LV RU

Baltijas Apdrošināšanas Nams - Slikts serviss

Notika avārija Jelgavā 06.07 2019 / ir pagājuši 3 mēneši kompānija līdz šim nav veikusi nekādas atmaksas, katrs solis jāgaida mēnesis un protams šo mēnesi viņi godam ""novelk"", manā gadījumā viņi pieņema lēmumu bet man par to nekas netika ziņots, jo redz es izvēlējos citu servisu (ne tur kur sūtīja) , un viņiem trūkstot no manas puses dokuments. , kāpēc mani par to neinformē tā arī nesaņēmu saistošu atbildi. Apzināti novelk laiku. , drausmīgs serviss noteikti neiesaku šo kompāniju Ban.

07.10.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Дополнено sandra konstantinova 07.10.2019

lieta oc19/ 2230 ,bet par pakalpojumiem kompānija taču saņem naudu uzreiz

Комментарии (3)

Tu Turkey901 07.10.2019

Trupmākā komunikācija parasti notiek caur autoservisu, auto tiek atrādīts, tāme nosūtīta apdrošinātājam, kad tā ir akceptēta, tad serviss sazinās un ieplāno laikus.
Ja Jums pasaka, kurā servisā griezties, tad tur arī jāgriežas!

Sa sandra konstantinova 07.10.2019

Cik ilgi tad var akceptet? Un klients tacu jainforme nevis apzinati janovilcina laiks jo redz lrmums pienemts sdptsmbra sakuma. Man rodas iespaids ka BAN rikojas ka lielcelu noziedznieki novelk no tames 400.00ey un kluse vienkarsi kluse

Tu Turkey901 07.10.2019

Jāgriežas sadarbības partneru autosersisā, tad arī nebūs problēmu un noilguma, jo viņiem katru dienu notiek informācijas savstarpējā apmaiņa.
Jūs, turpretim, izvēlējāties citu servisu, iespējams, paziņu servisu, caur kuru "atmazgāt" apdrošināšanas naudu vai vēl kādu personīgu iemeslu vadīta!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы