BETA - Sūdzība par neatbilstošu pārtikas produktu tirdzniecību
Vēlos vērst jūsu uzmanību uz nepatīkamu situāciju, ar ko saskāros, iepērkoties jūsu veikalā rēzeknē, stacijas ielā 24, 2025. Gada 7. Maijā.
Tika iegādāti cepumi “riekstiņi ar kondensēta piena pildījumu”, kuriem pēc iepakojuma derīguma termiņš bija 28.04.2025. Tas nozīmē, ka produkts jau bija nederīgs lietošanai pārtikā brīdī, kad tas tika pārdots. Tas vien jau ir nopietns pārtikas aprites pārkāpums.
Turklāt vienā no cepumiem tika atrasts svešķermenis nezināmas izcelsmes, kas rada nopietnas bažas par pārtikas drošību un kvalitāti.
Lūdzu jūs izvērtēt šo situāciju, pārbaudīt atlikušo produkciju plauktos un nodrošināt, ka līdzīgas situācijas turpmāk vairs neatkārtojas. Ceru uz atbildīgu attieksmi un atvainošanos.
Pievienoju attēlus kā pierādījumu.
Комментарии (5)
1)Tad kāpēc nopirkāt, ja pirkuma brīdī bija nederīgs termiņš? Termiņš vecs, bet vienalga ēdāt?
2)Tā noplēstā desas ādiņa cepumos pilnīgi noteikti nevarēja atrasties.
3) tas kas cepumos iekšā atrodas, vainīgs ražotājs, nevis izplatītājs.
1. Pirmkārt, dažreiz varu nepaskatīties derīguma termiņu — tā gadās ikvienam. Pamanīju to tikai pēc tam, kad pagaršoju un sapratu, ka cepumi ir sasmakuši, un tad arī atradu šo nezināmās izcelsmes lietu.
2. Kā šī lieta nokļuva cepumos — tas jau nav jautājums man. Nevajag padarīt mani par vainīgo.
3. Pirmkārt, veikals nav izsekojis derīguma termiņam, un otrkārt, veikals ir atbildīgs par to, ko laiž pārdošanā!
4. Es esmu adekvāts cilvēks, un man nav vajadzības izplatīt viltus ziņas.
5. Visticamāk, jūs pati esat tā darbiniece, kura nav izsekojusi derīguma termiņam — tāpēc arī tik ļoti sevi aizstāvat. Tā nav mana atbildība sekot līdzi termiņiem, tā ir veikala atbildība!
Esat adekvāts pircējs, tad jāsaprot, ka svešķermeņi produktā var nonākt ražotāja vainas dēļ, ne veikala. Tad izskaidrojiet kā jūsuprāt veikals var pārbaudīt tos cepumus ja ne griežot vairākās daļās? Kā ieteiksiet turpmāk veikalam pārbaudīt cepumus? Tikai un vienīgi ar nazi! Un jūs tad pirksiet pārbaudītos, sagrieztos cepumus, kuriem būs garantija,ka viss ir ok.
Atcerieties uz visiem laikiem- par svešķermeņiem produktā atbild ražotājs!
Вы отвечаете за товар, который продаете! Или только за музыку в зале?Свяжитесь со своими поставщиками и не кормите людей мусором. Ешьте его сами.
1. Es uzskatu, ka pēc sūdzības veikals pats ir atbildīgs par saziņu ar ražotāju. Tā ir normāla prakse.