīlim dzeramnaudu. Nožēloju katru šai iestādē iztērēto eiro. Lieki teikt, ka nekad vairs neizmantošu šī iestādījuma pakalpojumus, un brīdināši arī visus savus draugus. Starp citu - pīpētāji pie it kā aizņemtā galdiņa tā arī neatnāca. Ar netīriem traukiem nokrautais galds tāds arī palika pēc mums... Laikam kādi klienti bija gudrāki par mani un par šo slikto servisu aizgāja nesamaksājuši.
Комментарии (3)
Smieklīgi rakstīt,ka ar meitam iegajat paest un tad pieminēt,ka viena zīdainis, tā kkada norade,ka ari ta jau savam kajam iet? :D vai dramatiskumam,ka uzreiz ar sarkano paklaju nesagaidija un arpus kartas neapkalpoja?
Zupa negaršoja, viesmīlis izdirsināja, process vilkās - bet dzeramnaudu atstāji. Priekš kam? Ja nav spējīgi savu darbu izdarīt, lai izdzīvo ar savu standarta algu, bez klienta aploksnēm.
Nav ko sēsties pie nenovākta galdiņa.