www.sudzibas.lv BĒBIS Slikts serviss

"Bēbis" - Slikts serviss

Šodien, 8.jūnijā ar bērnu, trīsgadnieku iegājām nopirkt kādu rotaļļlietu veikalā "Bēbis". Ieejot jau pamanīju, ka pārdevēja nesveicinās, uz manu "Labdien!" kaut ko klusi nomurmināja. Devāmies pie rotaļlietu plauktiem, es pētiju puzles un tamlīdzīgas mantas, kamēr bērns no plaukta bija paņēmis 1 auto un braukājās pa zemi savā nodabā. Pārdevēja pieskrien un ļoti vīzdegunīgā, nepieklājīgā tonī uzkliedz - "Jūs tad pirksiet to mantu vai nē? Te nav nekāds spēļu laukums!" Es apstulbu, mantu nolikām nost. Gribējās uzreiz iet prom, tomēr nopirkām citu auto. Pie kases nācās pārdevēju gaidīt un pasaukt, jo viņa kārtoja kaut kādus plauktus un nepievērsa vairs mums uzmanību. Apkalposana bija vēsa, bez smaida (kas laikam Latvijā vispār kaut kas ekskluzīvs).
Atgriezties vairs tur negribēsies.. iesaku vadībai padomāt par pārdevēju apmācību pamata lietās, kas jāzina apkalpojosā sfērā ...
Un par mantām, ja tā ir veikala politika, ka bērni tās aiztikt nedrīkst, pārdevēja varēja pienākt un pieklājīgi to pateikt...

Ответ от veikals BĒBIS Ответ от представителя 08.06.2016

BĒBIS veikals :
Cienītā kundze , paldies par Jūsu atsauksmi. Mēs izvērtēsim pārdevējas darbu un izdarīsim attiecīgus secinājumus . Par mākslīgu smaidu šaubāmies , bet apkolpojošās sfēras darbiniekam tik tiešām jābūt laipnam un viesmīlīgam , pilnīgi tam piekrītam . Bet Jums arī jāatceras , ka veikals un tajā esošas preces nav domāti bērna izklaidei , kamēr mamma ir aizņemta ar savām lietām . Jūs pati diezvai pirksiet preci ar nolietojuma pazīmēm , ar kuru jau kāds paspēlējās , vai nē ? Skaidrs , ka ir problemātiski kaut ko iegādāties , nākot uz veikalu ar mazo bērnu , it sevišķi ja tas ir rotaļlietu veikals , bet nevajadzētu risināt šo problēmu uz citu cilvēku rēķina , tai skaitā arī pārdevējas , kura nes atbildību par precēm . Runājot par konkrēto situāciju , Jums diezgan pieklājīgi bija uzjautāts , vai ņemsiet to rotaļlietu , ar kuru Jūsu bērns tik aktīvi spēlējās uz grīdas , vai nē , un par pārdevējas skriešanu Jūs gan esiet pārspīlējusi - neviens Jums netuvinājās , abiem tiem faktiem ir liecinieki. Neraugoties uz šo nepatīkamo situāciju , mēs tomēr gaidīsim Jūs atkal mūsu veikalā , bet lūdzu ņemiet vērā , ka veikals tiešām nav spēļu laukums , tas var būt bīstami arī pašam bērnam .
Ar cieņu,
veikala BĒBIS administrācija

M

Комментарии (12)

A agiimagii 08.06.2016

Piekrītu veikalam - tas tiešām nav spēļu laukums un mammai ir bērniņam jāpaskaidro kā uzvesties konkrētajā vietā. Vai ieejot pārtikas veikalā arī atstājat bērnu savā nodabā, lai dara ko grib? Galu galā tā ir necieņa pret svešu mantu. Par pārdevējas attieksmi šajā gadījumā neko nevaru piebilst, nebiju klāt, bet pati esmu tur iepirkusies - pārdevēja gan vienmēr trāpās viena un tā pati - laipni sasveicinās, atbild uz jautājumiem utt.

Piekrītu, ka nav viegli iepirkties ar mazu bērnu pie rokas, taču ja reiz bērns paņemts līdzi, tad vajadzētu sekot līdzi ko bērns veikalā dara. Pārdevēja pilnīgi pamatoti aizrādīja, ka tas ir VEIKALS, kur cilvēki iepērkas. Jūs taču arī nepirktu zeķes, kuras kāds pirms tam ir uzmērījis, jeb tomātu, kuru kāds ir pagaršojis. Var jau visu vainu novelt uz pārdevēju, taču sakne ir tajā, ka savu vainu un mazvērtības kompleksus ļoti gribas noslēpt un pierādīt, ka nevis tu esi 0, bet tā tur pārdevēja.

B Baiba O'Connor 14.06.2016

Acimredzot Latvijai un tas iedzivoatjiem vel tals celsh ejams attistiba, jo visur citur Eiropa berniem ir atlauts aiztikt, apskatit, pameginat mantas rotallietu veikala, neviens klat neskrien un neaizrada. Mans berns, kad bija aptuveni 3-4 gadus vecs, rotallietu veikala nema spelu iepirkumu ratinus, braukaja pa veikalu un krameja mantas ieksha iztelodamies, ka ieperkas. Pec tam bez sirdsapzinas parmetumiem pilnos ratus atstajam pie kasem un veikala personals visu sakrameja atpakal pa vietam. Nevienam pat prate nenaca ko aizradit vai parmest! Ja, nedzivojam Latvija, bet katru gadu tur ciemojamies un man ir diezgan sarezhgiti bernam izskaidrot kapec citas valstis ta drikst, bet Latvija ne!

M Mija22 15.06.2016

Paldies, bet turpmāk izvēlēsimies veikalus, kur bērns var apskatīt mantas un paspēlēties. Drēbju veikalā, piem., drēbes var uzmērīt un grāmatnīcā grāmatu apskatīt.

A aaggaa 15.06.2016

Labdien. Dzīvoju Āgenskalnā un bieži iepērkos vekalā Bēbis. Esmu apmierināta ar apkalpojošo personālu,it īpaši atsaucīga un zinoša un izpalīdzīga ir pārdevēja ar tumšiem matiem. Sveicinās,aprunājas un visu paskaidro. Reiz iegāju un bija jauna pārdevēja gaišiem matiem,viņa bija klusāka un saviem darbiem aizņemta,bet uz jautājumiem atbildēja. Bet par spēlēšanos ar mantām taisnība. Drēbes var izmazgāt laikotās veikalā un grāmatas nebraukā pa grīdu. Ja grib lietotu preci,tad tam ir domāti savi veikali kur to iegādāties. Jocīgi gan tā mamma domā. Kāpēc tad nepirka to mašīnu ko bērns spēlējās? Tāpēc ka bij netīra.????

M Mija22 15.06.2016

Pārdevējas var beigt rakstīt komentārus. :) Kā jau minēju turpmāk izvēlēsimies citus veikalus.

C Christina Volodina 27.11.2016

Солидарна! Приобрела товар категорически не соответствующий моим требованиям, хотя продавец уверяла, что внутреннее содержание безобидное. Товар обратно не приняли, пришлось приобретаь что-то инное за те же деньги. Честно скажу с большим трудом, впечатление осталось негативное как от персонала так и от соотношения цены-качества предложенного в этом магазине. Всеже советую проверенные фирмы. Магазину процветания и улучшения качества как товара так и сервиса

V veikals BĒBIS Ответ от представителя 15.06.2016

veikals BĒBIS : Cienītā Mija22 , Jūsu pedējais komentārs par pārdevēju rakstīšanu liecina tikai par Jūsu nožēlojamo un netālu viedokli. Ja tas ir vienīgais , ko varat celt kā argumentu , tad nevajadzētu iesaistīties šādās diskusijās . Un ja uzskatāt , ka pret Jums rīkojās nelaipni un netaisni , tad vajadzēja savu poziciju sākt aizstāvēt vēl veikalā , kad visas saistītās personas un arī veikala vadība bija klāt , nevis klusēdama aiziet un vēlāk internetā dot vaļu savām fantāzijām un neapmierinātībai. Un esiet tik laipna , paziņojiet to veikalu ( Latvijā lūdzu ) , kurā bērniem ir atļauts brīvi spēlēties ar precēm - arī uz to aiziesim . Pateicamies visiem citiem par pievienotajiem komentāriem , jūsu viedoklis mums ir ļoti svarīgs , jo ļauj novērtēt situāciju uzņēmumā.

I Indra 20.09.2016

Arī es esmu daudz ceļojusi ar bērnu ārpus Latvijas un ir pat apgērbu veikali kur bērniem noliktas preces ar ko viņš var paspēlēties kamēr mamma laiko drēbes, kas tiešām ir jauki un prom ejot mazam konču vēl iedod. tiešām sirsnīga attieksme. man meita ieejot veikalā Latvijā pēc 3 nedēļām pavadījusi ārpus kur tiek laipni sagaidīta, pacienāta prasa izejot no veikala konču man neiedeva. bērni pierod pie tādām lietām un nav tā ka man nebūtu iespēju končas bērnam nopirkt bet tas prieks ka viņam pasniegta konča ir pavisam savādāks.
un ir ļoti daudz veikalu tagad arī Latvijā kur bērni var paspēlēties veikalā. ieteiktu Jums izveidot stūrīti ar dažām mantiņām un lieta būs atrisināta! Veikalā Lāčuks ir spēļu vieta bērniem ja nemaldos pat katrā stāvā sava. arī Alfas Rimi ir LEGO duplo un lego stūris kur var paspēlēties, arī optikā alfā ir vietiņa bērnam kur paspēlēties ja vecākiem jāpielaiko brilles un lai uzmanība nebūtu uz brillēm ir vieta ar klucīšiem. par cik esmu no Smiltenes bet reizi mēnesī esmu Rīgā tad vairāk ar nepaspējam izstaigāt pa dienu bet šajos veikalos ne reizi man bērnam nav aizrādīts ka nedrīkstētu aiztikt mantas no plaukta, protams kastes vaļā netaisām. bet ja ir vaļējas mantas ka dažu firmu mašīnītes ir pavērtas durvis utt lai izpētītu. un ja bērnam ir ļauts jau veikalā izpētīt tad viņam nav ar 100 % vajadzība pēc tādas mantas, jo ir taču tā ka nopērk bērnam mantu nupat spēlēsies bet nepaiet ne 5 min un manta vairs nav vajadzīga. un ne reizi neesmu bērnu raudošu vedusi ārpus veikala nedabūdams kāroto jo viss ir aplūkots paspēlējies ar piedāvātām mantām un mierīgi varam doties tālāk. bet ja bērnam liegs apskatīt kasti ar mantām un plauktus tad viņam visas ar vajadzēs. un jā vēl zinu ka spicē Jāņa Rozes grāmatnīcā ir mantas un vieta kur paspēlēties. tā kā veikals " Bēbis " Jums ir kur tiekties un augt :)
Lai veicas!

Jauki, Indra, ka jums ir tik lieliska pieredze ar bērnu visatļautību veicinošajiem veikaliem. Ceru, ka pieaugot šim bērnam, spēsiet visu viņa mūžu uzturēt šī augošā patērētāja vēlmes un mirkļa iegribas, jo pretējā gadījumā nāksies saskarties ar bērna neadekvāto uzvedību, histērijām, u.t.t.

I Indra 28.09.2016

Jūs prasījāt vietu Latvijā kur bērns var spēlēties veikalā ar precēm atbildēju nosaucot veikalus. Un bērnam nav viss atļautība mest zemē lauzt veikala preci un arī mājās nav atļauts. Vnk Jūs pārdodat savu previ un protams Jums ir svarīgāk ka nopērk nekā iziet no veikala ar nenopirktu preci. To visu es saprotu vnk devu padomu kā būtu ērti gan mammām ar bērniņu gan Jums ka mazais neskraidīs un negāzīs plauktus pa veikalu. Un meitai jau 11. Gadi dēlam 4 uzskatu ka lieliski bērni ne ar niķiem un stiķiem piesitot kāju pie grīdas. Esam daudz kur pabijuši ceļojot. Un visur ar smaidu uzņem mūsu bērnus.

V veikals BĒBIS Ответ от представителя 28.11.2016

Уважаемая Кристина ! Прежде чем делать однозначные выводы о качестве и безопасности товара , следует тщательнее изучить предмет и предоставить существенные аргументы . Все наполнители подушек-подков , а именно об этом речь , соответствующим образом тестированы и являются абсолютно безопасными как для взрослых , так и для совсем маленьких детей . Или Вы желаете поспорить с сертифицированными лабораториями и производителями товаров , основываясь на своих субъективных представлениях ? Далее , приобретая товар в магазине , у Вас есть возможность с ним ознакомиться , в том числе и с описанием состава , предоставляемым производителем , и принять для себя решение о покупке. Именно до , а не после . Несмотря на то , что у магазина есть полное право отказать в обмене товара в подобных случаях , мы , тем не менее , пошли Вам навстречу , причем во вполне любезной форме , о чем есть письменное подтверждение . Вы , по всей видимости , этого не оценили . Ну и наконец , если у Вас есть претензии к качеству обслуживания , либо к какому-то конкретному товару , то просим высказать это , ссылаясь на конкретные факты - кто либо что , а не обобщая . Это Вы можете сделать , например , через электронную почту нашей фирмы , чем уже воспользовались ранее , и все Ваши претензии будут переданы руководителю предприятия и сделаны соответствующие выводы . Несмотря на очевидно неприятную ситуацию , мы по-прежнему будем рады видеть Вас в нашем магазине . С уважением , bebis

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы