РешеноBEND IT SIA - Neapmaksāts rēķins
Klientam tika sniegts pakalpojums ar apmaksas termiņu 2 dienas, nu jau šis termiņš ir pārsniegts 15 reizes, uz ikdienas atgādinājumiem par rēķina apmaksu saņemam solījumus, ka tiklīdz viņu klients samaksās, tā arī mēs saņemsim samaksu, taču kā nemaksā, tā nemaksā, cik noprotu, ja klients nesamaksās, tad arī mums nesamaksās.
Rēķina summa nav liela, taču uzņēmuma attieksme un nostāja paliek nemainīga, par ko netikām brīdināti sākotnēji, jo tādā gadījumā nebūtu sadarbojušies.
Tāpēc brīdinu arī potenciālos šī uzņēmuma sadarbības partnerus par šādas situācijas iespējamību, katrs lai pats izvērtē riskus.
Šobrīd vairs nevaram arī sazvanīt, papētot šo uzņēmumu sīkāk lursoftā redzam, ka uzņēmuma pamatkapitāls ir 10 eiro un nodokļu parāds 40 tūkstoši eiro, attiecīgi, neko no viņiem arī nepaņemt tiesvedības gadījumā, jo nekā nav.
Iespējams šis parāds vēl tiks atgūts, neatmetam cerību par klienta nodomu to atmaksāt tiklīdz rodas tāda iespēja, lai gan šis nav pirmais šāda veida gadījums un uz lietām skatāmies realistiski.
Ja tomēr rēķins tiks apmaksāts un tas būs bijis tikai tāds starpgadījums, par to ziņošu / papildināšu šo ierakstu.
Rēķins tika apmaksāts, nedaudz novēloti un tomēr, pretenziju pret šo uzņēmumu nav.
Комментарии (1)
Cerība mirst pēdēja?
Gatavojiet pieteikumu tiesā par maksātnespēju, bet vispirms:
1) Ar ierakstīto vēstuli aizsūtiet atgādinājuma vēstuli, brīdinājumu ka noteikta (piem.10.dienu) laikā nesaņēmot rēķina apmaksu un/vai paskaidrojošo vēstuli par iespējamiem situācijas risinājumiem, iesniegsiet pieteikumu tiesā ar Lūgumu atzīt uzņēmumu par maksātnespējīgu.
Pēc prakses, 6 no 10 samaksa, vel 2 samaksa kad saņem tiesas paziņojumu.
Neskaidrības gadījumā: [slēpt]@inbox.lv