РешеноBPO Services - Krāpšana
Labdien neiesaku nevienam iet strādat uz BPO Liepāja. Kad aiziet uz darba interviju sola zelta kalnus sola 3.5 stunda un + par pārdoto saka ka ja visu ievero var nopelnit labi. Iedod projektu mazliet kait ko pastasta un zvani ja kas nav tā kā vēlas priekšniece draud atlaist. Nakamā dienā paradās tabula kurā ir kaut kādi mistiski skaitļi. Ikrīta sapulcē sāk braukt virsū ka slikti rezultāti. Tikai paprasot koleiģiem tu uzzini kas tā par tabulu. Ka nemaz nav kā sākumā sola viņi. Sanāk ka maksā par katru norunāto ninūti 2 centi un vēl citi kritēriji kurus viņi groza kā grib. Ja nav kā viņi grib tev skalo smadzenes. Nebrīdinot noņem no projekta. Iedod citu veikt aukstos zvanus neko nepaskaidrojot un ja lūdz palīdzību strupi pasaka skripta viss rakstīt gādā rezultātu. Šmaucekļu kantoris zēl to cilvēku kas izmisuma mākti pakļaujas viņu meliem. Kad aizej prom nedod laicīgi fokumentus laicīgi naudu nemaksā. Ceru ka mana atsauksme atturēs iet te strādāt.
Uzņēmuma BPO Services pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (6)
Pirms 5 gadiem arī šeit strādāju un varu pateikt tikai to, ka vaina noteikti nebija pašā uzņēmumā, bet tieši Jums. Atieksme rada, atieksmi. Ar šo uzņēmumu vienmēr paliks lieliskas atmiņas. Aizgāju uz tur strādāt bez jebkādas pieredzes, visu izstāstīja, paskaidroja. Kad kautko nesapratu, gāju jautāt, vienmēr atbildēja pozitīvi. BPO noteikti ir uzņēmums, kas palīdzēs celt virsotnes. Ir ļoti lielas izaugsmes iespējas. 5 gadu laikā no iesācēja esmu eksperts E pārdošanā. Aizgāju no BPO jo piedāvāja citā uzņēmumā par telemārketinga vadītāju citā uzņēmumā. BPO mani izskoloja, lepojos ar BPO vadību kas palīdzēja man sasniegt virsotnes
Pirmkārt, ja vēlies sūdzībā attainot ciparus, tad sauc patiesus nevis pašas izdomātas, jo tev īsti lkm sajēgas par algu arī nav.
Uzņēmumā vienmēr uz visu tiek atbildēts un paskaidrots. Tas, ka neieliek ar lāpstu mutē - tas ir pašsaprotami, pašam arī ir jāmācās.
Projektus maina, ja saprot, ka varbūt tava spēcīgā puse ir nepieciešama citā projektā.
Uzņēmums atrod un attīsta katra potencionālu. Acīmredzot problēma bija Tevī , ka par daudz prasi, bet par maz dod.
BPO Liepājas filiālē pieņem darbā cilvēkus, kuri iepriekš neko nezina par tādu lietu kā pārdošanu "caur telefonu", par veselības problēmām u.c. lietām, kas ir svarīgi, lai veiktu to darbu. Veic labi ja 3 apmācības par pašu projektu, kuru būs jāveic, piemēram, uztura bagātinātājiem. Noliek priekšā skriptu un liek zvanīt "esošajiem" klientiem, kuri patiesībā nav neko sūtījuši jau vairākus gadus (pat 7-8). Liek pārdot preci tādiem cilvēkiem, kuriem tiešām ir smagas veselības problēmas, kaut gan pats darbinieks nesaprot ko tieši viņš šim cilvēkam pārdod - galvenais "ieskalot" klientu prātā, ka tas ir nu nereāli vajadzīgs, palīdzēšot atvieglot visas problēmas u.t.t., kaut gan patiesībā šim uzņēmumam svarīgāks ir veikto darījumu skaits, nevis šī konkrētā klienta problēmas.
Vārdu sakot, ja nevēlies jau no 8:30 sākt zvanīt un uzbāzties cilvēkiem ar 101 jautājumu par viņa dzīvi un veselību, šeit labāk nestrādāt. Tādēļ pats tur noturējos tikai 1 mēnesi un aizgāju.
P.S. tiek slēgt UZŅĒMUMA LĪGUMS, kas nozīmē, ka tev nav apmaksāti atvaļinājumi, slimības lapas, atlaišanas kompensācija utt. Ja aizej uz tualeti darba laikā, šīs dažas minūtes NETIEK APMAKSĀTAS. Izvērtējiet paši to visu.
SWEIKi ! veeletos suudzeeties par Kristini Maksimovu jo neliek mani mieraa piedaavaa visaadus drankus , mans viirs jau taisaas Tiesaa suudzeet ka neliekas mieraa :(:(:( Tieshaam nesmu labaas domaas par juusu iestaadi (Kauns par juusu straadnieci !)
Vēlos brīdināt tos, kas taisās strādāt BPO services: darba pārrunās izstāsta par algu, cik eiro un par ko maksās. Kad sāc mācīties, tad pirmajā dienā noliek fakta priekšā, ka darba līguma tev nebūs- tev būs uzņēmuma līgums. Mierina ar domu, ka "A slimības lapa tev nebūs, bet B lapu gan tev samaksās". To viņi nepasaka, ka reizē arī atvaļinājums būs uz sava rēķina un nekādu socialo garantiju no darba devēja puses.
Saka, ka man nav jāreģistrējas VID kā saimnieciskās darbības veicējam- viņi mani paši piereģistrēšot VID EDS sistēmā. Nodokļus firma par mani samaksāšot- lai es neuztraucoties...
Piezvanīju uz VID, pārbaudīju- likumā tas nav paredzēts- nevar būt reizē fiziska persona, nereģistrēties kā saimnieciskās darbības veicējs un slēgt uzņēmuma līgumu, turklāt, nodokļus uzņēmums manā vietā samaksāšot...
Cits puisis teica, ka viņam esot noslēgts prakses līgums- viņš nezināja, ka ar prakses līgumu viņam nepienākas visas sociālās garantijas...
Kaut kādu figļi- migļi viņi tur veido. Man pārgāja vēlme tur strādāt.
Kad sāc strādāt, pirmajā dienā iedod klientu apkalpošanas instrukciju uz apmērām 60 lapām, ātri parāda 4 interneta lapas ar klientu datu bāzēm. Ja otrās dienas vakarā vēl nemāki atrast informāciju visās 4 klientu datu bāzēs, kuru tev vakar rādīja 15 minūtes, nezini atbildēt uz visiem jautājumiem, par izlasītajām 60 lapaspusēm, tad tu tam darbam nederi, jo "pārāk lēni mācies"...
Saskaņā ar uzņēmuma līgumu, kuru man deva normāla darba līguma vietā, par apmācībās pavadīto laiku maksās tikai tad, kad es būšu nostrādājusi pilnu mēnesi. Ja es strādāju no 20. datuma, tad algu par mācībām saņemšu aiznākošā mēneša 15 datumā...Iztiec, kā gribi, 55 dienas!
Papildus feikajam uzņēmuma līgumam man lika noslēgt arī telpu nomas līgumu, it kā es nomātu no sava darba devēja "5 kvadrātmetrus darba telpas par 15 eiro mēnesī"... Kaut ko tādu es vēl nebiju redzējusi, ka man jāmaksā nomas līgums darba devējam par darba devēja datora, galda un tualetes izmantošanu! Saskaņā ar nomas līgumu, ja darba devējs, jeb "iznomātājs" veiks šajās telpās kādus uzlabojumus, tad man par to būs jāmaksā.
Par uzņēmuma līguma satura izpaušanu trešajām personām- sods 2000 eiro. Es to līgumu neparakstīju.
Figļi migļi kantoris.