BCCS TM - Krāpšana, slikts serviss!
iPhone 6, sadega lādētājs, telefonam bija garantija. "Meistars" nonācis pie slēdziena : "bojāts lādēšanas kabelis.IESPĒJAMS mitruma dēļ" zvanīju uz šo kantori, vīrietis otrā galā saka, ka nevarot zināt vai neesmu viņu glāzē iemetusi!?! Ja man kaut kas nepatīk, lai eju uz patērētājiem. Telefons man ir nesen, lādētājs stāv mājās uz plaukta, ne mitrumā! Un skaidri zinu, ka glāzē viņu nemērcēju!
Комментарии (27)
Zvanot ne kas netiks panākts!
1) Uzrakstiet iesniegumu, par lādētāja maiņu - lai izskata 30.dienas
2) Iespējams mitruma dēļ - tas nav eksperta atzinums, tas ir viedoklis. Fakts ir - lādētājs nestrādā. Jā vēlās pierādīt ka bojājums Jūsu vainas dēļ, lai suta uz ekspertīzi (nevis Jūs iesiet, bet viņi sūtīs)
3) Uzrakstiet sūdzību par darbinieka rīcību! (Viņš nav eksperts, viņš ir konsultants)
Ja vajag palīdzību, rakstiet - [slēpt]@inbox.lv
Liels Jums paldies! Uzrakstīju atkārtotu iesniegumu. Tagad tikai jāgaida, ko viņi izlems.
Atsaucoties uz šo sūdzību, lai domstarpības neveidotos, šāda tipa gadījumi tiek piefiksēti ar foto palīdzību.
Šis, klientes, gadījums arī bija piefiksēts un garantija pamatoti tika atteikta.
BCCS TM
:) Jūs piefiksejāt ka kliente turēja mitrumā ladētāju??? Beidziet stastīt pasakas!!! Uzlieku savu diplomu pret Jūsu kompanijas licensi un uzņemuma pamatkapitalu ka tiesa atzīs atteikumu ka nepamatotu!!! Bildi, ka pieradījumu neapstiprinās un liks par pienākumu samainīt ladētaju! Kāpēc? Tapec ka bilde radzams rezultāts... nodegušais ladētajs! Bet kāpēc viņš nodega - IESPEJĀMS turēts mitrumā!!! Ispejams - nav pierādījums... ir tikai viedoklis! Un tā kā ir garantija, bet strīda 1 pret 1 (vārds pret vārdu) - atzīs prasību samainīt ladētāju par pamatotu...
Dod šurp diplomu! Apple servisa partneri rīkojas saskaņā ar Apple norādījumiem par aksesuāru nomaiņu un pārbaudi. Apskatiet kārtīgi fotogrāfiju. Šis kabeļa gals ir tas ko ieliek iPhone ligzdā, otrs gals tiek ielikts lādētājā. Kontakti ir vara, vidējie ir zaļi (oksidējušies) - tā notiek tikiai, ja kontakti nonāk saskarsmē ar šķidrumu. Kā daudzu gadu pieredze rāda, šos vadus parsti neatvieno no barošanas bloka, tikai atvieno no iPhone. Tad tos ir iecienījuši zīdaiņi kuri parasti nepieskatītās lietas bāž mutē. Kā šis konkrētais vada gals nonācis saskarsmē ar šķidrumu, lai paliek uz saimnieces irdsapziņas. Mums ir jāpieņem servisā Apple ražotās lietas,netkarīgi no tā kur tās iegādātas. Šis iPhone ir iegādāts no Tele 2. Mēs nēsam šo ierīci tirgojuši un saņēmuši kādu materiālu labumu par tā apskati, tādēļ neietektu mētāties ar apvainojumiem par krāpniecību. Mēs esam ieintresēti materiāli veikt vada nomaiņu, jo Apple mums par garantijas daarbiem maksā par atteikumu - nē. Ja mēs veiktu šī vada nomaiņu mums būtu jānosūta šis vads Apple un pēc nedeļas mēs būtu spiesti samaksāt pilnu šī vada cenu. Tādēļ Apple nosūta saviem servisa partneriem norādes kā jāapskata katra konkrētā lieta. Gaidam Jūs ar atvainojumiem un diplomu! Ar cieņu Sertificēts Apple tehniķis.
Krāpnieks - kāds, kurš gūst materiālu labumu no savas nelikumīgās darbības!
Fakti:
Nestrādā vads - vai tas bija ar apsūbējušiem kontaktiem, kad to nopirkāt? Nē
Vai Jums tika prasīta samaksa servisa centrā par patērēto laiku? Nē
iPhone tika iegādāts BCCS? Nē tas tika nopirkts Tele 2.
Servisa centrs, nav izmeklēšanas iestāde, kas noskaidro ko Jūs darījāt ar šo vadu. Apple dod saviem partneriem tiešas norādes, kad vads maināms par maksu, kad nē. Ja bezmaksas nomaiņa veikta nepamatoti Apple liks samaksāt servisa centram šī vada pilnu cenu! Jūs tiešām domājat, ka BCCS būtu jāapmaksā vada vērtība Apple? Jāsaņem sliktāks servisa reitings, jo tiktu pieņemts bojāts vads, un tādejādi mēģinot to nomainīt bez maksas Apple tiktu radīti zaudējumi?
Kur ir krāpniecība? Gaidu atvainošanos!
Bez problēmām! Ejam uz Tiesu!
Atvainojos, zemāk minētais (par tiesu nebija Jums)
Es zinu, ko nozīme krāpšana! Te nav tas gadījums - runa iet par garantiju! Izstāstiet kurā gadījuma tiek izbeigts garantijas termiņš?
Sabiedriskajam aizstāvim!
Dod šurp diplomu! Apple servisa partneri rīkojas saskaņā ar Apple norādījumiem par aksesuāru nomaiņu un pārbaudi. Apskatiet kārtīgi fotogrāfiju. Šis kabeļa gals ir tas ko ieliek iPhone ligzdā, otrs gals tiek ielikts lādētājā. Kontakti ir vara, vidējie ir zaļi (oksidējušies) - tā notiek tikiai, ja kontakti nonāk saskarsmē ar šķidrumu. Kā daudzu gadu pieredze rāda, šos vadus parsti neatvieno no barošanas bloka, tikai atvieno no iPhone. Tad tos ir iecienījuši zīdaiņi kuri parasti nepieskatītās lietas bāž mutē. Kā šis konkrētais vada gals nonācis saskarsmē ar šķidrumu, lai paliek uz saimnieces irdsapziņas. Mums ir jāpieņem servisā Apple ražotās lietas,netkarīgi no tā kur tās iegādātas. Šis iPhone ir iegādāts no Tele 2. Mēs nēsam šo ierīci tirgojuši un saņēmuši kādu materiālu labumu par tā apskati, tādēļ neietektu mētāties ar apvainojumiem par krāpniecību. Mēs esam ieintresēti materiāli veikt vada nomaiņu, jo Apple mums par garantijas darbiem maksā par atteikumu - nē. Ja mēs veiktu šī vada nomaiņu mums būtu jānosūta šis vads Apple un pēc nedeļas mēs būtu spiesti samaksāt pilnu šī vada cenu. Tādēļ Apple nosūta saviem servisa partneriem norādes kā jāapskata katra konkrētā lieta. Gaidam Jūs ar atvainojumiem un diplomu! Ar cieņu Sertificēts Apple tehniķis.
Bez problēmām! Ejam uz Tiesu!
Es zinu, ko nozīme krāpšana! Te nav tas gadījums - runa iet par garantiju! Izstāstiet kurā gadījuma tiek izbeigts garantijas termiņš?
Kā arī izteiktais ar "sertificēto ekspertu" - (citāts) Kontakti ir vara, vidējie ir zaļi (oksidējušies) - tā notiek tikiai, ja kontakti nonāk saskarsmē ar šķidrumu. - Vārs oksidējas ne tikai no saskarsmes ar ūdeni! (nevajag stāstīt aviācijas inženierim kad oksidējas vārs :)) Neatteicos no sava teikta - ejām uz tiesu, un ja tiesas lēmums būs ka nav jāmaina - nolieku savu diplomu...
(Jūs esat pilnvarots nolikt pretim SIA pamatkapitālu?)
Pats jūs tam ticat,ko rakstāt? Šis viens lādētājs nestu pamatīgus zaudējumus Apple kompānijai un jūs esat ļoti augsta amatpersona Apple kompānijā, tā secinu pēc visa jūsu rakstītā. Jūs teiksiet,ka Apple dod savādākus norādījumus citās valstīs? Man Zviedrijā samainīja šī paša modeļa telefonu (jā, telefonu kopā ar visu vadu, mēnesi lietotu utt.), bez jebkādas ekspertīzes un "meistara" 3 minūšu gudro skatienu! Apple interesēs ir samainīt vienu ... vadu nevis zaudēt vienu klientu. Tad par ko te īsti gāja runa? Par Apple interesēm vai jūsu nekompetenci? Tā ir jūsu nodrāztā standarta frāze,lai noņemtu garantijas,ka mitrums ir pie vainas. Un vēl mēģināt kaut ko te taisnoties,it kā cilvēki pirmo reizi ko tādu būtu dzirdējuši no jūsu puses. Zinu tik daudz cilvēkus, kam jūs un jums līdzīgie noņem garantijas tieši šādā veidā. Nu lai firma aug un zeļ uz šī "dārgā" lādētāja rēķina :D
Es zinu, ko nozīme krāpšana! Te nav tas gadījums - runa iet par garantiju! Izstāstiet kurā gadījuma tiek izbeigts garantijas termiņš?
Kā arī izteiktais ar "sertificēto ekspertu" - (citāts) Kontakti ir vara, vidējie ir zaļi (oksidējušies) - tā notiek tikiai, ja kontakti nonāk saskarsmē ar šķidrumu. - Vārs oksidējas ne tikai no saskarsmes ar ūdeni! (nevajag stāstīt aviācijas inženierim kad oksidējas vārs :)) Neatteicos no sava teikta - ejām uz tiesu, un ja tiesas lēmums būs ka nav jāmaina - nolieku savu diplomu...
Jūs eat interneta trollis un tikai tukši muldat!
Rakstiet pieteikumu tiesai, ja gribat. Tikai iepriekš parādiet kādam juristam.
Garantija iPhonam netiek atteikta, bet ateikta vadam, jauns vads maksā 25 EUR.
Ja mēs rīkojamis saskaņā ar Apple norādēm, kur ir krāpšanas gadījums?
Ā sapratu, Apple vienmēr pirms bezmaksas remonta/nomaiņas jākonsultējas ar aviācijas speciālistu kurš zin vairāk par remontiem! Kurš zina kā oksidējās "Vārs"!
Kaut kas vairāk par apvainošanu mākat???
Apple var dot ieteikumus, bet Latvija ir likumi. Un Jūs tos likumus mainīt nav spējīgi. Jums viņus ir jāpilda. Smieklīgi izskatās tādas atrunas - Telefonam garantija nav atteikta, garantija atteikta vadam...
Saskaņa ar PTA likumu, pirkto preci, varu apmainīt divu gadu laikā. Varu atsūtīt 10 lietu numurus, prasības kuros ir bez pārsūdzēšanas iespējas atzītas par pamatotu.
Lādētājs ir daļa no telefona komplekta, un ja es nevaru pilnvērtīgi lietot preci, un garantijas apmaiņa ir atteikta, varu atnest preci uz veikalu un atgriezt, saņemot atpakaļ iztērēto naudu. (Vadam redzami bojājumi un fiziskas iejaukšanas ir - nav)
Latvijā jau pierasts meklēt atrunas, lai tik nedarīt ne ko... Bet kad saņem naudas sodu, rauda ka klienti ir slikti!
P.S Esmu pārāk pieklājīgs lai apsaukāt jūs pa muļķi. Skrūvējiet tālāk savus telefonus - sertificētājs konsultants. Bet es pelnīšu naudiņu rakstot pieteikumus tiesai, lai nākamajam klientam, būtu vieglāk likt Jūs darīt savu darbu, nevis izdomāt mistiskas pasakas par Apple rekomendācijām.
Skatos,ka esat papētījis mani Facebook un redzējis,ka man ir bērns,kurš ,jūsuprāt, IESPĒJAMS varētu būt vainīgais. Manam bērnam ir 6 mēneši, viņš vēl nerāpo un nestaigā, tāpēc nevarēja ne aizrāpot ,ne aizstaigāt līdz lādētājam. Turklāt vēl ir pārāk īsa auguma. Vīrs arī zvērējās,ka nav vadu mutē bāzis. Vads nav bijis mitrumā!!! Aizsūtīju jums otrreiz lādētāju un telefonu,kurš periodiski stipri karst. Par vadu,palikāt pie sava, bet par telefonu,ne vārda. Telefona un vada apskate,lai noteiktu bojājuma cēloni jums aizņēma tikai 3 (!!!!) minūtes! (Redzams bildē)Teicām,lai atsūtat eksperta slēdzienu, ko jūs neizdarījāt! Kāpēc? Sakiet lūdzu, ko jūs darītu,ja jūs būtu manā vietā? Paskatieties uz tām lapelēm ko sūtāt? Jums tas liekas normāli? Tele2 liek man vērsties pie jums, bet jūs pie patērētājiem!
Laikam Jūs lasat tikai to ko gribat izlasīt. Mums ir pilnīgi vienalga kā vads ir ticis bojāts. Fakts ir tas ir bojāts un ne Apple ražošanas vainas dēļ. Ja vads nav ražošnas brāķis servisam ir tiesības atteikt tā bezmaksas nomaiņu. Ko mēs esam pārkāpuši? Ir prasīta samaksa? Starp citu Apple pieļāuj, ka mēs no Jums to ņemtu par patērēto laiku.
Manis nav Facebook un arī nekad nebūs, tas bija piemērs. Kas ir vainīgs kaķis, suns, tētis vai piedzēries draugs nav svarīgi. Fakts ir bojāts vads!
Gaidu atvainošanos par apvainojumiem krāpniecībā - tāds ir šī čata nosaukums.
Labi pietiek. Nepmeklēšu vair šo saitu. Pardaudz gudrības un speciālistu, kas zin kā citiem jārīkojas.
Nu nezinu. Man te mājās vesela čupa ar šādiem lādētājiem, daži ir ar krietnu darba stāžu (gadiem), bet neviens neizskatās tā aprūsējis kā tas vada gals fočenē. Domā, autore, domā, kur viš tomēr ir kādu reizi mitrumu dabūjis.
Harold, man viena draudzene jau trīs šādus lādētājus nomainījusi, bet citai draudzenei viss kārtībā ar lādētājiem! Visi nav jūs un visiem tā nenotiek, kā jums! Dzīvē ir dažādas situācijas un problēmas! Vai tad man tas ir jāstāsta?
Es skatos, ka jums nepatīk atbildēt uz jautājumiem!!! Kas ir ar telefonu un kur ir eksperta slēdziens?
Hehe, nedaudz jau smieklīgi ir.
Varbūt Ievai ir jāizguļas un jāatpūšas, un tad vēlreiz jāapskata papīrs ko viņa nobildējusi, jo tur taču ir rakstīts tas ko viņa grib dzirdēt. Vads ir mehāniski bojāts .. melns uz balta. Ir gan bijusi pārbaude, gan izteikts slēdziens.
Lielais eksperts (drošībaspadome) varētu jau nu zināt, ka nominatīvā to raksta "varš" nevis "vārs" (diez ko vērtīgs tas diploms vairs neizskatās, varbūt nevajadzētu ar to lielīties).
Protams, ir nepatīkami, ka vads ir beigts un nevar to apmainīt pret jaunu, tomēr gribētos piezīmēt, ka ja jau bija naudiņa jaunam IPhone, tad jau varbūt varētu necelt tik lielu brēku vairāku dienu garumā, bet nopirkt to štrunta vadu. Bet nu laikam jau latvieši tādi ir - ēd cits citu nost un bieži par sīkumiem.
Paldies gramatikas skolotājs! :)
Es apsolu, labošos!!! :)
Sūdzības.lv nav mūsu e-pasta adrese, kur pieprasīt slēdzienu.iPhone toreiz kad tas bija pie mums garantija bija. Tas lieliski uzlādējās ar normālu vadu. Ja nobeigsiet iPhone ar bojātu vadu tad garantijas vairs nebūs. Tad tā būs Jūsu vaina, jo Apple aizliedz lietot bojātus vadus un barošanas blokus. Mēs Jūs esam brīdinājuši. Bet par krāpniecību atvainojieties!
Es lādēju telefonu ar sava vīra lādētāju, kas nebija bojāts! ATKAL jūs pieņemat, ka telefons varētu karsēt, jo es esmu lādējusi ar bojātu vadu! Es jums zvanīju, jūs mani sūtījāt pie patērētājiem, nekādu risinājumu nevēlējāties meklēt. Arī Tele2 brīdinājām, ka vēlamies detalizētu slēdzienu, jo piekritīsiet, tas ko atsūtījāt ir diezgan smieklīgi. Viss, es te vairs netaisos taisnoties! Pasaule ir apaļa un viss nāk atpakaļ. Atvainošanos neesat pelnījis, nejūtos to jums parādā!
Ja jūtaties apkrāpta, tad tā jau ir problēma ...
Vairs necelšu šī muļķīgā saita popularitāti. Neiesaistīšos turpmākās diskusijās
Tā ir sen zināma Apple problēma ar zemas kvalitātes uzlādes vadiem. Tas ir ražošanas brāķis ko Apple veikli atrunājas piesaucot kā vienmēr, ka klients pats vainīgs un neprot lietot iekārtu. Reālais iemesls ir tas ka vadam jau no rūpnīcas ir slikts kontakts ar telefona ligzdu un korodē dēļ pārkaršanas, mitrumu tas absorbē pēc tam kad jau ir virspusēja korozija gluži kā rūsa uz auto piesaista vēl mitrumu un rūsē tālāk.
To ka tas ir brāķis apliecina arī nesen iesniegts Apple pieteikums uz uzlabotu konstrukciju.