Bigbox.lv SIA "Etailer" - Briesmīgs serviss
Pataupiet savas nervu šūnas un izvēlieties citu pārdevēju!
Izskatot piedāvājumu, kas uz doto brīdi bija pieejams internetā nolēmu iegādāties vēlamo preci bigbox.lv, jo plašpazīstamos i-veikalos šī prece bija izpārdota.
Iepriekš veicu izpēti, jauns uzņēmums, Latvijā tikai pāris mēnešus - pašsaprotami priekš manis, ka jauns uzņēmums darīs visu iespējamo, lai klients paliktu apmierināts ar sniegto pakalpojumu un apkalpošanu, lai šis nebūtu pēdējais pirkums, jo preču klāsts diezgan plašs - bet tas nebūs stāsts par šo uzņēmumu.
Cūcīga attieksme, nepilda dotos solījumus un vēl atļaujas tādā tonī runāt ar klientu - es kā klients neesmu vainīga, ja jums ir kādas problēmas - man kā klientu tas neinteresē. Ja man tika solīts saņemt pasūtījumu līdz noteiktam datumam, tad es arī gaidu to līdz noteiktam datumam. Šeit pat nav runa par termiņu neievērošanu, bet gan par attieksmi - 2 dienas cenšos viņus sazvanīt un klausoties nesaprotamus norādījumus igauņu valodā tiek sazvanīta ilona, kas paziņo, ka viņas pienākums nav paskaidrot kāpēc es nevaru iegūt informāciju par izsekošanas kodu, ja 8 dienas atpakaļ pasūtījums tika nodots dpd.
Uzņēmuma vadītājiem novēlu izvērtēt savu darbinieku atbilstību noteiktam amatam, jo mūsdienās cilvēki vairs neiegādājas tikai preces internetā, bet gan iegādājas lielisku apkalpošanu un iepirkšanās pieredzi.
Kā šis viss vēl beigsies man nav sajēgas, bet šo internetveikalu vairs neizmantošu.
Комментарии (16)
Pilnigi piekritu! Krāpnieki! Zvanu saka prece ir- kad sanem naudu anulē rēkinu! Ne zvana ne bridina, ka izradas ka prece nav! Un nauda atpakalj jaludzas! Aizbildinās ar gramatvežiem Lietuvā! Vnk briesmigs serviss un attieksme!
Pilnīgi piekrītu. Pasūtījumu veicu, samaksāju. Prece jau gandrīz nedēļu "karājas" kaut kur. Nezina ne kur, ne var pateikt izsekošanas kodu. Neiesaku izmantot šo pārdevēju! Ļoti slikts serviss!
Varu pievienot papildus informāciju - pasūtījumu es saņēmu, tomēr tas tika piegādāts tikai daļēji, daudz nedomājot uzraksīju uz e-pastu, ka vairs neko nevēlos gaidīt, naudu atgrieza pāris dienu laikā. Varu piebilst, ka apkalpošana ir briesmīga! No šādiem tirgotājiem jāizvairās, es ļoti daudz laika patērēju, lai izcīnītu sava pasūtījuma vismaz daļēju piegādi.
Labdien! Varu padalīties tikko savā pieredzē ar šo uzņēmumu- iepatikās viena lieta, kas pieejama bijs pie viņiem par labu cenu, nekā citā saitā. Protams iemetu aci šajā portālā, jo pirms tam par šo interneta veikalu nebiju dzirdējusi. Izlasīju sūdzības, taču iepazīstoties ar sadarbības nosacījumiem-izvēlējos sev drošāko un pieņemāmāko-samaksa saņemot preci-tātad nemaksāju uz priekšu par preci. Nebiju pamanījusi, ka nejauši pasūtīju vienu un to pašu produktu divas reizes-ar mani sazinājās konsultante un pārjautāja vai tiešām vēlos divus atsevišķus pasūtījumus ar vienu un to pašu preci, saskaņojām izmaiņas. Otrajā dienā atkal ar mani sazvanījās, lai informētu par piegādi. Piegādi veica DPD kurjers. Par preci samaksāts saņemot-viss kārtībā. Paldies par sadarbību.
Ļoti negatīvs veikals. Nevienam neiesaku.
Prece bija jāatgriež atpakaļ, tā vietā saka, ka jāsūta uz Lietuvu , kur sutisanas izdevumi pie 9€ , un man pašai jāsedz atpakaļsūtīšanas izdevumi. Tai pat laikā man sūtija pa 2.99 uz pakomātu. Sanāk ka es jau no savad summas zaudeju naudu.
Un vēl ilgi neatbild nedz uz telefona zvanu, nedz uz epastu.
Neiesaku šo kompāniju. Turaties pa gabalu!
Labdien,es ar šai veikalā iegādājos preci,gadījās ķibele bet visu darbiniece atrisināja bija ļoti laipna un atsaucīga,tiku pie sev vēlamās preces,esmu ļoti apmierināta.
Pilnīgi piekrītu bezkaunīgs uzņēmums. Pasūtīju preci ar pieg. laiku 1-2 dienas, samaksāju online. Vakara atzvana un saka ka pieg. laiks 3 ned un piedāvā atteikties. Atteicos un jau 4 dienas gaidu atmaksu. Sakuma sola 1-3 dienas, kad pārprasi saka ka jau samaksāja un dēl tā ka man cita banka, es saņemšu vēlāk. Rezultātā nekas nav pārskaitīts.
Krāpnieciskā veida dabū klienta naudu un izmanto savam vajadzībām…
Pasūtījām preci 3. maijā, tad darbiniece atzvanīja un teica, ka prece neesot, bet būšot tikai pēc 2 nedēļām. Izvēlējāmies naudas atmaksu. Tā kā 4.maijs bija brīvs, tad solīja naudu atmaksāt līdz 6 maijam. Šodien ir jau 9.maijs, bet naudas vēl nav. Darbiniece apgalvo, ka grāmatvede sēžot Lietuvā un viņa rakstīšot tai e-pastu, kāpēc nauda nav ieskaitīta atpakaļ. Telefonu grāmatvedei nezin, e-pastu neesot tiesīga dot.
Neiesaku nevienam kaut ko pārskaitīt šim uzņēmumam online.
Diemžēl piedzīvoju uz savas ādas līdzīgas problēmas no bigbox.lv: preci nepiegādā, naudu neatgriež. Būs jāapciemo Maskavas iela 315 - 45, Rīga, LV-1063.
Samērā bezatbildīgs un pavirši strādājošs uzņēmums. Prece piedāvājumā ir, bet kad par to samaksāts ar bankas pārskaitījumu, tad izrādās, ka tās preces nemaz nav. Turklāt, komunikācija notika apm 30 minūšu garumā caur e-pastu, tātad viņiem bija pietiekami laika, lai secinātu, ka šīs preces nav. Naudu pārskaitīja atpakaļ, taču atteicās atgriezt bankas komisijas maksu. Uzņēmums uzskata, ka klientam ir jācieš zaudējumi (lai arī nelieli) dēļ viņu neizdarības un neatbilstībām preču piedāvājumā.
Noteikti neiesaku izmantot BIGBOX - SIA ETAILER saviem pirkumiem.
Silvija. Ārprātā nekompetenta, laiska un neieinteresēta apkalpošana. Telefona serviss kā vērotāji no malas, nevis klietu palīdzība, - neko nevaram, neko nespējam, jums jāgaida un jāpieņem mūsu laiskais darba temps un noteikumi! Maskavas ielas dzīvoklī reģistrēta firmele, kas nejēdz strādāt! Noteikti neiesaku izmantot BIGBOX - SIA ETAILER saviem pirkumiem.
Briesmīgi neprofesionāla kompānija, serviss, nenodrošina vajadzīgos dokumentus. Prece jāatgriež tikai ar kurjeru un uz Lietuvu par saviem līdzekļiem.
Latvijā ir tikai pastkastīte vai pāris neprofesionālas darbinieces.
Nopirku veļas mašīnu 4.janvārī, ceturtdiena pa 461,98 tajā skaitā piegāde mājās pa nepilniem 15 eiro. Atnāca e-pasta ziņa ka piegāde būs 6.janvārī ar DPD. Divas dienas sēdēju mājās un gaidīju ne zvanu ne e-pastu. Uzrakstīju e-pastu ka nav piegādāta prece. Pārcēla piegādi uz 12.janvāri, tad uz 15.janvāri. Tikko saņēmu e-pastu ka pirkums ir atcelts un naudu saņamšu kaut kad, kad grāmatvede Lietuvā pārskaitīs. Precīzi iepriekšējo komentētāju gadījums. Šodien 11.janvāris!
Заказал телевизор и оплатил 10.01.24. Доставка 16.01.24 через DPD. Позвонил в DPD 15.01.24 чтобы определиться с временем доставки, они запросили трекинг код. Я написал в Bigbox , ни какого ответа не получил. Просидел целый день и к концу дня получил ответ, что такого товара в наличии нет. В течении 6 -ти дней меня обманывали. Теперь не знаю получу ли обратно свои деньги. Налицо мошенническая схема по разводу покупателей. Необходимо прекратить деятельность литовских мошенников!
No firmas bigbox.lv nopirku rekuperatoru 31jūlijā samaksāju 385 eiro,sākot montēt šo ierīci izrādās nav auklas aiz kā ieslēgt un nav arī vadu un ieslēgšanas mehānisma 4dienu laikā tika sniegta atbilde,ka tās detaļas ko es pieprasu nemaz man nepienākas jo viņu izrādās nav.Ja es būtu zinājis,ka pārdod automašīnu bez riepām tad nebūtu pircis.Ak jā par atsevišķu samaksu man piedāvā nopirkt ieslēdzēju.Izskatās ,ka darbinieki uz vietas izkomplektē un taisa savu biznesu.Sieviete kas atbild uz [slēpt]@bigbox.lv ļoti nelaipna,bet tel.67870117vispār nav sazvanāms.Nekad un nevienas neiesaku sapīties ar šo firmu.Cūcīga attieksme pret klientu.
2021.gada septembrī nopirkām dārgu ledusskapi LG ar GARANTIJU3 (garantijas piemaksa EUR 495). Ir 2024.gada septembris, nepieciešams nomainīt ledusskapim filtru, ko nez kāpēc nevar izdarīt tik vienkārši kā videoinstrukcijā. Lai nesabojātu ledusskapi, vērsāmies BIGBOX.lv ar jautājumu. Jau no 17.septembra konsultanti telefoniski un e-pastā vai nu kaut ko skaidro, vai vispār neatbild. Un šodienas atbilde bija visšokējošākā - Labdien, pārbaudījām pasūtījumu 16250 (kas nav mūsu pasūtījums - mūsu komentārs) papildus garantija jums nav, pasūtījumam ir standart garantija 24 mēneši, kas ir beigusies. Par palīdzību sastībā ar filtra maiņu lūdzām sazināties ar servisu,kas apkalpo Jūsu ražotājfirmu Hisense (? LG ledusskapis - mūsu komentārs) ar domu, ka tur var vērsties kā pie specializētā apaklpes pārstāvja, kas iespējams var veikt šādu pakalpjumu par savu izcenojumu.
Nopietni?
Vismazāk vēlos rakstīt publiskas atsauksmes!
Bet šoreiz mērs ir pilns!
Izvairieties no pirkumiem BIGBOX.lv!
Un neiekrītiet uz piemaksu par papildus garantiju! Un uz norādītajiem telefoniem vispār nav iespējams sazvanīt! Sola atzanīt, Ha!
Un, pat neprasiet, vai atzvanīja! Divu dienu laikā tas nenotika!