Baltijas Apdrošināšanas Nams - Stulbums
Labdien!
Vēlos izteikt savu viedokli par Baltijas apdrošināšanas nama kasko apdrošināšanu.
Nopērkot mašīnu, nolēmu protams apdrošināt ar kasko. Pirmais gads pagāja labi. Nebija nekādu problēmu. Neko no viņiem arī neprasīju, jo mašīnai viss bija Ok. Otrajā gadā atkal apdrošināju. Pēc pusgada, pie kāda veikala man apdauzīja priekšējās labas puses durvis. Aizbraucu uz kasko. Visu smuki safotografēja. Teica gaidiet. Pagāja apmēram nedēļa. Teica, brauciet uz servisu. Viss okeij. Aizbraucu. Šie saka viss būs okeij. Bet lieta tāda ka jums tikai krāsos pusi durvis! Es saku kādā sakarā? A atbilde, mums jūsu apdrošināšana tā sedz. Uz otrās puses durvīm bija mazas buktes. Izlēmu, ka otru pusi tad piemaksāšu un, lai sataisa un nokrāso visu durvi. Ja pareizi atceros, tad kasko sedza 60 vai 80 euro. Pārējo pats samaksāju, kopā 200 euro. Plus man bija 0 pašrisks.
Tagad pirms mēneša man atkal durvis sasistas pie kāda veikala. Aizbraucu uz kasko. Visu kā toreiz. Safotografeja. Teica, gaidiet. Atnāk vēstule, jums jāsamaksā 142 euro un variet braukt taisīt. Es šokā. Kā! Vai tad kasko nesedz? Atbilde no BAN nē. Sedz tikai pirmo atgadījumu. Vakar atnāk uz e-pastu, ka jums drīz beidzas kasko. Varam piedāvāt jaunu līgumu. Skatos, summa 876 euro. Par iepriekšējo gadu apmēram bija 450. Zvanu, prasu, kas par lietu. Atbilde. Jums bija izmaksa, tāpēc summa tiek pacelta. Es šokā. Kad bija par BAN naudu jātaisa remonts, tad piešķir vienu summu, bet kad par savu naudu tad uzreiz cits cipars.
Par diviem gadiem samaksāju kasko ap 1000 euro. No viņiem dabūju tik 60 vai 80 euro, un nākamā apdrošināšana uzreiz gandrīz dārgāka par 450 euro. Esmu pircis gan ceļojumu apdrošināšanas, gan OCTA. Bet nu mūsu ceļi šķiras. Plus mani kolēģi arī apstiprināja, ka šī izvēle uzticēt savu masinu BAN, ir bijusi garām. Mans viedoklis, ka ja Tev dārgs klients, tad noturi viņu pie sevis. Diemžēl, mūsu draudzība ir izjukusi.
Добавить комментарий