Buvvide.lv - Zinoša pārdevēja, telefoniski stāsta vienu, reālā ir savādāk
Neieklausās klienta, neatbild uz pircēja tiešiem jautājumiem. Piemeram, ja pircējs jauta Kas ir PVC, tad pārdevēja stāsta kur prece ir RAŽOTA. Ja nemaldos ir starpība. Paralēli runa pa telefonu klienta klātbūtne, nepieveršot uzmanību. Neparzin tehniskos jautājumus un iespējamos risinājumus. Tas par preci kuru pārdod.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām sakarā ar paralēlo telefonsarunu. Jā, tā kā esam interneta veikals, tad vairums klientu izmanto telefonisko informācijas iegūšanas veidu un tātad tikpat labi šeit varētu būt arī sūdzība par to, ka neceļam telefonu vai mūs nav iespējams sazvanīt. Radusies situācija ir sekas tam, ka cenšamies maksimāli ātri apkalpot visus informācijas avotus. Paldies par aizrādījumu. Pārdomāsim informācijas avotu apstrādes prioritātes.
Par PVC. Tas ir ļoti vispārīgs jautājums ko iespējams noskaidrot kaut vai ar Google starpību un šeit īss skaidrojums ko šādā veidā iespējams atrast:
http://www.plastena.lv/tehniskas-plastmasas-rupniecibai-polivinilhlorids-pvc
Piedodiet, bet vēl precizāk atbildētu uz jautājumu, baidos spētu tikai ķīmiķis.
Pie mums ofisā iespējams aplūkot PVC paneļu un žogu paraudziņus.
Комментарии (1)
Nopietni?! Kas ir PVC, MDF, HDF, utt. - ja skolā nav mācīts, tad Googl search. pretējā gadījumā pavelk uz kasīšanos.