BETA - Slikts serviss, darbinieku nekompetence
Šodien iegriezos veikalā"Beta", lai nopirktu dzīvnieku barību un sīkos, saldos cepumiņus, zinot, ka"Betā"tie parasti ir pieejami
nenoliegšu-izvēle ir pietiekoši liela.
Bet... Nav nekādu norāžu, vai šie cepumi ir saldie, vai sāļie.
Vērsos pie zāles darbinieces ar jautājumu, kuri no šiem cepumiem ir saldie. Šī persona (bez jebkādām identifikācijas zīmēm/beidžika un bez jebkāda veikala specapģērba) lauzītā latviešu valodā man pārjautāja... Saldējums?
Atkārtoju savu jautājumu, uz ko saņēmu atbildi... Es nezinu!
Nu vai ziniet... Kā tādi cilvēki vispār var strādāt veikalā!
Devos pie kases, lai samaksātu par pārējām precēm. Tur ļoti neapmierināta izskata sirma kundze pusmūžā turpināja šķirstīt telefonu un izskatījās nepatīkami patraucēta, jo bija jāatraujas no patīkamās nodarbes.
Domāju, kā vadībai būtu jārod risinājums, lai šādas situācijas neatkārtojas.
Комментарии (3)
Takā Betas stāda daudzi cilvēki mo Ukrainas, latviešu valodu nesapratīs. Un ka nav suns, tad darbinieks arī nemācēs atbildēt vai tir cepumi ir saldi vai sāļi.
Un ko darīt ukraiņiem, kas strādā daudzos veikalos Beta?
"Vērsos pie zāles darbinieces ar jautājumu, kuri no šiem cepumiem ir saldie. Šī persona (bez jebkādām identifikācijas zīmēm/beidžika un bez jebkāda veikala specapģērba) "
Kā Tu vispār pie viņas varēji vērsties, ja viņai nebija darba forma? Kā kaut ko tādu vispar var izdomāt? Nāci pēc konkrētas preces, zināji, ka viņa tur ir un pēkšņi aizmirsi Kā izskatās? Nopietni? Tā mēdz būt?